FIFA07.MDF
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
FIFA 07 to kolejne wcielenie jednej z najpopularniejszych i najznamienitszych serii symulatorów piłkarskich. Tegoroczna odsłona odznacza się przede wszystkim podniesionym realizmem rozgrywki, szczególnie w zakresie sprawowania kontroli nad zawodnikami. Także miłośnicy szerszych opcji menadżerskich oraz fani prowadzenia rozbudowanych potyczek online znajdą w nowej Fifie wiele ciekawych nowości.
Mechanika programu przeszła poważny lifting, w znaczącym stopniu zmieniając zasady rządzące podaniami oraz grą bez piłki. Włożono bardzo wiele wysiłku, by całkowicie pozbyć się nierealistycznego efektu wzajemnego przenikania się zawodników, za sprawą dopracowanego systemu kolizji. W konsekwencji większą rolę odgrywa teraz siła i masa zawodnika, zaś umiejętność odpowiedniego zastawienia się lub przepchnięcia piłkarza drużyny przeciwnej nierzadko pozwoli wypracować dogodną sytuację i otworzyć drogę do bramki. Rozszerzono także zakres możliwych do wykonania ruchów i zagrań, także bez piłki, wyposażając największe piłkarskie sławy w zestaw firmowych, charakterystycznych dla siebie, zagrań. Poprawiona sztuczna inteligencja zawodników niesterowanych aktualnie przez gracza, również wpływa pozytywnie na komfort grania oraz grywalność rozgrywki. Ponadto, zasadniczym zmianom poddano sposób oddawania strzałów – mamy teraz większą kontrolę nad podkręcaniem piłki (np. korzystając z joypada, lewa gałka odpowiada za zmianę toru lotu piłki), co oczywiście umożliwia zdobywanie bardziej spektakularnych bramek. Poprawka ta dotyczy także stałych fragmentów gry. Zwiększenie potencjału strzeleckiego zawodników musiało zostać zrównoważone przez poprawienie skuteczności bramkarzy – teraz dysponują oni zdecydowanie większą inteligencją oraz szerszą paletą parad bramkarskich. W efekcie strzelanie bramek nie należy już do rzeczy najprostszych i wymaga od gracza opanowania piłkarskiego rzemiosła w znacznym stopniu. W zamian za to jesteśmy świadkami bardziej widowiskowych boiskowych spektakli. Rozszerzono też algorytmy sterujące zachowaniem się publiczności. Kibice żywiołowo reagują na losy spotkania, szczodrze nagradzając udane zagrania głośnymi śpiewkami i bezlitośnie ganiąc słabą grę gwizdami. Kluczowe w danym momencie postacie zręcznie wychwytuje i ukazuje inteligentna kamera, teraz pracująca znacznie swobodniej i mniej szablonowo.
Dla graczy preferujących nieco spokojniejsze i bardziej intelektualne spojrzenie na piłkę nożną przygotowano rozbudowany tryb pracy trenerskiej. Jako menadżer wybranego zespołu troszczymy się o wystawienie optymalnego składu i dobranie odpowiedniej taktyki na wszystkie mecze sezonu. Odnosząc efektowne zwycięstwa szybko zaskarbiamy sobie zaufanie i poparcie kibiców, jeśli jednak efekty naszej pracy wypadają poniżej oczekiwań, spodziewajmy się zdecydowanych ataków prasy oraz spadku zainteresowania klubem, co negatywnie wpływa nie tylko na naszą karierę, ale i także na powodzenie całej drużyny. Na naszej głowie spoczywa także odpowiedzialność za transfery i pracę z młodzieżą – umiejętne korzystanie z tych możliwości szybko pomoże nam załatać najsłabsze punkty zespołu i doprowadzić nas do wielu zwycięstw. Co więcej, FIFA 07 nie ogranicza użytkowników do dostępnej palety klubów piłkarskich i oferuje nową opcję stworzenia własnej drużyny od podstaw. Jest jednak mało prawdopodobne że zostaniemy do skorzystania z tej atrakcji zmuszeni – twórcy umieścili bowiem w grze niezwykle szeroką gamę drużyn do wyboru (27 lig z dwudziestu krajów, co łącznie daje nam zawrotną liczbę 510 wiernie odwzorowanych drużyn, z prawdziwymi nazwiskami piłkarzy oraz aktualnymi strojami).
Programiści zafundowali graczom małą rewolucję także w warstwie gry multiplayer. Najnowsza FIFA umożliwia graczom wzięcie udziału w interaktywnych, internetowych rozgrywkach, których harmonogram w pełni pokrywa się z rzeczywiście prowadzonymi – system ten nosi nazwę EA SPORTS Interactive Leagues i obejmuje w sumie cztery ligi: angielską Premiership, niemiecką Bundesligę, francuską Ligue 1 oraz meksykańską 1st Division. Wybieramy jedną z dostępnych drużyn i rozgrywamy wszystkie mecze dokładnie w tym samym czasie, co nasza prawdziwa ulubiona ekipa. W ten sposób odpowiadamy za poczynania wybranego klubu przez cały sezon – wymaga to oczywiście dużej wytrwałości, ale splendor i sława, jakie spływają na zdobywcę mistrzowskiego tytułu, są niełatwe do opisania. Zwolennicy gry wieloosobowej w nieco bardziej standardowym wydaniu mogą rozegrać własne mini-puchary, w których bierze udział do ośmiu żywych graczy. Zgodnie z tegoroczną modą EA Sports na integrację produktów oznaczonych cyferkami 07 z serwisami ESPN, także FIFA 07 oferuje swoim użytkownikom stały dostęp do wiadomości ze świata sportu – teraz możemy już bez przerwy grać w naszą ulubioną grę piłkarską, nie martwiąc się, że przegapimy jakieś brzemienne w skutkach wydarzenie sportowe.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.3 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 1.2 GB HDD, Windows 2000/XP