R.U.S.E PL.part6.rar
-
! Podsumowanie 2012-ego roku w muzyce TRANCE -
! Podsumowanie 2013-ego roku w muzyce TRANCE -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Dash Berlin -
100 Minutes Of 2011 Mixed By Markus Schulz -
100 Minutes Of 2011 Mixed By W&W -
2013's Best Trance Tunes (2013) -
50 Best Trance & Progressive Tunes Of 2013 -
A State Of Trance - Best Of 2013 -
A State Of Trance Best Of 2011 -
A State Of Trance Best Of 2012 -
Anjunabeats The Yearbook 2013 -
Armada Stream 40 - Best Of 2012 -
Armada Stream 40 - Best Of 2013 -
Armada Stream 40 Best Of 2011 -
Armada Top 2013 (2013) -
Armin Van Buuren 2012 Top 20 -
Armind - Best Of 2013 -
Armind Best Of 2011 -
Armind Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2012 -
Aropa Records - Best Of 2013 -
Aropa Records Best Of 2011 -
Aurosonic - Yearmix 2013 (2013-12-29) -
AVA Recordings - Best Of 2012 -
AVA Recordings Best Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2011 -
Biggest Vocal Trance Tracks Of 2013 -
Black Hole Recordings Best Of 2011 -
Captivating Sounds - Best Of 2013 -
Coldharbour Recordings Best Of 2011 -
Enhanced Best Of 2011 Mixed By Will Holland -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2012 -
Future Sound Of Egypt - Best Of 2013 -
Future Sound Of Egypt Best Of 2011 -
Magic Island Recordings Best Of 2011 -
Mainstage Music - Best Of 2012 -
Mainstage Music - Best Of 2013 -
Perfecto Records Best Of 2011 -
Planet Love Records - Best Of 2013 -
S107 Recordings - Best Of 2013 -
Soundpiercing - Best Of 2013 -
Top 25 Trance DJ's 2013 (2013) -
Trance 100 - Best Of 2013 (2013) -
Trance 100 Best Of 2011 (2011) -
Trance Top 40 - Best Of 2013 -
Vandit Records Best Of 2011 -
VONYC Sessions 2013 Presented by Paul van Dyk -
Vonyc Sessions Best Of 2011 -
Who's Afraid Of 138! - Best Of 2013 -
ZOUK Recordings - Best Of 2013
Pentium D 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), Windows XP/Vista/7.
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w realiach II Wojny Światowej. Produkt skupia się przede wszystkim na walkach zakrojonych na ogromną skalę i wykorzystaniu różnych podstępnych technik.
R.U.S.E. to gra strategiczna stworzona przez ekipę odpowiedzialną za Act of War: Direct Action, czyli studio Eugen Systems. Jej akcja przenosi nas do okresu II Wojny Światowej i umożliwia wcielenie się w przywódcę armii sześciu kluczowych państw obu stron konfliktu (Aliantów i Państw Osi). Każde z wojsk posiada własne oryginalne jednostki i możliwości. Do dyspozycji otrzymujemy naturalnie zarówno oddziały piechoty oraz pojazdy naziemne i samoloty. Najważniejszą bronią jest jednak nasz własny umysł i zmysł strategiczny. W R.U.S.E. nie liczy się więc tylko i wyłącznie przewaga technologiczna czy liczebna, ale także stosowanie przemyślanych manewrów i taktyk.
Cechą charakterystyczną produktu są niezwykle szczegółowe i duże mapy, na których przeprowadzamy wojskowe operacje. Poszczególne bitwy zakrojone są tutaj na naprawdę ogromną skalę i tylko od nas zależy czy chcemy w danym momencie dowodzić całością wojsk czy tylko kilkoma oddziałami. Podczas kampanii dla pojedynczego gracza możemy wziąć udział w wielu znanych, historycznych potyczkach (jak chociażby w bitwie o Monte Cassino). Autorzy zastosowali wiele ciekawych i oryginalnych rozwiązań, rozwijających gatunek RTS-ów w twórczy sposób.
W uzyskaniu przewagi nad przeciwnikiem pomagają jednostki zwiadowcze oraz siatka szpiegowska zbierająca bezcenne informacje o położeniu i sile wojsk. Oprócz tego przydatne okazują się różne podstępne techniki oraz blefy. Wśród nich pojawiają się między innymi: kamuflaż, cisza radiowa, deszyfrowanie wiadomości czy odcięcie przeciwników od dostaw broni i żywności. Przykładowo użycie ciszy radiowej zapewnia niewidoczność naszych jednostek na jakiś okres czasu, a deszyfrowanie informacji pozwala poznać planowane ruchy wojsk nieprzyjaciela. Niejednokrotnie to właśnie od przebiegłości naszych poczynań zależy wynik starcia. Otrzymujemy również wpływ na produkcję jednostek oraz rozwijanie wojskowych technologii.
Tytuł wykorzystuje moc silnika graficznego IRISZOOM Engine, który oferuje bardzo rozległe pola bitew. Ważnym aspektem tej technologii jest możliwość dowolnego przybliżania i oddalania kamery, dzięki czemu akcję możemy obserwować zarówno z lotu ptaka i z bliska. Przejście pomiędzy dwiema perspektywami jest niezwykle płynne. Ciekawym dodatkiem jest też rozbudowany tryb sieciowy, przeznaczony dla maksymalnie 8 graczy. Twórcy przygotowali zarówno rozgrywkę skupiającą się na kooperacji i rywalizacji. Warto podkreśli również prosty i intuicyjny interfejs produktu, dzięki któremu obsługa kilkuset jednostek nie stanowi problemu.