Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

d.jpg

Kawasaki - d.jpg
Download: d.jpg

8 KB

(259px x 194px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

obrazek

Kawasaki VN 900 Classic

Już samo słowo wulkan kojarzy się nam z czymś groźnym, potężnym, nieokiełznanym, budzącym respekt. I rzeczywiście - dawno, dawno temu motocykle Kawasaki o tej wybitnie działającej na wyobraźnię nazwie w pełni zasługiwały na swe miano. Gdy pod koniec lat 80. jeden ze znajomych sprowadził sobie dużego Vulcana (1500), wtedy krajowe motocyklowe towarzystwo niemal modliło się do tej maszyny. To rzeczywiście był wulkan i to przez duże W! Niejeden dałby się pokroić za taki motocykl. Pojemność, moc, wygląd, wszystko prosto z kosmosu. Duży Vulcan miał już wtedy mniejszego brata - VN 750, motocykl, który jest protoplastą prezentowanej właśnie dziewięćsetki. Dwadzieścia lat temu, mimo mniejszej pojemności, motocykl także postrzegany był jako solidny kawał maszyny. Ale to było kiedyś. W dodatku w tak odległym ,,kiedyś", że części naszych czytelników nie było jeszcze na świecie. Od tej pory pojęcie motocykla ciężkiego czy o dużej pojemności nieco się zmieniło. Duży to jest Triumph Rocket III ze swoją pojemnością 2300 ccm. Nawet duży Vulcan urósł przez ten czas do 2 litrów. Też jest duży.

Motocykl klasyfikowany jako cruiser o pojemności 900 ccm w dzisiejszych czasach nie przemawia już tak do wyobraźni motocyklisty, jak to drzewiej bywało. Zastanawiałem się więc, w jaki sposób nazwę Wulkan można by zdrobnieć do odpowiednich rozmiarów, adekwatnych do VN 900. I nic mądrego nie przyszło mi do głowy. Wulkanek - malutki wulkan, taki jak w powieści Antoine'a de Saint Exupery'ego "Mały Książę". Nic obraźliwego - po prostu coś niewielkiego, niegroźnego jak miła dziecięca zabawka.
Mniejszy niż myślisz

Na pierwszy rzut oka Vulcan VN 900 robi wrażenie całkiem sporego motocykla. Grube, mięsiste gumy, osłonięte solidnymi błotnikami, potężny przedni reflektor i wydatny zbiornik paliwa powodują, że motocykl wydaje się większy, niż w istocie jest. Bogato żebrowany silnik w układzie V2 i kącie rozwarcia cylindrów 550 może zmylić niejednego. Ze względu na żebra i sprytnie ukrytą chłodnicę między rurami ramy łatwo się pomylić. Tymczasem, tak jak znakomita większość współcześnie produkowanych motocykli, zastosowano w nim chłodzenie cieczą. I to bardzo skuteczne chłodzenie, czego doświadczyć mogłem, stojąc w makabrycznych korkach na warszawskich ulicach podczas letnich upałów. Motocykl stał, silnik pracował, żar z nieba się lał taki, że opony zapadały się w lepkiej mazi, która w chłodniejsze dni zwie się asfaltem, a wskaźnik temperatury cały czas znajdował się w bezpiecznym polu. Od czasu do czasu uruchamiał się wiatraczek i w zasadzie na tym kończyły się emocje związane z chłodzeniem silnika.

Jeżeli jesteśmy już przy jednostce napędowej, to konstruktorzy Kawasaki nie silili się na żadne ekstrawagancje, tylko ograniczyli się do rozwiercenia dobrze znanego i sprawdzonego w poprzednich modelach ośmiozaworowego silnika 800 ccm. Osiemsetka łykała mieszankę sporządzaną jeszcze w klasycznych gaźnikach, podczas gdy nowa jednostka napędowa zasilana jest wtryskiem paliwa. Nie ma zresztą w tym niczego szczególnego, bowiem przy obowiązujących obecnie normach czystości spalin, wszystkie firmy stosują wtrysk i na cud zakrawałoby przejście badań homologacyjnych przez maszynę pędzoną gaźnikiem. Myliłby się ten, kto przyrost pojemności silnika VN 900 kojarzy ze znaczącym wzrostem mocy. Generowane obecnie 50 KM to aż o 5 kucyków mniej niż w poprzedniej, mniejszej wersji silnika. No cóż, takie właśnie są uboczne skutki restrykcyjnego ograniczania emisji spalin i hałasu. Za to moment obrotowy (tę wartość przecież cruiserowco-chopperowcy cenią najwyżej) wzrósł do całkiem przyzwoitej wartości 78 Nm, generowanych już przy 3700 obr/min.

Silnik - jak to silnik, podczas pracy generuje drgania. Większość konstruktorów ogranicza się do ich eliminowania poprzez zastosowanie wałków wyrównoważających. W Vulcanie zastosowano dodatkowo silentbloki, poprzez które jednostka napędowa łączy się z ramą, co w zasadzie eliminuje wszystkie wibracje. A solidna kanapa i gumowe nakładki na podestach powodują, że kierowca gdyby zamknął oczy i zatkał uszy, to niemal nie byłby w stanie zorientować się, czy maszyna na postoju pracuje czy nie. Jest to także zasługą (a może i wadą) układu wydechowego, który zgodnie z nakazami norm EURO3 generuje z siebie raczej żałosne pobzykiwania, niż grzmoty kojarzone z erupcją wulkanu.

Mały kłamczuszek

Wspominałem już, że VN 900 optycznie wydaje się większy, niż w zasadzie jest, że ma chłodzenie cieczą, a nie powietrzem, ale nie są to jego jedyne drobne oszustwa. Bardzo sprytnie ukryta amortyzacja tylnego koła sugeruje, że motocykl, wzorem dobrej amerykańskiej szkoły ma sztywny tył. Tymczasem to tylko dobrze komponujące się w ogólnym wizerunku maszyny pozory. Wahliwie umocowano cały trójkąt tylnej ramy, przez co motocykl sugeruje, że jego właściciel ma twardą, jak na prawdziwego bikera przystało - d..... Tymczasem zawieszenie jest dosyć komfortowe, ale o tym w dalszej części testu.

Duża ilość chromowanych elementów wskazuje na tak lubianą przez motocyklistów ,,żelazność" maszyny. Nic bardziej mylnego. Vulcan wykonany jest w sporej części z plastiku, a tylko nowoczesne technologie galwanizerskie i lakiernicze pozwoliły upodobnić sporo elementu do blachy. Nawet - o zgrozo! - dekiel silnika, gdy w niego puknąć, wydaje z siebie mocno niemetaliczne dźwięki. Jednak nie ma się czemu dziwić - dzięki tym zabiegom udało się uzyskać całkiem atrakcyjny wygląd za względnie niewysoką cenę.

Także układ wydechowy swym wyglądem sugeruje znacznie więcej, niż może oferować. Końcówki wydechów z daleka wyglądające na puste w istocie rzeczy tak upchane są komorami rozprężnymi, że nawet wkręcając silnik na wysokie obroty, nie jesteśmy w stanie przestraszyć przechodzącej przez jezdnię po pasach staruszki. I niestety tego elementu nie możemy poprawić dobrze znaną metodą długiego wiertła, bo zaraz zacznie wariować czujnik sondy lambda, a wraz z nim cały układ sterujący wtryskami. A szkoda, bo maszyna aż się prosi o nieco bardzie basowy i dostojny gang.

Lepszy niż myślisz

Mając stosunkowo często okazję do ujeżdżania różnej maści cruiserów, zdarza mi się okazja do skrytykowania tego i owego. A to że kierownica za szeroka lub źle wyprofilowana, a to że pedaleria i podnóżki umieszczone nie w tym miejscu, gdzie bym się spodziewał, a to że w lusterkach wstecznych nic nie widać... Tymczasem siadając na Vulcana, zastanawiałem się, o czym by tu napisać, tak bezbarwny wydawał mi się ten motocykl. Jednak nagle uświadomiłem sobie, że ta względna bezbarwność wynika z prostego faktu: motocykl ma wszystko absolutnie na swoim miejscu i nie bardzo jest do czego się przyczepić. W pedał hamulca trafiam od razu, bez patrzenia na nogi, w lusterkach widzę tyle, ile trzeba, a klamki wyprofilowane są dokładnie tak, jakbym się spodziewał. Na osobne peany zasługuje dźwignia zmiany biegów. Wielokrotnie miałem do czynienia z konstrukcjami umożliwiającą zmianę przełożeń zarówno palcami, jak i piętą. I zawsze miałem jakieś obiekcje. A to że trudno jest trafić piętą, a to że przez ukształtowanie dźwigni nie można wygodnie położyć stopy na podeście. A w Vulcanie nie przeszkadzało mi absolutnie nic i zmiana biegów zarówno w górę, jak i w dół sprawiała sporą frajdę. Wbrew opiniom innych testerów, uważam skrzynię biegów Kawy za precyzyjną i łatwą w obsłudze, zgodzę się jednak z twierdzeniem, że nie jest ona wybitnie cicha. Jednak wielokrotnie przekonałem się (patrz motocykle BMW), że skrzynia biegów wydająca z siebie odgłosy podobne do lania łopatą w wiadro pełne śrub potrafi przetrwać znacznie dłużej od tych cichych. Dodatkowym plusem jest pas przenoszący napęd ze skrzyni biegów na tylne koło. Nie dość, że nie trzeba go bez przerwy smarować (nie ubrudzi się od razu tylne koło), naciągać, to jest znacznie lżejszy od wału kardana i niemal tak samo cichy i bezobsługowy. Owszem, może zdarzyć się, że pęknie, ale w zasadzie nie powinno się to przydarzyć przez pierwsze 30 tys. km. Same zalety.

Jedynym mankamentem motocykla jest jego kierownica. Czy to ze względów konstrukcyjnych, czy raczej estetycznych producenci pokusili się o zainstalowanie trochę źle wyprofilowanego zbyt długiego i sprawiającego wrażenie wiotkości drąga, który przy dłuższej jeździe powodował drętwienie nadgarstków. Wydaje się, że gdyby nieco popracować nad długością i kształtem kierownicy, to do ergonomii motocykla nie można byłoby się w ogóle przyczepić. Za rozplanowanie wszystkich elementów sterujących należy się konstruktorom Kawasaki spory ,,plus dodatni" i w moim prywatnym rankingu stawiam ten motocykl bardzo wysoko w kategorii ,,wygoda jazdy".

Nie dokazuj miły, nie dokazuj!

Dosiadając mniejszego Vulcana, niech Bóg broni was przed próbą ścigania się tym motocyklem spod świateł. Dotyczy to także konkurencji samochodowej. Stojąc na czerwonym, uważnie więc przyglądaj się rywalom i w razie czego udawaj, że się zagapiłeś, albo wcale nie jesteś zainteresowany pokazywaniem, kto tu rządzi. Dysponując mocą 50 KM, nie podskoczysz żadnemu motocyklowi powyżej 500 ccm, a i lekko strupieszałe Audi A8 też po tyłku ci nakładzie. I będzie wstyd.

VN 900 za to doskonale nadaje się do dostojnego, niezbyt szybkiego przemierzania głównie zamiejskich przestrzeni. Ze względu na wcześniej wspominane gabaryty kierownicy o przeciskaniu się w korkach można całkowicie zapomnieć, a i masa maszyny (240 kg) niezbyt sprzyja dynamicznym manewrom. Kąt wyprzedzenia główki ramy, jak i szerokość tylnej opony powodują, że Vulcan niezbyt chętnie wchodzi w ciasne zakręty i wymaga od prowadzącego pewnej wprawy. Tu technika przeciwskrętu i siłowego nakłaniania motocykla do walki z krętościami asfaltu bardzo się przydaje. Jak każdy cruiser, również Vulcan zdecydowanie lepiej czuje się na prostych highwayach niż alpejskich stromych i krętych drożynach. Chociaż za jeden element należy się Kawie duży plus. Ma stosunkowo wysoko umieszczone podesty, więc w szybszych (lub bardziej ciasnych) zakrętach śmiało można ,,gnieść kierownik", pochylając motocykl, a zacznie on szorować o asfalt dopiero przy względnie dużym pochyleniu. Jak na cruisera - całkiem nieźle.

Jak powiada stara mądrość ludowa - nie sztuką jest się napędzić - sztuką jest wyhamować. I tu pojawiają lekkie problemy. Przedni hamulec wydaje się być nieco miękki i z trudem radzi sobie przy większych prędkościach ze skutecznym zatrzymaniem sporej masy. Tylny za to radzi sobie aż za bardzo. Gdy z całej siły wdusi się potężny pedał przy prawym podeście, bez problemu można zablokować tylne koło. Trąca o asfalt opona wydaje wtedy z siebie bardzo śmieszny kwik. Podejrzewam jednak, że kierowcy, który w trakcie awaryjnego hamowania usłyszy ten odgłos zarzynanego prosiaka, może być wcale nie do śmiechu. Mówiąc delikatnie, biuro konstrukcyjne Kawasaki ma jeszcze nad czym popracować. Zawieszeń natomiast nie można się czepiać. Zgodnie z porzekadłem: widziały gały, co brały, każdy, kto decyduje się na zakup motocykla z imitacją sztywnego tyłu, musi mieć świadomość, że jest to rodzaj zawieszenia o wybitnie krótkim skoku. Tak też jest w przypadku Vulcana i nie można z tego powodu wpisywać się do kawasakowej książki skarg i wniosków. Trzeba się przyzwyczaić do zjawiska odrywania się tyłka od siedziska na większych wybojach i jest na to jedyna rada - polubić. Na pocieszenie dodam, że na moim Indianie, gdzie rzeczywiście jest sztywny tył, komfort podróżowania jest jeszcze mniejszy, a umiejętność anglezowania jest niezbędna do jego prowadzenia. Za to przednie zawieszenie jest zestrojone dokładnie tak, jak powinno i nie ma z nim żadnego problemu, nawet na nieco bardziej pofałdowanej drodze. Koleiny łyka bezproblemowo, ale na podrapanym przez maszyny wyrównujące asfalcie, zjawisko myszkowania jest mocno wyczuwalne. Niestety, tak to już jest z motocyklami o szerszych oponach tyle tylko, że od takiego myszkowania, chyba jeszcze nikt nigdy się nie wywrócił.

Po co on komu?

Na to pytanie odpowiedź jest bardzo prosta. VN 900 to bardzo dobry motocykl dla wszystkich rozpoczynających swoją karierę jeźdźców, a wiążących swoją przyszłość z byciem easy riderem. Vulcan Classic ze swym niewielkim silnikiem, średnimi gabarytami i łatwością obsługi nie powinien sprawiać trudności nawet mniej doświadczonym kierowcom. Dosyć łatwo da się go dostosować do dalszych podróży, bowiem producent przewidział do niego sporą ilość akcesoriów od przedniej szyby, przez gmole po sakwy wraz ze stelażami. W wydaniu fabrycznym nie są to wyjątkowo tanie dodatki, ale od czego są firmy after-marketowe? Właśnie od uzbrajania takich maszyn za stosunkowo rozsądne pieniądze. Tak czy owak na odpowiednio przygotowanym Vulcanie można bez obaw puścić się w dalszą trasę, zwłaszcza że osiemnastolitrowy zbiornik i niewielki apetyt na paliwo, pozwoli na niezbyt częste wizyty na stacjach. Tak się rozpisałem, że zapomniałbym o najważniejszym. Dobrym argumentem, przemawiającym za zakupem VNa jest jego cena! Za niecałe 30 000 zł otrzymacie kawał solidnej maszyny, której z pewnością będą zazdrościć wszyscy ci, którzy nie wiedzą, że w rzeczywistości jest to Wulkanek, a nie Vulcan.

Dane techniczne

Dane techniczne Kawasaki VN 900 Classic
Silnik: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: dwucylindrowy, w układzie V, kąt rozwarcia 55°
Rozrząd: SOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 903 ccm
Średnica x skok tłoka: 88 x 74.2 mm
Stopień sprężania: 9.5:1
Moc maksymalna: 50 KM/37 (kW) przy 5700 obr/min
Moment obrotowy: 78Nm przy 3 700 obr/min
Zasilanie: elektronicznie sterowany wtrysk paliwa, średnica gardzieli 34 mm
Rozruch: elektryczny
Alternator: 400 W @ 14V
Akumulator: 12V/14 Ah
Przeniesienie napędu (silnik-sprzęgło): koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: pas
Rama: stalowa rurowa podwójna, typu zamkniętego
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy, 41 mm, skok 150 mm
Zawieszenie tylne: trójkątny podwójny wahacz z rur stalowych, skok 100 mm
Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy, 300 mm
Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 270 mm
Opony przód/ tył: 130/90-16 M/C 67H / 180/70 -15 M/C 76H
Długość całkowita: 2 465 mm
Wysokość siedzenia: 685 mm
Rozstaw osi: 1645 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 64,5°
Masa pojazdu w stanie suchym: 250 kg
Zbiornik paliwa: 18 l
Cena: 29 900 zł
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek
obrazek
22 tracks in playlist Playlist length: 1 hour 22 minutes 54 seconds Data release: 24/09/2010 1. Taio Cruz - Dynamite (3:23) 2. Katy Perry - Teenage Dream (3:47) 3. Olly Murs - Please Don't Let Me Go (3:30) 4. Eminem Feat. Rihanna - Love The Way You Lie (4:23) 5. Yolanda Be Cool and Dcup - We No Speak Americano (4:29) 6. Brandon Flowers - Crossfire (4:00) 7. Mcfly - Party Girl (3:11) 8. The Wanted - All Time Low (3:24) 9. Travie Mccoy Feat. Bruno Mars - Billionaire (3:08) 10. Alesha Dixon - Drummer Boy (3:45) 11. Ne-Yo - Beutiful Monster (4:11) 12. Eliza Doolittle - Pack Up (3:13) 13. DJ Fresh - Gold Dust (2:57) 14. Example - Last One Standing (3:26) 15. Maroon 5 - Misery (5:52) 16. Emma's Imagination - This Day (1:52) 17. Missing Andy - Sing For The Deaf (3:39) 18. Die Antwoord - Enter The Ninja (5:08) 19. Blumentopf - Solala (3:39) 20. Christina Stürmer - Wir Leben Den Moment (3:20) 21. Daniel Schuhmacher - Feel (3:29) 22. Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow (5:08) obrazek
obrazek Cd-1 01. Caro Emerald - A Night Like This 02. Cascada - Dangerous (Cahill Remix) 03. Wildboyz feat Ameerah - Sound Of Missing You 04. David DeeJay feat Dony - Sexy Thing 05. Dennis Ferrer - Hey Hey 06. Bobby Burns & Afrojack - Ghettoblaster 07. Armand Van Helden & A-Trak presents Duck Sauce - Anyway 08. Sound Of Soho - Take My Love 09. Residence Deejays feat Frissco - Sexy Love (Frissco Club Extended) 10. D''Argento - Long Time 11. Bob Sinclar feat Vybrate & Queen Ifrica & Makedah - New New New (Avicii Meets Yellow Mix) 12. David Vendetta vs. Tara McDonald feat Alim - I''m Your Goddess 13. DJ Gregory & Sidney Samson feat Dama S - Dama S Salon 14. Laidback Luke & Gregor Salto feat Mavis Acquah - Step By Step (Big Room Mix) 15. Crookers feat Kelis - No Security (Bart B More Remix) 16. Nari & Milani and Cristian Marchi with Max C. - Let It Rain 17. DJ Norman vs. Darkraver - Kom Tie Dan He! 18. Sidney Samson feat Wizard Sleeve - Riverside (Let''s Go!) 19. Promise Land - Last Night A DJ Saved My Life 20. Thoneick, Diaz & Young Rebels - Perfect Moment (Francesco Diaz & Young Rebels Mix) 21. Daddy''s Groove vs. Bob Sinclar - Kiss My Agony 22. Eric Chase - If You Tolerate This 23. Gregor Salto feat Chappell - Your Friend (Chris Kaeser Remix) 24. Paris Avenue - My Life Is Muzik (Groovenatics Remix) 25. Angie B - Soundwaves 26. System F - Out Of The Blue 2010 (Laidback Luke Remix) 27. Tomcraft - Loneliness 2010 (Niels van Gogh Remix) 28. A.K.A. - Life In The Dark 29. Tom De Neef - The Mambo Shop 30. W&W - Mainstage 31. Ian Van Dahl - Reason 32. Tara Lowe - Be With You 33. Speaking Sins - Escape (Only If You Can) Cd-2 01. Armin Van Buuren feat VanVelzen - Broken Tonight 02. Ian Carey - Shot Caller 03. R.I.O. - Serenade 04. DJ Jean - New Dutch Shuffle 05. Jerome Isma-Ae - Hold That Sucker Down 06. Fedde Le Grand feat Mitch Crown - Let Me Be Real (Funkerman Remix) 07. Oryon - V2 08. Sander Van Doorn - Daisy 09. Rank 1 vs. Jochen Miller - The Great Escape 10. Niels Van Gogh vs. Volaxx - All Bitches (Festival Mix) 11. Splitscreen - Boomblasta (Leon Bolier vs. Joop Remix) 12. Roy Gates - Bounce (Club Mix) 13. Oliver Twitz feat Divine - Wil Je Dansen? 14. DJ Jan - X-Santo 15. Scoop - Drop It 16. Sash! - La Primavera 17. StoneBridge & DaYeene - The Morning After (Sgt Slick Remix) 18. Hardsoul - La Pasion De Gozar 19. Collective Sound Members - Feel Good 20. Ian Van Dahl - Movin'' On 21. Shik Stylko feat Gia Mellish - You Are 22. Andrew Bennett feat Majuri - Let Me Breathe Again 23. Michael Mendoza feat I-Fan - Be Without You 24. Kendi - Connected 25. Dada Life - Let''s Get Bleeped Tonight 26. Ellrich & Plaice - Fucking Society (Ellrich & Plaice Mix) 27. Firebeatz & Apster - Skandelous (Nicky Romero Remix) [ dalsza część w komentarzu]
obrazek CD 1: 1. We Love 90 ft. Jade - Right In The Night (Billions Dollars Club Mix) (3:01) 2. Andre Picar - Its A Rainy Day (Rg Remix) (3:12) 3. Marco Lovei - Lamour Toujours (Jan Wayne vs Dj Gollum Edit) (3:20) 4. Dj Sequenza - Rhythm of Love (Original Radio Edit) (3:01) 5. E-strella meets Scarlet - Thinking Of You (We Are The Best Edit) (3:36) 6. Roni Meller ft. Dee Dee - The Day After (Will I Be Free) (Radio Mix) (3:23) 7. Criss Sol & J. Foster - Every You Every Me (3:09) 8. Anna Grace - Love Keeps Calling ( Radio Edit) (3:32) 9. Ekowraith - Waiting For Tonight (Ti-mo Edit) (4:27) 10. Dj Fait - Take A Look Inside (Radio Edit) (3:02) 11. Monkey Business & Danny Suko - How Will I Know (Danny Suko Edit) (3:21) 12. Turntable Shockerz ft. Becca B - Fake It (3:25) 13. Milk Inc. - Storm (Radio Edit) (3:18) 14. Beatbreaker - On The Run (Deltaforcez vs Pornloverz Edit) (2:50) 15. Dj Lawless vs Oliver Swab - Push It Again 2.1 (Z-Board Edit) (2:58) 16. Andrew Spencer - Let's Rock (Scotty Radio Edit) (3:19) 17. Scooter - Stuck On Replay (Radio Edit) (3:11) 18. Ma.bra - Pump It Up 2.10 (Ma.Bra Remix) (3:58) 19. Dee Dee ft. Ray & Snyder - I Want You Back (Breakdawner Edit) (3:50) 20. New Fresh - Masterpiece (Dj Evil Radio Mix) (3:26) 21. The Disco Boys - I Surrender (3:39) 22. Robert Burian vs Kaidzas & Grimaso - Nehaj hudbu hrat ( Club Mix ) (4:35) CD 2: 1. Velile & Safri Duo - Helele (Radio Edit) (3:08) 2. Inna - Hot (Cahill Club Edit) (4:51) 3. Cheryl Cole - Fight for this Love (Cahill Radio Edit) (3:41) 4. Hold Up - Stop Me Now (3:06) 5. Cascada - Pyromania (Cahill Radio Edit) (3:26) 6. Bruno Mars - Her World Goes On (David Guetta Edit) (3:07) 7. Timbaland ft. Nelly Furtado & Soshy - Morning After Dark (Moto Blanco Radio Mix) (3:47) 8. Lucenzo ft. Big Ali - Vem Dancar Kuduro (4:01) 9. David Guetta ft. Chris Willis - Sound Of Letting Go (3:46) 10. Eric Chase - The Way It Is (Radio Edit) (3:19) 11. Micha Moor - Learn to Fly (Radio Edit) (3:45) 12. Stromae - Alors On Danse (Single Mix) (3:25) 13. Boocca Inc. - Where Is The Love (Guenta K. Radio Mix) (3:38) 14. Andrew Spencer & The Vamprockerz - Zombie 2k10 (Movetown Edit) (3:41) 15. Kando ft. Alicia - Frozen (Dark Angel Radio Edit) (2:40) 16. Deepside Deejays - Beautiful Days (Molella Radio Edit) (3:14) 17. Aslan ft. Marina & Radu Sibur - Gdie Ty (English Radio Version) (3:45) 18. Biank - Flashing Lights (3:25) 19. Marc van Linden ft. Steve Murano - I Like It (Marc van Linden Radio Mix) (2:57) 20. Rico Bernasconi - Luv 2 Like It (3:34) 21. Bingo Players ft. Tony Scott - Devotion (Vocal Radio Edit) (2:46) 22. Timbaland ft. Katy Perry - If We Ever Meet Again (Digital Dog Radio Mix) (3:27)
obrazekobrazek Tracklist: 01.Timbaland ft. Katy Perry - If We Ever Meet Again (Digital Dog Remix) 02.Lady Gaga - Paparazzi 03.Guru Josh & DJ Igor Blaska - Eternity 04.Fragma - Forever And A Day 05.Alexandra Burke ft. Flo Ride - Bad Boys 06.Britney Spears - 3 (Manhattan Clique Remix) 07.Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love 08.Benny Benassi - Dance Hits Mix 09.Inna - Don't Let The Music Die 10.Neoclubber - Feel The Vibe 11.Shakira - She Wolf 12.Pitbull - Hotel Room Service 13.Flo Rida ft. Nelly Furtado - Jump (Sunfreakz Remix) 14.David Guetta ft. Estelle - One Love 15.Tiesto feat c.c. Sheffield - Escape Me 16.Lifehouse - Halfway Gone 17.Dj Project - Miracle Love 18.Era - Ameno (HQ Remix) 19.Rihanna - Rude Boy 20.Kazantip - Xit Plus 21.Sean Kingston - Fire Burning On The Dance Floor
obrazek CD1 01 David Guetta Feat. Estelle - One Love 02 Katerine - Enjoy The Day 03 Movetown - Girl You Know It's True 04 Ginuwine Feat Timbaland & Missy Elliott - Get Involved 05 The Rasmus, Anette Olzon - October & April 06 Tom Dice - Me And My Gitar 07 Kyle Evans - Love U Tonight 08 Mark 'Oh - United (Radio Short Edit) 09 Agnieszka Chylińska - Nie Mogę Cię Zapomnieć 10 Mezo - Po Robocie 11 Borys - Będę czekał 12 Masters Of South - Change It All 13 Basic Element - Not With You (Radio Edit) 14 Guru Josh Project - Eternity 15 Dj Ella Feat Corny Andrew - Make Me A Star 16 September - Until i die 17 Dj Assad Feat Vincent Brasse - For Your Eyes 18 Ameerah - The Sound Of Missing You 19 Alan Basski & Liber - Tak Miało Być 20 Ira - Nie Daj Mi Odejść CD2 01 Monopol - Zodiak Na Melanżu 02 Daniel Bovie & Roy Rox feat. Nelson - Love Me 03 Robert M ft Nicco - Dance Hall Track 04 Dj Layla Feat. Alissa - Single Lady 05 Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love 06 Jay Ko - One 07 Play & Win - Only 08 Morandi - Colors 09 Flanders - Time 10 The Golden Boys Feat Michi One - Out To The Nation 11 Remady P&R - No Supersrar (Radio Edit) 12 Patrice Strike - One Day 13 Dafhouse Feat. Cassi Luv - Changing 14 Dj Remo feat. Gosia - Emotions 15 Kalwi & Remi - Find You 16 Deepside Deejays - Hold You (Radio Edit) 17 Daniela - Chain Reaction (Niclas Kings Radio Version) 18 Queensberry - Hello (Turn Your Radio On) 19 Oceana - Cry Cry 20 Ania Wyszkoni - Lampa I Sofa
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności