-
440 -
76 -
371 -
1053
2220 plików
206,51 GB
Rise of Nations [PL] [2003] + Rise of Nations - Thrones and Patriots [PL] [2004]
Opis:
Rise of Nations
Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez studio Big Huge Games, założone przez Briana Reynoldsa, współtwórcę takich tytułów jak Civilization II oraz Alpha Centauri. Łączy ona epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Gracze rozpoczynają jako przywódca małej wioski z epoki kamienia łupanego i mogą poprowadzić swoją nację (18 narodów, w tym 10 grywalnych) przez pięć tysięcy lat rozwoju (łącznie osiem epok), aż po czasy współczesne. Możemy zająć się wszystkimi aspektami działalności państwa, tj. ekonomią, rozwojem naukowym i technologicznym, dyplomacją, budową armii, walką oraz ekspansją terytorialną.
Stopniowo rozbudowujemy swoją osadę, budujemy nowe budynki, m.in. farmy, tartaki, spichlerze; rozszerzamy granice naszego terytorium i wraz z postępem przekształcamy ją w wielkie państwo składające się z wielu osad i miast, posiadające złożoną gospodarkę (wiele gałęzi gospodarki, kilkanaście surowców: złoto, żywność, drewno, żelazo, itp.) oraz rozwiniętą technologię i naukę (drzewo technologiczne składające się z dziesiątek różnych wynalazków i technologii). Gra posiada rozbudowane opcje dyplomatyczne, przy pomocy których możemy ustanawiać sojusze, układy handlowe, wywierać wpływ na sąsiadów lub też sprowokować przeciwników do wypowiedzenia wojny. Występuje tu 168 różnych typów jednostek bojowych począwszy od zwykłych prehistorycznych oszczepników, aż po nowoczesne czołgi i niewykrywalne myśliwce. Rise of Nations pozwala na rozgrywkę zarówno jedno jak i wieloosobową. W przypadku gry w trybie single player czeka na graczy pięć kampanii. Gra posiada dopracowaną grafikę (izometryczny widok akcji, trójwymiarowe jednostki).
Rise of Nations - Thrones and Patriots
Throne and Patriots to pełnoprawne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Rise of Nations. Za opracowanie dodatku – podobnie zresztą jak pierwowzoru – odpowiada zespół developerski Big Huge Games, na którego czele stoi Brian Reynolds (projektant m.in. drugiej części Cywilizacji czy Alpha Centauri). Autorzy przygotowali m.in.: szereg nowych opcji do trybu rozgrywki wieloosobowej, sześć nowych nacji do wyboru (Persowie, rdzenne plemiona indiańskie Lakota i Irokezi, Holendrzy, Amerykanie oraz Hindusi), czy kilka kampanii singleplayer (wybrane epizody wojenne z historii ludzkości, włączając w to czasy współczesne). Ponadto, na placu boju pojawia się ponad 20 nowych jednostek, a także możemy wybudować nowe „cuda”, pozwalające nam przejść do wyższej epoki rozwoju technologiczno-gospodarczego. Warto również zwrócić uwagę na wprowadzoną opcję Government - w zależności od wyboru sposobu rządzenia w danym państwie, różnie poradzimy sobie z zaistniałymi problemami natury militarnej, ekonomicznej, czy politycznej. W Throne and Patriots zaimplementowano szereg poprawek systemowych, usuwających wykryte do tej pory błędy programistyczne, oraz zadbano o ogólną poprawę efektów audio-wizualnych.
Wymagania sprzętowe:
Rise of Nations
Procesor Pentium III 500 MHz, 128 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 800 MB HDD
Rise of Nations - Thrones and Patriots
Procesor Pentium III 600 MHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 800 MB HDD
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
0,94 GB