Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Piotrart5.jpg

adventus007 / Piotrart5.jpg
adventus007 - Piotrart5.jpg
Download: Piotrart5.jpg

21 KB

(396px x 301px)

0.0 / 5 (0 głosów)
Archetypy człowieka bogatego duchowo (Ap. 3,17) oraz człowieka, któremu Bóg pomaga, aby był świadkiem Prawdy Chrystusa duchowej polaryzacji o imieniu Łazarz, prowadzą do tajemnicy 3-ki domu z Betanii Łazarza, Marii i Marty. Kontrast między ubogim w duchu, a pewnym siebie faryzeuszem, jak w modlitwie obu, o których Jezus powiedział, że celnik poszedł usprawiedliwiony, nie faryzeusz. Kontemplacja i służba oraz bycie świadkiem Bożej pomocy, ukazują tę troistość, a nagroda otrzymana po zmartwychwstaniu sprawiedliwych (Łk. 14,14) ukazuje tajemnicę imienia Łazarz.

Pewnych rzeczy nie da się dostrzec w tym, doczesnym świecie, dlatego mamy dwa podobne Psalmy 37. oraz 73. Gdy widzimy ich sens, dostrzegamy też drogę Bożą w świątyni i różnicę, między tymi, którzy Bogu służą a tymi, którzy Mu nie służą, jak to ukazano w Księdze Malachiasza 3. rozdziale.

J b M.

Komentarze:

adventus007

adventus007 napisano 23.11.2012 06:30

zgłoś do usunięcia

Od ok. 12 lat popularyzuję niemal codziennie tematy biblijne, które mają na celu powstrzymywać zło (od złego myślenia zaczyna się najczęściej wszelkie zło). Ideały judeo-chrześcijańskie są nadal tym czego potrzebuje najbardziej człowiek 21. wieku. Zapraszam do różnych form współpracy i wymiany.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
adventus007 - triniti.jpg
DŁUGOWIECZNOŚĆ APOSTOŁA JANA Gdy po wniebowstąpieniu ...
komentarz1
DŁUGOWIECZNOŚĆ APOSTOŁA JANA Gdy po wniebowstąpieniu zaczął się okres apostolski, resztka Izraela i ci, co do niej dołączyli, dowiadywali się o szerzeniu Ewangelii po całym świecie. Czasami też po pewnym okresie, przychodziła smutna wieść o śmierci danego z apostołów. Pośród 3. apostołów szczególnie wyróżnionych był Jakub, Piotr i Jan. Zostali oni zabrani, aby zobaczyć wskrzeszenie córki Jaira, byli na Górze Przemienienia oraz modlili się z Jezusem w Ogrodzie Getsemani. Jakub zginął jako pierwszy i jego śmierć została odnotowana w Dziejach Apostolskich 12. rozdziale. Apostoł Piotr został cudownie uratowany, ale z Ewangelii Jana i z 2. Ptr. dowiadujemy się, że i jego czekała śmierć męczeńska. Dlaczego minęło to apostoła Jana i żył on dalej, gdy wszyscy apostołowie zostali zabici? I tu dochodzimy do udziału apostoła Jana w Bożej obietnicy 5. przykazania dekalogu oraz doświadczenia strategii odmłodzenia, ukazanej w Dn.4. rozdziale. Tak jak było dane Nebukadneccarowi przebywać 7-lat pośród oślego stada, tak Janowi zmieniono karę śmierci na zesłanie na wyspę Patmos na Morzu Egejskim. Warunki tam panujące sprawiły, że mógł on skupić się na pisaniu, zamiast wygłaszaniu mów, za które groziła mu śmierć każdego dnia. Gdy zaś przyszła amnestia, apostoła Jana zabrano z Patmos i znów mógł odwiedzić Efez, gdzie wcześniej mieszkał, sprawując nadzór nad opieką nad matką Jezusa Chrystusa, aż do jej śmierci. Do dzisiaj jest tam miejsce tzw. Domu Słowików, gdzie prawdopodobnie zamieszkiwali, a raczej miejsce, gdzie znajdował się ten dom, bo upłynęło od tego wiele lat i żaden dom nie zachowałby się tak długo w całości. J b M.
adventus007 - v888.jpg
Budowanie duchowego domu na fundamencie kłamstw, prowadz ...
komentarz1
Budowanie duchowego domu na fundamencie kłamstw, prowadzi do kłamania nieświadomie lub świadomie bez końca. Bóg nigdy nie podał w Swoim Słowie daty końca świata, pomimo tego wielokrotnie w historii wyznaczano ją, aby oddzielić ludzi, rozczarować proroctwami rzekomo biblijnymi, błędnej interpretacji, a następnie resztce, która się ostała w tym środowisku powierzyć misję okłamywania innych w taki sposób, aby kłamstwo było ukryte w prawdzie, a prawda ukryta w kłamstwie i było trudno ją od siebie oddzielić. Każdy zaś kto to zrobi ma być z definicji oszkalowany, jako niewiarygodny, jak autor książki "Życie Ellen White" Dudleya Mervina Canrighta i wielu jemu podobnych... J b M.
adventus007 - xcxvbgt.jpg
LITERA LAMED NAWIĄZUJE DO ŁAZARZA Lamet to odpowiedn ...
komentarz1
LITERA LAMED NAWIĄZUJE DO ŁAZARZA Lamet to odpowiednik liczby 30. Jest to rok Mesjasza według n.e.. Wiedza, kiedy zmarł, zmartwychwstał i został wywyższony Jezus Chrystus po prawicy Bożej co do roku, jest znakiem posiadania światła Bożego w sprawie dni miesięcy Księżyca i tajemnicy lat cyklu Wenus oraz proporcji godzin śmierci w dniach 3. oraz 50. dni w 3. miesiącach, a to wszystko prowadzi do świadomości Ewangelii Czasu i udziału w objawieniu Samoistnego, który sam jest transcendentalny i objawił te tajemnice prowadząc do udziału w długowieczności poprzez fenomeny opisane w Biblii i ich wzajemne oddziaływania, co prowadzi do powodzenia w życiu, nawet gdy życie wydaje się pozbawione powodzenie z powodu braku poparcia środowiska, w którym się żyje. Jest łatwo przestudiować Biblię i zrozumieć jej nauki w sensie literalnym, jednak do sięgnięcia do warstw głębszych Słowa Bożego i związku z nimi trzeba dłuższego czasu trwania w Bożym procesie teodydaktyki, o którym Jezus mówił w synagodze w Kafarnaum w Jn. 6. rozdziale, gdy zidentyfikował się z manną jako typem pewności zbawienia w Nim. Tematy, które tu poruszam mogą się wydać dziwne i nie potwierdzone przez innych teologów, chociaż zawsze będą też tacy, którzy zgadzali się, że Jezus umarł 7. kwietnia 30. roku n.e. a zmartwychwstał przed świtem 9. kwietnia 30. roku n.e.. Polemizują z tym masońskie wyznania Adwentystów Dnia Siódmego i biorący od nich 31. rok ci, co głoszą dosłowność 3. dni i 3. nocy, nie zważając, że znak Jonasz to idiom czasowy, a nie literalne określenie czasu. Zarówno 31. rok n.e., jak też 33. rok n.e. są błędnie wyliczone w oparciu o błędne założenia roku gregoriańskiego zastosowanego w chronologii. Zrozumienie roku 30. n.e. uświadomiło mi, że Adwentyzm Dnia Siódmego musi stać na błędnych założeniach, skoro Biblia tak dokładnie ukazuje astronomicznie czas tych wielkich dzieł Mesjasza w realizacji planu zbawienia. Dokładna analiza historii ruchu millerowaskiego i nauk, które zostały wyprowadzone z jego doświadczeń doprowadziły mnie do odrzucenia profetyzmu Ellen White i zrozumienia, że Święci Dni Ostatnich, Adwentyści Dnia Siódmego oraz Świadkowie Jehowy identyfikowani z masońskim znakiem 12. stopnia amerykańskiej masonerii - templariusza są w poważnym błędzie. Wskazuje na to jeszcze profetologia biblijna i nomologia biblijna, które są w Izaj. 8,19-20 w Biblii Hebrajskiej kryterium stania w świetle Jutrzenki, odwrotnie do Babilonu, który nie poznał czasu wyjścia Jutrzenki i nie wziął udziału w odmłodzeniu jak u orła króla Nebukadneccara ani w teorii, ani w praktyce. Błogosławieństwo dotarcia miecza obosiecznego do szpiku kości i stawów oraz obrzezki serca i umysłu jest kluczem do udziału w dwóch obietnicach 5. przykazania danych Izraelowi poprzez udział w długowieczności Bożej i dobrym powodzeniu, związanych z objawionym czasie symbolu, co zostało podwójnie powtórzone 24. Kislewa w Księdze Aggeusza.
adventus007 - BIADA.jpg
CZTERECH ZBIADOWANYCH PRZEZ JEZUSA W KAZANIU NA GÓRZE ...
CZTERECH ZBIADOWANYCH PRZEZ JEZUSA W KAZANIU NA GÓRZE Ci, co znają ÓSEMKĘ uszczęśliwionych z Kazania na Górze z Ewangelii Mateusza, zapominają, że jest też CZWÓRKA, która pozornie jest szczęśliwa, ale to jest imitacja tej ósemki. Odbierają oni bowiem zapłatę docześnie, kosztem wieczności. I archetyp tych ludzi ukazany został w przypowieści Jezusa o BOGACZU i Lazarusie, czyli temu, któremu Bóg pomaga, w nietypowy sposób, bo przygląda się on chory i biedny bogaczowi, dochodząc do sedna istoty sensu życia. Zadowolony z siebie bogacz nie przeganiał Łazarza, który mógł sobie popatrzeć na jego dobrobyt i podziwiać go. Nie rozumiał on, że nie można służyć Bogu i mamonie, gdyż się jest niewolnikiem lub szafarzem tego, co się otrzymało. Życie w samozadowoleniu, sytości, wesołości kabareciarzy, wychwalonym przez ludzi tego świata, kończy się, tak samo, jak życie biedaka, chorego, który zazdrości psom bogacza. Umierają oboje, ale przyszła nagroda pomija jednego, a przypada drugiemu. Kazanie na Górze Jezusa nie pokazuje negatywnej strony niewolników Matrixa, ale tę zewnętrzną, która mami, bo wydaje się być tak atrakcyjna... J b M.
adventus007 - Bea2.jpg
Biblia Hebraica Stuttgartensia: וּלְאָבִיו שָׁלַח כְּ ...
komentarz1
Biblia Hebraica Stuttgartensia: וּלְאָבִיו שָׁלַח כְּזֹאת עֲשָׂרָה חֲמֹרִים נֹשְׂאִים מִטּוּב מִצְרָיִם וְעֶשֶׂר אֲתֹנֹת נֹשְׂאֹת בָּר וָלֶחֶם וּמָזוֹן לְאָבִיו לַדָּרֶךְ׃ Biblia Warszawska: Ojcu zaś swojemu posłał dziesięć osłów objuczonych najlepszymi rzeczami egipskimi i dziesięć oślic objuczonych zbożem, chlebem i żywnością dla ojca na drogę (Rdz. 45,23). Gdy dostrzega się różnicę między nauką o dekalogu we współczesnym pojęciu a pojęciu biblijnym narzuca się to, że dekalogi są dwa w Wj. 20. i Pwt. 5., gdyż one się różnią i wcale nie chodzi o to, że ten drugi jest parafrazą tego pierwszego. Dwa dekalogi wzajemnie się uzupełniają i dopiero, gdy popatrzymy na nie razem jak na 10. osłów i 10. oślic wysłanych z Egiptu od Józefa dla Izraela, rozumiemy ten znak na temat przeciwstawienia rzeczywistości wobec utrwalonej fikcji. Bracia Józefa stworzyli u swego ojca Jakuba fikcję śmierci Józefa, aby ukryć swój występek sprzedania go, gdyż nie chcieli, aby jego sny wypełniły się. Jednak paradoks polega na tym, że gdy nadszedł czas 17. lat oddania 17-ki życia Józefa u Jakuba, wtedy nie dało się już zaprzeczyć, że sny Józefa wypełniły się, a bracia Józefa niechcący przyczynili się do tego, wysyłając go do Egiptu w dość nie komfortowy sposób, sprzedając go kupcom za 20. srebrników, jakby był towarem handlowym. Dziesięć osłów i dziesięć oślic z darami dla Izraela było tak wymowne dla tego człowieka utwierdzonego w tym, że Józef umarł, że ten, gdy to zobaczył, stwierdził, że faktycznie tym razem jego synowie nie kłamią, ani się nie nabijają z tego, że Jakub faworyzował syna, który okazał się ofiarą dzikiego zwierzęcia, który pozostawił po nim kawałek jego książęcej szaty z rękawami. Czy nauka o dekalogach nie powinna dzisiaj być czymś podobnym do tego, czym stała się w oczach Izraela? Dekalog najczęściej kojarzy się z długiem, jaki mamy wobec Boga, jest jak plaga głodu w Kanaanie. Jednak te dekalogi są wiadomością, zostaw Kanaan, bo twoje długi to moja sprawa i będziesz miał zaspokojone potrzeby. Sprawiedliwość Mesjasza likwiduje nasz dług, który mówi, że nasze życie jest jak zapłata żołnierza obrócona w śmierć. Dwa dekalogi wskazują na dar sprawiedliwości Mesjasza, który ma 34. lata, licząc inkluzywnie, czyli od rozpoczęcia roku a nie zakończenia. Jego życie na Ziemi jest jak dwie 17-ki lat Józefa u Jakuba i Jakuba/Izraela u Józefa/Safenat Paneacha. Kto może zrozumieć, niech zrozumie! J b M.
adventus007 - sarna.JPG
Sarna nie urodziła jelenia, ani nie jest jego żoną. Je ...
Sarna nie urodziła jelenia, ani nie jest jego żoną. Jednak wielu z Polaków tak właśnie myśli. Podobnie jak ze zwierzętami jest też z pojęciami teologicznymi, które wcale do siebie nie pasują, ani z siebie nie wynikają... J b M.
adventus007 - Izrael.jpg
Izrael według ciała i Izrael według ducha pokazuje nam z ...
Izrael według ciała i Izrael według ducha pokazuje nam związek Mesjasza - Mocarza Izraela z późniejszym objawieniem Józefa jako Safenat Paneacha, wywyższonego 11. syna nad 11. braćmi, matką i braćmi. Tak jak nad Abrahamem stał wyżej Melchisedek, tak nad Izraelem został postawiony wyżej Józef, jako Zbawiciel Świata - symbolizowany przez Jutrzenkę. Prawda ta łączy tajemnicze zmaganie w nocy, porównane do rodzenia przez mężczyznę do tego, czego doświadczył Izrael z utratą i odzyskaniem swego syna Józefa, przez którego ocalała resztka Izraela w Egipcie. Johanan ben Mazzarot.
adventus007 - EWAN_CZAS.jpg
Perypetie Izraela ze swoimi 4. żonami i dziećmi ich, moż ...
Perypetie Izraela ze swoimi 4. żonami i dziećmi ich, można przenieść nie tylko na grunt rodzinny, ale również kwestie zjawisk kalendarzowych w ciągu roku. Odkrycie tej równoległości, prowadzi do tajemnicy zapowiadającej wywyższenie Mesjasza, tak jak został wywyższony Józef i jego plemię pośród Efraima i Manassesa. Z niego to Bóg wywiódł Eliasza z Tiszbe, którego zabrał do nieba po zamanifestowaniu bezradności króla Izraela, aby go pojmała jego 50-ka żołnierzy, aby po wypowiedzeniu tego, co powiedział, zabito go na jego oczach. Eliasz nie został zabity, ale 100-ka żołnierzy z ich przywódcami. A gdy Eliasz przybył z trzecią 50-ką i powiedział królowi leżącemu na łożu, że umrze, bo pominął Boga Izraela, ale skierował się do boga Ekronu, faktycznie umarł, a Bóg zabrał Eliasza do nieba na oczach 50-ki z Jerycha uczniów prorockich. J b M.
adventus007 - apostazja.jpg
Bóg zabezpieczył precyzyjne zrozumienie definicji słowa ...
Bóg zabezpieczył precyzyjne zrozumienie definicji słowa szabbat w Kpł. 23,15, dając w nieprzypadkowym dniu i miesiącu pierwocinę manny, o czym jest napisane w Wj. 16,1.6. Morderstwo za króla Heroda Okrutnika połowy sanhedrynu i osadzenie na jego czele Szymona, syna Bajtosa, zapoczątkowało promocję niedzieli rocznej pierwociny jęczmienia. W ten sposób Żydzi zostali podzieleni na tych, co ofiarowywali pierwocinę 16. abib/nisan lub co roku w 7. dniach świąt Paschy 1. dniu tygodnia - co było początkiem samodzielnego ustawienia niedzieli na miejscu 16. abib/nisan. Spór o to trwał aż do 70. roku i zburzenia świątyni, a później przeniósł się do zboru wierzących w Jezusa w Aleksandrii oraz w Rzymie. Tak niedziela paschalna uprzedziła niedzielę konstantyńską z 4. wieku n.e.. Adwentyzm twierdzi, że papiestwo dokonało zmiany soboty na niedzielę, ale tak naprawdę biskup Rzymu mógł jedynie utrzymywać w mocy to, co już wprowadzono wcześniej, uzurpując sobie niezależną władzę do cesarza w Konstantynopolu, gdy ten utracił wpływ na zachodzie Imperium Rzymskiego, gdzie władzę przejęli uciekający przed Hunami germanie... Johanan ben Mazzarot
adventus007 - Piotr K-K.jpg
Księga Danijela 7,25 zapowiada atak na święta i prawo, i ...
Księga Danijela 7,25 zapowiada atak na święta i prawo, i w 21. wieku widzimy zmasowany atak na biblijny kalendarz, święta biblijne, Boże świadectwa 3. świadków na niebie i na ziemi, oraz kreowanie substytutów tego, co zawiera Biblia. Dlatego materiały na tym profilu ukazują w różny sposób problemy, z którymi przyjdzie się zmierzyć ludzkiej duszy...
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności