CoD II.part1.rar
-
! ! ▣ GTA V działa!!! -
■1■ CoJ I -
■2■ CoJ Więzy Krwi -
■3■ CoJ The Cartel -
■3■ Crysis 3 -
■3■ TCGR Advanced Warfighter -
■4■CoJ Gunslinger -
■5■ AC III -
■5■ AC IV Black Flag -
■6■Worms Blast -
■9■ CoD Black Ops II -
■Symulatory -
♣ Naprawa Błędów -
♣ Rozszerzenia plików -
♣ Wymagania sprzętowe gier -
♣10♣ Cod Ghosts -
♣11♣ Worms Ultimate Mayhem -
♣12♣ Worms Crazy Golf -
♣13♣ Worms Revolution -
♣16■ NFS Most Wanted 2 (BB) -
♣Wypalanie na płytę -
1■ Prototype I -
2■ Prototype II -
5■ MoH Warfighter -
Battlefield 4 -
Call of Juarez -
Croc -
Crysis -
Dead Space 3 -
Far Cry 3 -
FIFA 2013 -
FIFA 2014 -
FS 2013 -
Goat Simulator -
Grid 2 -
Heroes -
Hitman Rozgrzeszenie -
James Bond -
Landwirtschafts (Farming simulator) -
Lineage 2 Hight Five -
Lineage 2 kroniki -
Locoland -
MARCIN -
Max Payne 3 -
Orks must die 2 -
PES 2013 -
Remember Me -
Sleeping Dogs -
Sniper Ghost Warrior 2 -
Tomb Raider 2013
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
Pentium 4 2.2 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza),
4 GB HDD,
Windows 2000/XP
INFORMACJE I OPIS GRY :
Infinity Ward ( producent )
Activision Blizzard ( wydawca )
Licomp Empik Multimedia ( dystrybutor PL )
gry akcji (FPP)
25 października 2005 ( światowa data premiery )
09 grudnia 2005 ( data wydania w Polsce )
PC zobacz na: 360
tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD / 6 CD
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 99,90 zł
Call of Duty 2 to pełnoprawny sequel wydanej pod koniec 2003 roku strzelanki pierwszoosobowej (gry akcji/FPS), z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej, która zdobyła mnóstwo nagród i uznanie graczy na całym świecie. Za przygotowanie drugiej części ponownie odpowiada studio developerskie Infinity Ward, w skład którego wchodzą między innymi osoby pracujące w przeszłości nad Medal of Honor: Allied Assault.
Gracze po raz kolejny dostali do przejścia trzy kampanie, historycznie nawiązujące do lat 1941-1945. Jako amerykański spadochroniarz walczymy głównie w Europie Zachodniej (lądowanie w Normandii i późniejsze bitwy mające na celu wyparcie Niemców z terenów Francji, Belgii czy Holandii), wybierając rolę brytyjskiego komandosa przenosimy się do Afryki Północnej (Tunezja, itp.) a następnie pomagamy Amerykanom w walkach we Francji. Z kolei decydując się na grę rosyjskim piechurem trafiamy pod Stalingrad oraz prowadzimy działania na froncie wschodnim. Nowością jest tutaj możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi kampaniami, tak aby przykładowo przechodzić je w kolejności chronologicznej.
Wirtualne zmagania jeszcze bardziej symulują prawdziwą bitwę. Na planszach pojawia się większa ilość żołnierzy, zarówno naszych sojuszników jak i wrogów, w tle słychać odgłosy wystrzałów (starcie nie toczy się wyłącznie przed naszymi oczami), nie sposób nie wspomnieć również o wprowadzeniu około 20,000 linii wypowiedzi żołnierzy (okrzyki w stylu „przeładowuję broń!”, „osłaniaj mnie!”, „padnij!” są na porządku dziennym, zwiększając tym samym realizm rozgrywki). Liczne wymiany ognia wpływają na otoczenie. Budynki niszczą się, podobnie zresztą jak wybrane obiekty, w ziemi pozostają ślady po ciężkich ostrzałach z moździerzy czy dział artyleryjskich, dym po wybuchach ogranicza widoczność, wszędzie widać ciała poległych, ślady po kulach itd. Oprócz szeregu broni z tamtego okresu, jakie używane są podczas regularnych potyczek (karabiny, pistolety, granaty, etc.), osoby zasiadające przed monitorem komputera mogą także korzystać z kilku rodzajów pojazdów (np. czołgów).
W porównaniu z oryginałem, wydłużono czas potrzebny na ukończenie całej gry. Twórcy postarali się o kilka ścieżek/możliwości pokonywania poszczególnych scenariuszy, tak aby zmniejszyć poczucie liniowości rozgrywki (przygotowane mapy są zaś kilka razy większe aniżeli były w Call of Duty). W dalszym ciągu gracze mają z góry ustalone zadania do wykonania, jednak teraz dowolnie wybierają kolejność ich wypełniania, z wyraźnym zaznaczeniem, że wpływa ona na rozwój danej misji (zniszczenie posterunku wroga na samym początku zmniejszy liczebność przeciwników i ułatwi późniejsze działania, gdy zaś wybierzemy na starcie inny cel do wykonania - konieczna będzie wzmożona obrona przez szturmującymi zewsząd oponentami itd.).
W Call of Duty 2 wykorzystano mocno zmodyfikowany silnik graficzny Quake 3, usprawniony pod kątem obecnych możliwości kart graficznych czy osiągnięć sprzętowych komputerów klasy PC. Interfejs gry nie zmienił się w dużym stopniu w porównaniu z „jedynką”. Z łatwością jednak można dostrzec inne usprawnienia wizualne - większe dopracowanie szczegółów, ładniejsze tekstury, nowe modele postaci czy animacje ich poruszania się. Bardzo dobrze wypadają też efekty cieniowania, wybuchów, wystrzałów czy unoszącego się dymu. Nie zapomniano również o zaimplementowaniu nowych algorytmów odpowiedzialnych za inteligencję komputerowego przeciwnika, jak i trybie multiplayer (oprócz standardowych opcji rozgrywki wieloosobowej w stylu Deathmatch czy Capture the Flag, pojawia się też kilka nowych).
OBRAZKI Z GRY :