Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Colobot [PL].iso

comel / Gry / Colobot [PL] / Colobot [PL].iso
Download: Colobot [PL].iso

88,42 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
okładka


Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz,
64MB RAM,
akcelerator 3D.

Gra łączy w sobie cechy strategii czasu rzeczywistego oraz elementy przypominające podstawy programowania (!). Zostałeś w niej postawiony w niełatwej roli kolonizatora obcych planet. W Twojej ekspedycji nie będziesz miał zbytnio dużo czasu na pogaduszki z przyjaciółmi, a nawet gdyby takowy się znalazł, byłoby to nieco trudne do zrealizowania. Powód? Jedynym wsparciem oddanym Ci do dyspozycji jest grupa robotów oczekujących na Twe rozkazy. Misja polegała będzie na eksploracji i podbijaniu kolejnych planet, przy jednoczesnym poszukiwaniu energii i materiałów potrzebnych do przetrwania, oraz, rzecz jasna, eliminacji hord prymitywnych obcych form życia, przypominających insekty, uparcie strzegących i broniących tak dla nas drogich terytoriów. Konflikt interesów pozwolą Ci rozstrzygnąć na swoją korzyść różne rodzaje broni oraz roboty, jakie masz do swojej dyspozycji. W miarę upływu czasu i rozwoju akcji, rozgrywka stawać będzie się coraz bardziej wymagająca - koniecznością stanie się zbudowanie i oprogramowanie nowych modeli Twoich elektronicznych żołnierzy, niezbędnych do wykonania coraz to nowych zadań, budowa potrzebnych infrastruktur i eksploracja coraz to nowych terenów - a wszystko to na dziewięciu diametralnie różnych planetach o specyficznych środowiskach..

Elementem, za który należy pochwalić twórców Colobot`a jest bez wątpienia innowacyjność i próby stworzenia nowych patentów, jeśli chodzi o gry RTS. Tym razem jest to możliwość programowania własnych maszyn, tak by mogły spełniać odpowiednie funkcje. Jeśli zerkniecie na screeny, z pewnością rzucą się Wam w oczy ciągi komend wprowadzanych w specjalnym oknie. Wiadomo, iż będzie można korzystać z gotowych bibliotek programów, przesyłanych z bazy w Houston na Ziemi. Podano również do wiadomości fakt dużego podobieństwa oddanego nam do dyspozycji języka programowania do C, czy Javy. Nie zostało jednak powiedziane, czy pozostawiona nam będzie większa swoboda, czy roboty zaprogramować będzie trzeba według określonych schematów. Liczę oczywiście na tą pierwszą opcję. Osoby nie mające pojęcia o programowaniu nie powinny się zniechęcać - podczas rozgrywki będziemy na bieżąco szkoleni poprzez naszych protektorów rezydujących na macierzystej planecie.

Kolejnym elementem, na jaki wypada mi zwrócić uwagę, jest grafika. Jest naprawdę ładna i nie przygnębia widokiem szaro-burych barw. Zamiast tego na ekranie będziemy mogli zobaczyć naprawdę dobre efekty świetlne, eksplozje i sceny rozrywania na małe kawałki zarówno obcych, jak i naszych botów. Z resztą - zerknijcie na screeny. Każda planet ma swój unikalny design; jedna przypomina pustynię, jeszcze inna pełna jest jeżących się niczym kolce gór...

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

okładka


Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.

Gra łączy w sobie cechy strategii czasu rzeczywistego oraz elementy przypominające podstawy programowania (!). Zostałeś w niej postawiony w niełatwej roli kolonizatora obcych planet. W Twojej ekspedycji nie będziesz miał zbytnio dużo czasu na pogaduszki z przyjaciółmi, a nawet gdyby takowy się znalazł, byłoby to nieco trudne do zrealizowania. Powód? Jedynym wsparciem oddanym Ci do dyspozycji jest grupa robotów oczekujących na Twe rozkazy. Misja polegała będzie na eksploracji i podbijaniu kolejnych planet, przy jednoczesnym poszukiwaniu energii i materiałów potrzebnych do przetrwania, oraz, rzecz jasna, eliminacji hord prymitywnych obcych form życia, przypominających insekty, uparcie strzegących i broniących tak dla nas drogich terytoriów. Konflikt interesów pozwolą Ci rozstrzygnąć na swoją korzyść różne rodzaje broni oraz roboty, jakie masz do swojej dyspozycji. W miarę upływu czasu i rozwoju akcji, rozgrywka stawać będzie się coraz bardziej wymagająca - koniecznością stanie się zbudowanie i oprogramowanie nowych modeli Twoich elektronicznych żołnierzy, niezbędnych do wykonania coraz to nowych zadań, budowa potrzebnych infrastruktur i eksploracja coraz to nowych terenów - a wszystko to na dziewięciu diametralnie różnych planetach o specyficznych środowiskach..

Elementem, za który należy pochwalić twórców Colobot`a jest bez wątpienia innowacyjność i próby stworzenia nowych patentów, jeśli chodzi o gry RTS. Tym razem jest to możliwość programowania własnych maszyn, tak by mogły spełniać odpowiednie funkcje. Jeśli zerkniecie na screeny, z pewnością rzucą się Wam w oczy ciągi komend wprowadzanych w specjalnym oknie. Wiadomo, iż będzie można korzystać z gotowych bibliotek programów, przesyłanych z bazy w Houston na Ziemi. Podano również do wiadomości fakt dużego podobieństwa oddanego nam do dyspozycji języka programowania do C, czy Javy. Nie zostało jednak powiedziane, czy pozostawiona nam będzie większa swoboda, czy roboty zaprogramować będzie trzeba według określonych schematów. Liczę oczywiście na tą pierwszą opcję. Osoby nie mające pojęcia o programowaniu nie powinny się zniechęcać - podczas rozgrywki będziemy na bieżąco szkoleni poprzez naszych protektorów rezydujących na macierzystej planecie.

Kolejnym elementem, na jaki wypada mi zwrócić uwagę, jest grafika. Jest naprawdę ładna i nie przygnębia widokiem szaro-burych barw. Zamiast tego na ekranie będziemy mogli zobaczyć naprawdę dobre efekty świetlne, eksplozje i sceny rozrywania na małe kawałki zarówno obcych, jak i naszych botów. Z resztą - zerknijcie na screeny. Każda planet ma swój unikalny design; jedna przypomina pustynię, jeszcze inna pełna jest jeżących się niczym kolce gór...

Modele robotów i innych obiektów użytych w grze są dobrze wykonane, ocieniowane i ciekawie poteksturowane. Obrazu dopełnia spora paleta naprawdę niezłych efektów specjalnych, z których warto wymienić sypiące się iskry, błyskawice, bąbelki powietrza pozostawiane pod wodą, naprawdę ładną i realistycznie wyglądającą mgłę, ogień, wyładowania elektryczne, ślad pozostawiany na płytkiej wodzie przez sunące po niej roboty, czy też jej rozpryskiwanie. Wszystko wygląda atrakcyjnie, kolorowo i przypomina nam to, co możemy zobaczyć na filmie s-f. Brawo! Autorzy chwalą się, że engine gry, wykorzystujący DirectX8 zaprojektowany został specjalnie do przedstawiania dużych, otwartych powierzchni planet. Jeśli wierzyć scenom przedstawionym na screenach - wygląda na to, że się udało.

..:: Kody do Colobot ::..


W trakcie gry naciśnij [Control]+[Break], a następnie skorzystaj z następujących kodów:

Winmission - misja kończy się twoim zwycięstwem
Lostmission - misja kończy się twoją klęską
Allresearch - wynalazki techniczne nie mają już dla ciebie tajemnic
Allmissions - możesz zagrać w dowolnie wybraną misję
Nolimit - jesteś nie do pokonania
Fullpower - wybrany przedmiot odzyskuje energię
Fullenergy - akumulatory wybranego przedmiotu zostają naładowane
Fullshield - tarcza wybranego przedmiotu zostaje przywrócona
Fullrange - zostają odblokowane wszystkie boty
Selectinsect - wybierasz i kontrolujesz insekty
Showsoluce - dostęp do wszystkich solucji
Inne pliki do pobrania z tego chomika
okładka
.
..:: Kody do Colobot ::..
W trakcie gry naciśnij [Control]+[Break], a następnie skorzystaj z następujących kodów: Winmission - misja kończy się twoim zwycięstwem Lostmission - misja kończy się twoją klęską Allresearch - wynalazki techniczne nie mają już dla ciebie tajemnic Allmissions - możesz zagrać w dowolnie wybraną misję Nolimit - jesteś nie do pokonania Fullpower - wybrany przedmiot odzyskuje energię Fullenergy - akumulatory wybranego przedmiotu zostają naładowane Fullshield - tarcza wybranego przedmiotu zostaje przywrócona Fullrange - zostają odblokowane wszystkie boty Selectinsect - wybierasz i kontrolujesz insekty Showsoluce - dostęp do wszystkich solucji
Downloader dla GT-S3310
Downloader dla SGH-J770
Sterowniki dla GT-B3800
Downloader dla GT-C3530
Connection Manager dla GT-Y3300
Sterowniki dla GT-Y3300
Multiloader dla GT-B3800
Downloader dla GT-S5610 Champ Duos
MultiLoader v5.64
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności