Drakensang The Dark Eye PL.part4.rar
-
! Podsumowanie 2012-ego roku w muzyce TRANCE -
! Podsumowanie 2013-ego roku w muzyce TRANCE -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Dash Berlin -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Markus Schulz -
100 Minutes Of 2011 Mixed By W&W -
2013's Best Trance Tunes (2013) -
50 Best Trance & Progressive Tunes Of 2013 -
A State Of Trance - Best Of 2013 -
A State Of Trance Best Of 2011 -
A State Of Trance Best Of 2012 -
Anjunabeats The Yearbook 2013 -
Armada Stream 40 - Best Of 2012 -
Armada Stream 40 - Best Of 2013 -
Armada Stream 40 Best Of 2011 -
Armada Top 2013 (2013) -
Armin Van Buuren 2012 Top 20 -
Armind - Best Of 2013 -
Armind Best Of 2011 -
Armind Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2013 -
Aropa Records Best Of 2011 -
Aurosonic - Yearmix 2013 (2013-12-29) -
AVA Recordings - Best Of 2012 -
AVA Recordings Best Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2013 -
Black Hole Recordings Best Of 2011 -
Captivating Sounds - Best Of 2013 -
Coldharbour Recordings Best Of 2011 -
Enhanced Best Of 2011 Mixed By Will Holland -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2012 -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2013 -
Future Sound Of Egypt Best Of 2011 -
Magic Island Recordings Best Of 2011 -
Mainstage Music - Best Of 2012 -
Mainstage Music - Best Of 2013 -
Perfecto Records Best Of 2011 -
Planet Love Records - Best Of 2013 -
S107 Recordings - Best Of 2013 -
Soundpiercing - Best Of 2013 -
Top 25 Trance DJ's 2013 (2013) -
Trance 100 - Best Of 2013 (2013) -
Trance 100 Best Of 2011 (2011) -
Trance Top 40 - Best Of 2013 -
Vandit Records Best Of 2011 -
VONYC Sessions 2013 Presented by Paul van Dyk -
Vonyc Sessions Best Of 2011 -
Who's Afraid Of 138! - Best Of 2013 -
ZOUK Recordings - Best Of 2013
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 6 GB HDD, Windows XP SP2/Vista/7
Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D.
Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią sześciu ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.
W trakcie podróży spotykamy bogatą galerię postaci, często widywanych w fantasy: żyjących w harmonii z naturą i parających się magią Elfów, gderliwych, porywczych, uzbrojonych w topory Krasnoludów, dzikich i brutalnych Orków, mrocznych czarnoksiężników, honorowych rycerzy, krzepkich wojowników, sprytnych łotrzyków itd. Jest także kilka bardziej egzotycznych przypadków: świetnie wyszkolone w walce, wyznawczynie bogini wojny Rondry, Amazonki; a także Thorwalianie, twardy lud północy, wzywający w potrzebie boga Swafnira. W wiele z wymienionych ras i klas postaci gracze mogą się wcielić tworząc swego bohatera.
Skoro już jesteśmy przy kreacji głównego herosa warto wspomnieć, że sposób jego tworzenia został niemal żywcem skopiowany z papierowego RPG. Oznacza to, że postać opisana jest szeregiem cech i współczynników, mających wpływ na interakcję z otoczeniem. Dla ułatwienia autorzy okroili trochę ilość detali, jakie musimy określać samodzielnie. W trakcie przygody spotykamy mieszkańców świata, których można przyłączyć do drużyny. Jednocześnie główny bohater może mieć nie więcej niż trzech stałych towarzyszy. Jest także możliwość przyłączenia tymczasowych sojuszników (na przykład w celu wykonania określonego zadania). Ich liczba nie może przekroczyć dwóch.
Aventuria zamieszkana jest prze kilkadziesiąt rodzajów potworów, które z oczywistych względów, nie darzą naszych bohaterów sympatią. Dlatego też walka jest chyba najistotniejszym aspektem gry. Autorzy dążyli do stworzenia systemu, w którym największe znaczenie mają cechy, umiejętności i uzbrojenie drużyny, a nie szybkość reakcji gracza. Walka przebiega w czasie rzeczywistym, ale z możliwością zatrzymania potyczki w dowolnym momencie, by zdecydować o kolejnych posunięciach bohaterów. Do złudzenia przypomina to system znany choćby z Baldur’s Gate.
Drugi bardzo istotny aspekt to interakcja i dialogi z mieszkańcami Aventurii. W Drakensang: The Dark Eye mamy do czynienia z dynamicznymi dialogami, ale jednocześnie dość rozbudowanymi. Co więcej, szanse na uzyskanie porozumienia są ściśle zależne od rasy postaci, a także jej umiejętności. I tak, na przykład szlachetny Elf, ma większe szanse, niż gburowaty Krasnolud, na przekonanie strażników do otwarcia bramy, ale w sytuacji, kiedy trzeba przemówić do rozumu hersztowi opryszków, role się odmienią.
LEKTOR PL GATUNEK:THRILLER SCIFI ROK: 2011 PRODUKCJA:USA WIDEO:640x272
Film science fiction w reżyserii Andrew Niccola (“Gattaca – szok przyszłości”, “Pan życia i śmierci”). Świat w niedalekiej przyszłości: aby uniknąć przeludnienia, wprowadzono reglamentację czasu do przeżycia, który stał się najcenniejszym dobrem, jedyną powszechnie akceptowaną walutą wymienialną. PREMIERA Z LEKTOREM PL / WERSJA 700 MB