Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Personal Shopper 2.zip

Download: Personal Shopper 2.zip

7,14 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekobrazekobrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Tajemnicza Wyspa to debiutancki tytuł polskiego studia developerskiego Calaris, w skład którego wchodzą osoby, którym zawdzięczamy powstanie m.in. słynnego Mortyra. Gra przedstawia przygody piątki przyjaciół których statek rozbija się u brzegów tajemniczej wyspy. Gracz wciela się w jedną z wybranych postaci. Jego zadaniem jest odszukanie przyjaciół rozrzuconych po wyspie, zorganizowanie drużyny, a następnie wspólne zbudowanie tratwy która pomoże im wrócić do domu. Zadanie to jednak okazuje się nieco bardziej złożone niż się z pozoru wydaje. Niezbędne jest rozwiązanie wielu tajemnic, które kryje wyspa. Podczas zdobywania materiałów i narzędzi potrzebnych do stworzenia tratwy, gracz przeżyje wiele przygód, pozna przyjaciół i tajemniczy świat gry. Uwieńczeniem przygód jest uwolnienie tubylców od klątwy złej czarownicy władającej wyspa i bezpieczny powrót do domu. Projekt jest lekkostrawną mieszanką gier w stylu RPG i RTS z wydatnie zaakcentowanym wątkiem symulacji życia, przyjemną szatą graficzną oraz wygodnym sterowaniem. W grze kierujemy drużyną postaci, które mogą rozwijać zdolności w szeregu rożnych dziedzin. Jednocześnie potyczki z napotkanymi przeciwnikami są przedstawione tak jak to ma miejsce w grach z gatunku RTS. Dzięki rozbudowanemu systemowi Sztucznej Inteligencji, symulacja życia jest niezwykle przekonująca i wymowna. Algorytmy opisujące zachowanie postaci są dużo bardziej subtelne i bardziej złożone niż ma to miejsce w innych współczesnych grach komputerowych, co czyni grę nietuzinkową, a rozgrywkę nad wyraz pasjonującą.
obrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazekobrazek Jako książę Galador (który właśnie uciekł na widok przeciwnika...) musisz udowodnić swoją... odwagę. Kolejna całkowicie polska gra przygodowa firmy Metropolis. Książe Galador zawsze słynął ze swojej odwagi. Niestety w momencie pojawienia się w królestwie Czarnego Rycerza za sprawą tajemnej magii jego ciało przybiera żądny przygód młodzieniec, który... niestety odwagą nie grzeszy. Na widok przeciwnika bierze nogi za pas i ucieka. W tym momencie nad zhańbionym młodzieńcem przejmuje kontrolę gracz. Jego celem jest rozwikłanie szeregu intryg i zagadek w baśniowym królestwie, pełnym magii, krasnoludów, wampirów i smoków. Na szczęście szybko znajdzie on sprzymierzeńca w wielkim magu Ariwaldzie, który akurat w pobliskiej karczmie sączy kolejny kufelek piwa... Gra Książe i Tchórz jest w całości dziełem polskich programistów z firmy Metropolis., którzy wzorowali się na klasycznych już tytułach, takich jak seria Monkey Island. Na uznanie zasługuje poziom jej wykonania, niezła grafika i ciekawy, momentami zabawny scenariusz. Autorom można wytknąć jednak nie zawsze logiczne (a czasami wręcz bezsensowne) zagadki, które sprawiają, że dla najmłodszych gra może być momentami za trudna. Za to niewątpliwym plusem jest dobre podłożenie głosów głównym bohaterom (Ariwaldowi głosu użyczył Kazimierz Kaczor).
obrazek Noddy: Szykujmy się do szkoły to pierwsza z wydanych w Polsce przygód Noddy’ego, czyli znanego z telewizyjnego serialu, małego, drewnianego chłopca, mieszkającego w Krainie Zabawek. W omawianej produkcji główny bohater, a wraz z nim gracze, przeżyje pięć fascynujących przygód. W pierwszej misji Noddy musi złapać Gobba oraz Chytrusa, czyli dwa gobliny zamieszkujące Czarny Las, i przeszkodzić im w zrujnowaniu spokoju panującego w wesołej Krainie Zabawek. Następnie drewniany chłopiec w mroźny dzień spróbuje dokończyć zakupy, zanim znajomi jego najlepszego przyjaciela, gnoma o imieniu Wielkouchy, przyjadą na słynną zupę. Później Noddy pomoże Panu Sparksowi w zreperowaniu jego maszyny do robienia lodów. W kolejnej przygodzie sympatyczny bohater pomoże misiowi Tubby’emu w odrabianiu lekcji, a w ostatniej misji postara się przywrócić ład w miasteczku po burzy. Pięć przygód to aż dziesięć zróżnicowanych zadań do wykonania. A za prawidłowe wykonanie każdego z nich, Noddy otrzyma pieniądze, które będzie mógł wydać na jarmarku na rozmaite atrakcje. Program powstał z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i rozwija szereg umiejętności: rozpoznawania kolorów, kształtów i miar, literowania, liczenia oraz rozwiązywania prostych równań arytmetycznych. Noddy: Szykujmy się do szkoły oferuje dwa poziomy trudności do wyboru, a dzięki specjalnemu dzienniczkowi rodzice mogą śledzić postępy swoich pociech oraz ustalać dla nich odpowiedni poziom gry.
obrazek "Moje pierwsze zabawy matematyczne" zaliczyć można do grupy korepetytorów, czyli programów aktywnie współpracujących z uczniem. Programy takie w całości lub w obrębie dobranych przez nauczyciela fragmentów realizują proces nauczania. Zgodnie z wymogami dydaktyki muszą one spełniać określone zadania dydaktyczne: zaznajamiać z nowym materiałem, zapewniać jego utrwalanie, kontrolę i ocenę stopnia opanowania wiedzy, podejmować działania korektywne. Asystując uczniowi na podobieństwo korepetytora wpływają więc na dobór i kolejność etapów pracy, za pośrednictwem wskazówek naprowadzają na właściwą odpowiedź, poprawiają odpowiedzi błędne, sugerują lub uniemożliwiają dokonywanie określonych wyborów, wyjaśniają swoje decyzje itp. Ma to szczególne znaczenie w przypadku oprogramowania przeznaczonego dla najmłodszych dzieci, które nie potrafią jeszcze samodzielnie decydować o tym, czego i jak się uczyć. Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a jego celem jest wspomaganie kształtowania umiejętności dziecięcego liczenia. Autorzy podzielili program na cztery bloki tematyczne, które następująco opisali: 1. wspomaganie rozwoju umiejętności liczenia obiektów, 2.kształtowanie umiejętności dodawania i odejmowania, 3.ustalanie, gdzie jest więcej albo mniej, równoliczność, 4.stosowanie wszystkich umiejętności łącznie
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności