Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
irriss
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Kobieta has - irriss

widziany: 20.03.2024 12:29

  • pliki muzyczne
    4358
  • pliki wideo
    5548
  • obrazy
    64724
  • dokumenty
    8425

87913 plików
1920,05 GB

Ukryj opis
« poprzednia stronanastępna strona »
  • 9,9 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Paweł Cieślak
Komunikacja w sprzedaży


Komunikacja w sprzedaży


Dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem jest podstawą sukcesu w biznesie. Książka ta jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Jeśli chcesz odnieść sukces w tej pracy, musisz znać odpowiedzi na wiele pytań.

Co decyduje o nawiązaniu pozytywnych relacji z klientem? Dlaczego pierwsze wrażenie jest tak bardzo istotne w kontakcie z drugim człowiekiem? Co ma wpływ na taką, a nie inną decyzję? W jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem?

Kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami, którą łatwo i szybko przyswoisz nawet jak jesteś bardzo zapracowany – jadąc na przykład samochodem na spotkanie z kontrahentem.

Czyta: Teresa Drozda, Marcin Styczeń
Czas trwania: 7 min 12 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 12,4 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Alain Decaux
Tajemnice Rasputina


Tajemnice Rasputina


„Czerwona plama na śniegu rozlewała się powoli. Ciałem leżącego twarzą do ziemi Rasputina wstrząsały słabnące dreszcze. Oto umierał „sługa boży”, odchodził „święty przyjaciel” – symbol ginącej Rosji…”

W języku rosyjskim słowo „Rasputin” ma konkretny sens, znaczy mianowicie „rozpustnik” i doskonale odzwierciedla jego wybujały temperament. „Musimy odkupić nasze grzechy, aby pójść po śmierci do nieba. Musimy więc grzeszyć, aby mieć co odkupić” – brzmiało budujące kazanie Rasputina, po którym natychmiast oddawał się rozpuście. Nie przepuścił żadnej pannie, sam bywał często przerażony siłą własnego erotyzmu. Podczas gdy dla jednych był głównie „rozpustnikiem”, inni wierzyli w jego mistyczną moc i uważali go za „świętego”. Ojciec Grigorij – uzdrowiciel chorego na hemofilię carewicza Aloszy szybko wkradł się w łaski jego matki carycy Aleksandry.

W jaki sposób ten nieokrzesany, prosty chłop został zaufanym i doradcą carskiej pary Mikołaja i Aleksandry? Jak wyjaśnić jego niewiarygodny wpływ na całą ówczesną Rosję w ostatnich latach jej istnienia?

„Wszystko zaczęło się jesienią 1905 roku. W dzienniku prowadzonym przez cara Mikołaja II pod datą 1 listopada znajduje się krótka notatka: „Poznałem sługę bożego imieniem Grigorij…”

Czyta: Jan Wilkans
Czas trwania: 9 min 1 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 10,7 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część I - Porażki rozszerzania marek

Porażki marek - Porażki rozszerzania marek


Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.
Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału.

Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne. Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 9 min 18 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,9 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część II - Poronione pomysły

Porażki marek - Poronione pomysły


Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald’s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy „Poronione pomysły” firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł – twierdzi firma. To jakiś żart! – odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu – a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele.

W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 4 min 17 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo

z chomika papric

  • 6,5 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część III - Porażki public relations

Porażki marek - Porażki public relations


Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy „Porażki Public Relations” firm, które uważają, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu.

„Kryzys? Jaki kryzys?!” – mówią zazwyczaj.

Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to marka znana, to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposób odpowiedzialny. Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy koncernu przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów.

Przedstawiamy przykłady firm, które zamiast gasić pożary, swoimi metodami PR raczej je rozniecają. Ta lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 5 min 39 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo

z chomika papric

  • 2,1 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Matt Haig
Porażki marek - Największe wpadki rekinów biznesu
Część IV - Zmęczone marki

Porażki marek - Zmęczone marki


Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald’s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.

Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części IV przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.

Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania: 1 min 49 sek
Format: mp3, 160 kbps, stereo

z chomika papric

  • 18,5 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Marek Stączek
Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie


Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie


Metaforyczna historia o zasadach kreatywnego myślenia i procesie zarządzania zmianą. Opis technik twórczego myślenia i przedsiębiorczego działania.

„Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie – po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji” Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco polecam.”
Marcin Rotkiewicz „Polityka”

„Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu – „kreatywności i zmiany”. Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia.
Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?”
Andrzej Szeworski, Prezes Pekao Financial Services

„Zaakceptować zmianę jest rzeczą trudną, a być przy tym kreatywnym wydaje się niemożliwe.
Wielką sztuką jest napisać tak prosto i przystępnie o rzeczy, która jest skomplikowana i trudna do przyjęcia. Polecam.”
Tomasz Kryński, Field Force Trainer Bayer Sp. z o.o.

Czyta: Artur Kalicki, Jerrzy Rogalski
Czas trwania: 10 min 6 sek
Format: mp3, 256 kbps, stereo

z chomika papric

  • 11,5 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Spencer Johnson - Kto zabrał mój ser

Spencer Johnson - Kto zabrał mój ser

Historia ta jest prostą alegorią o naszym życiu. Opowiada o doświadczeniach czwórki bohaterów o trochę śmiesznie brzmiących imionach: Nos i Pędziwiatr (myszy), oraz Bojek i Zastałek (miniaturowi ludzie), uganiających się po labiryncie reprezentującym życie. Nasza czwórka spędza swój czas na poszukiwaniu sera, który jest metaforą tego wszystkiego, czego oczekujemy od życia - dobrej pracy, pieniędzy, udanych relacji, sukcesu, zdrowia, spokoju, itp.

Udaje im się odnaleźć upragniony ser, jednak pewnego dnia ów ser znika - i tu pojawia się problem. W sytuacji zmian każdy z nas reaguje inaczej - podobnie inaczej reagują nasi bohaterowie. Zmiany są nieodzowną częścią życia, jednak to jak sobie z nimi radzimy decyduje o naszej przyszłości.

To wręcz banalne opowiadanie, wydane w 2000 roku, zachęca nas do otwartości i elastyczności w obliczu zmian i polecam przesłuchanie go każdemu, bez względu na wiek. Niech opis Cię nie zmyli - nie jest to historia jedynie dla dzieci :)

Czyta: Julian Mere
Czas trwania: 8 min 20 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,6 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Roland Hornbogen - Barometr sukcesu

Roland Hornbogen


Roland i Eva-Gabriela Hornbogen to przedsiębiorcy współpracujący z AmWay od 2001 roku. Prowadzą szkolenia i motywują z zakresu zakładania działalności w ramach MLM (marketingu wielopoziomowego). Nagranie wydane przez Network TwentyOne.

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 5 min 1 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Robert R. Updegraff
Oczywisty Adams - Obvious Adams

Robert R. Updegraff - Oczywisty AdamsRobert R. Updegraff - Obvious Adams

To zadziwiająca książka.

Zmienia ona sposób, w jaki zaczynasz patrzyć na to, czym jest reklama, i jak pisać reklamy. Jak tworzyć biznes i marketing. I jakkolwiek nieatrakcyjnie to brzmi, kieruje Twoją uwagę dokładnie tam, gdzie Twoja uwaga powinna być skoncentrowana: na podstawowe zasady.

W dzisiejszym świecie najnowocześniejszych technologii, gdzie młodzi adepci reklamy i marketingu szukają tajnych tricków, hipnotycznych sugestii, przycisków zakupu, perswazyjnej lingwistyki, przeczytanie tej książki dostarcza Ci jednego z najważniejszych momentów “AHA!”, jakiego możesz doświadczyć w swoim biznesowym życiu. Jakiego? Przeczytaj tekst uważanie, a sam się przekonasz.

Kim jest Oczywisty Adams?

Jest fikcyjną postacią, ten copywriter nigdy naprawdę nie istniał. To postać, która momentami jest niemal karykaturą człowieka reklamy. Myśli bardzo prosto. Podejmuje tylko najbardziej oczywiste decyzje. Jako copywriter pisze niezdarnie i trzeba go poprawiać.

A mimo to - a może właśnie przez to - jest genialny w swoich posunięciach. I podąża drogą od sukcesu do sukcesu.

Autorem opowieści jest Robert Updegraff. Pierwszy raz opowieść o Adamsie została opublikowana w odcinkach w 1916 roku przez Saturday Evening Post. Z miejsca zyskała też popularność. Potem ta historia copywritera została wydana w formie książkowej.

To pozycja, która stała się przewodnikiem managerów. Choć napisana ją prostym stylem bez literackiego zadęcia, to w opowieść o Adamsie wpleciona jest cała masa wskazówek dotyczących skutecznej reklamy. I zyskownego prowadzenia biznesu.

Czyta: Piotr Lampkowski
Czas trwania: 9 min 17 sek
Format: mp3, 64 kbps, mono

z chomika papric

  • 14,1 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Robert Krool
Droga do zysków i satysfakcji


Droga do zysków i satysfakcji


Literatury motywacyjnej na rynku jest sporo. Większość książek tego typu charakteryzuje się tym, że są pisane przez autorów amerykańskich. I choć przekazywana w nich wiedza jest jak najbardziej poprawna i uniwersalna, to brakuje w niej odniesienia do pewnych kokretnych zagadnień, charakterystycznych dla naszego kraju.

Na tym tle książka Roberta Kroola "Droga do zysków i satysfakcji" jawi się jako pozycja wyjątkowo wartościowa i warta uwagi.

Książka ta została napisana przez autora na bazie jego wieloletnich doświadczeń szkoleniowych, doradczych i osobistych przemyśleń, nie jesto to więc dzieło osoby, która po odbyciu kilku szkoleń postanowiła, że też chce motywować ludzi.

Lekturę polecam każdemu, kto pragnie pracować nad zmianą swoich przekonań i poszerzać własne horyzonty poprzez styczność z ludźmi sukcesu. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek z zakresu rozwoju osobistego, finansów osobistych, zdrowia i kariery, dopasowanych do polskiej rzeczywistości.

Czas trwania: 7 min 42 sek
Format: mp3, 256 kbps, stereo

z chomika papric

  • 2,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Robert Kiyosaki - Pilnuj własnego interesu

Rich Dad Poor Dad


W wykładzie Robert opowiada o swoich sukcesach i porażkach w prowadzeniu biznesu.
Nagranie wydane przez Network TwentyOne.

Więcej książek i nagrań Roberta Kiyosaki znajdziesz na stronie:
http://bogatyojciec.pl/?A=46761

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 4 min 59 sek
Format: mp3, 64 kbps, stereo

z chomika papric

  • 2,6 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Robert Kiyosaki - Młody Bogaty Rentier

Robert Kiyosaki - Młody Bogaty Rentier


Wstęp do książki o tym samym tytule.

Więcej książek i nagrań Roberta Kiyosaki znajdziesz na stronie:
http://bogatyojciec.pl/?A=46761

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 6 min 28 sek
Format: mp3, 56 kbps, mono

z chomika papric

  • 4,6 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Robert Kiyosaki - Doskonały Biznes

Robert Kiyosaki - Doskonały Biznes


Wywiad z Robertem Kiyosaki.

Więcej książek i nagrań Roberta Kiyosaki znajdziesz na stronie:
http://bogatyojciec.pl/?A=46761

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 5 min 1 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 2,9 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Robert Kiyosaki - Finansowa inteligencja

Rich Dad Poor Dad


W wykładzie Robert opowiada o różnicy między pasywami i aktywami oraz między pracą na etacie, małą działalnością gospodarczą i dochodem pasywnym. Mówi, że początkiem zmian w życiu jest zmiana myślenia. Porusza kwestię podatków oraz ofiarności.
Nagranie wydane przez Network TwentyOne (N21).

Więcej książek i nagrań Roberta Kiyosaki znajdziesz na stronie:
http://bogatyojciec.pl/?A=46761

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 6 min 21 sek
Format: mp3, 64 kbps, stereo

z chomika papric

  • 8,2 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Rick Warren - Życie Świadome Celu

Rick Warren - Życie Świadome Celu


Światowy bestseller - ponad 30 mln sprzedanych egzemplarzy - przez 180 tygodni na liście New York Times'a najlepiej sprzedających się książek - najlepiej sprzedająca się książka na świecie w roku 2003, 2004, 2005.

Niezwykle inspirująca książka autorstwa Ricka Warrena o prawdziwym celu życia. Pomaga wyostrzyć nasze spojrzenie na sens istnienia człowieka. Odpowiada na ważne pytanie, po co tak naprawdę żyjemy. Książka o poszukiwaniu sensu życia i o nadziei. Prowokuje do przemyśleń i osobistych wniosków. Jest to książka do której wraca się po kilka razy i która ma szanse przejść do klasyki czytanej przez następne pokolenia.

ABC News: "Życie świadome celu jest epicentrum duchowego trzęsienia ziemi, które rozpoczęło się w Ameryce, w najbardziej nietypowych miejscach - w biurach i na uczelniach. Teraz stało się już powszechnym poruszeniem".

Magazyn Time: "Gwiazdy filmowe i przywódcy polityczni nie są jedynymi, którzy zwracają się do Ricka Warrena po wskazówki do duchowego życia. Miliony ludzi - począwszy od koszykarzy NBA, wysokich rangą biznesmenów, uczniów szkół średnich, aż po więźniów - wszyscy spotykają się by studiować i dyskutować o Życiu Świadomym Celu.

Czyta: Jacek Kopocz
Czas trwania: 11 min 54 sek
Format: mp3, 96 kbps, stereo

z chomika papric

  • 7,6 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Napoleon Hill - Myśli i Bogać Się

Napoleon Hill - Myśl i Bogać Się


Napoleon Hill jest uważany za najwcześniejszego przedstawiciela współczesnego nurtu literatury z zakresu sukcesu osobistego. Żył on w latach 1883-1970. "Myśl i Bogać Się" jest jego najbardziej znanym dziełem, a zarazem jedną z najlepiej sprzedających się książek wszechczasów.

Swoje nauki Hill nazwał Filozofią Osiągnięć i są one oparte na życiu i doświadczeniu ponad 500 ludzi sukcesu, z którymi autor przeprowadził wiele wywiadów, zanim zabrał się za pisanie omawianej książki. Wśród ludzi, z którymi rozmawiał, znaleźli się między innymi: Andrew Carnegie (to on zlecił Hillowi badania nad przyczyną sukcesu ludzi sławnych i zamożnych), Thomas Edison, Alexander Graham Bell, George Eastman, Henry Ford, Elmer Gates, John D. Rockefeller, Charles M. Schwab, F.W. Woolworth, William Wrigley Jr., John Wanamaker, William Jennings Bryan, Józef Stalin, Theodore Roosevelt, William H. Taft, Woodrow Wilson, Charles Allen Ward i Jennings Randolph.

Prace nad "Myśl i Bogać Się" trwały ponad 20 lat, czego efektem było wydanie w 1928 roku tego światowego bestselleru, wtedy jeszcze pod tytułem "Prawa Sukcesu".

Audiobook jest dość wyczerpującym skrótem książki.

Czyta: Krzysztof Ibisz
Czas trwania: 8 min 15 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Elisabetta i Massimo Bini


Elisabetta i Massimo Bini to przedsiębiorcy współpracujący z AmWay. Prowadzą szkolenia i motywują z zakresu zakładania działalności w ramach MLM (marketingu wielopoziomowego). W tym wykładzie Massimo porusza takie tematy jak zewnętrzna i wewnętrzna motywacja, planowanie oraz wyrabianie w sobie dobrych nawyków. Nagranie wydane przez Network TwentyOne (N21).

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 4 min 40 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 8,9 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Mark Fisher - Sekret Milionera

Mark Fisher - Sekret Milionera


Co człowiek musi uczynić, aby przełamać wszystkie bariery, które przeszkadzają mu w osiągnięciu powodzenia w życiu? Czy istnieje taki sekret, który może otworzyć nas na bogactwo świata?

W książce stary milioner dzieli się swą wiedzą na temat zdobycia bogactwa z młodym człowiekiem, który poszukuje sposobu na zrealizowanie swoich aspiracji. Pełna napięcia, niemal sensacyjna fabuła "Sekretu Milionera" pozwala autorowi wprowadzić czytelnika w tajniki ludzkiej psychiki, ukazując możliwości jakie otwiera współpraca z podświadomością.

Pierwsze wydanie książki spotkało się z dużym zainteresowaniem czytelników, a organizatorzy tworzącego się w Polsce marketingu sieciowego uznali ją za doskonały poradnik dla stawiających pierwsze kroki w biznesie samodzielnych dystrybutorów.

Czas trwania: 9 min 41 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 7,8 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Louie Carrillo
Człowiek z marzeniem zostanie nagrodzony

Louie and Kathy Carrillo

Louie and Kathy Carrillo

Louie Carrillo to były kontroler ruchu powietrznego na międzynarodowym lotnisku w Miami, który stracił pracę w wyniku masowego zwolnienia podczas strajku. W 1982 roku postanowił spróbować swoich sił w marketingu wielopoziomowy AmWay i odniósł niebywały sukces.

W wykładzie Louie w ciekawy sposób opowiada o swoim dzieciństwie w patologicznej rodzinie, później o pracy jako kontroler ruchu powietrznego, a także o początkach w biznesie. Niezwykłą rolę w jego życiu odegrały marzenia.
Nagranie wydane przez Network TwentyOne (N21).

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 9 min 45 sek
Format: mp3, 112 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,4 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Jim Dornan
Co pomnaża efekty

Jim i Nancy Dornan


Jim i Nancy Dornan współpracują z AmWay od 1970 roku. Jim, z zawodu inżynier lotnictwa, jest międzynarodowym mówcą i autorem książek o rozwoju osobistym. Kieruje także firmą Network 21, będącą organizacją szkoleniową.
Wykład wyjaśnia, że to my sami i nasz brak wiary jesteśmy przeszkodą w naszych planach, a nie okoliczności. Tłumaczy także zasadę pomnażania i omawia korzyści płynące z pracy zespołowej.
Nagranie wydane przez Network TwentyOne.

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 4 min 55 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 4,4 MB
  • 6 sty 14 19:53
Darmowy fragment

Nancy Dornan
Nie bój się zamoczyć

Jim i Nancy Dornan


Jim i Nancy Dornan współpracują z AmWay od 1970 roku. Wykład Nancy zachęca do podejmowania decyzji prowadzących do wyjścia z bezpiecznej strefy komfortu oraz porusza problem strachu przed popełnieniem błędu. Nagranie wydane przez Network TwentyOne.

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 5 min 47 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 6,0 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment


Sigrid Maria Grossing
Jacqueline Kennedy Onassis


Jacqueline Kennedy Onassis


Kiedy Jacqueline Bouvier po raz pierwszy zobaczyła Johna Kennedy’ego, nie padł żaden grom z jasnego nieba. Podczas pierwszego spotkania z młodym politykiem Jackie nie przypuszczała nawet, że wkrótce zostanie Pierwsza Damą.

Chociaż John F. Kennedy jako prezydent Stanów Zjednoczonych nie mógł pochwalić się żadnym sukcesem, to Jackie po jego tragicznej śmierci uczyniła z niego idola. Cały świat współczuł młodej, pięknej, ubranej na czarno Jackie. Ale niezbyt długo pozostała wdową. Magiczna siła pieniędzy przyciągała ją i dlatego wyszła za mąż za największego bogacza świata, dwukrotnie starszego od niej Aristotelesa Onassisa.

Pikantna historia życia jednej z najsłynniejszych kobiet XX wieku.

Czyta: Teresa Drozda
Czas trwania: 6 min 32 ek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 8,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Sigrid Maria Grossing
Diana - królowa serc


Diana - królowa serc


Kiedy 1 lipca 1962 roku Diana Spencer przyszła na świat, nikt nie przypuszczał, że 35 lat później dziewczynka ta wejdzie do historii. Zauroczona światem bohaterów z ckliwych romansów, zapragnęła zostać księżniczką. Spełniła swe marzenia 29 lipca 1981 roku, kiedy powiedziała „tak” brytyjskiemu następcy tronu, księciu Karolowi. Mimo bogactwa i wyjątkowej pozycji, pozostała taką samą kobietą, jak wszystkie. A wymarzone życie nie było usłane różami…

Ciekawa, zilustrowana piękną, oryginalną muzyką opowieść o życiu jednej z najbardziej podziwianych kobiet świata, nazwanej po tragicznej śmierci królową serc.

Czyta: Krzysztof Dumała
Czas trwania: 9 min 1 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 7,1 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Alain Decaux
Churchill zwany lwem


Churchill zwany lwem


Ostatni lew brytyjskiego imperium, człowiek niezwykle utalentowany.

Choć kojarzony głównie z polityką, był jednocześnie dobrym pisarzem i malarzem. Przezywany przez niemiecką propagandę tłustym syfilitykiem szybko zasłużył na pokazaną w filmie „Okręt” opinię ze strony marynarzy, że „cholernie dobrze prowadzi tę wojnę”.

Odważny, honorowy pragmatyk nienawidzący wszelkiego rodzaju totalitaryzmów, z równą niechęcią odnoszący się do komunizmu i faszyzmu. Jako sternik słabnącego już brytyjskiego imperium nie ugiął się przed Hitlerem i obiecując Brytyjczykom tylko „krew, pot i łzy”, doprowadził do ostatecznego zwycięstwa, choć niestety również kosztem narodów Europy Wschodniej.

Mimo że biografia została napisana przez niezbyt przyjaznego Anglikom Francuza, ukazuje nam obiektywnie i ciekawie tę nietuzinkową postać na przestrzeni całego życia.

Czyta: Grzegorz Pawlak
Czas trwania: 7 min 43 sek
Format: mp3, 128 kbps, stereo

z chomika papric

  • 13,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Jarosław Kaniewski
Benito Mussolini ...jakiego nie znamy

Benito Mussolini


Benito Mussolini - krwawy dyktator, czy przywódca Włochów i... Włoszek? Ukochany przez kobiety - miał co najmniej 169 kochanek. Wódz faszystowskiego państwa, który uratował więcej Żydów niż osławiony Schindler.

Benito Mussolini nie poddaje się prostym osądom. Jednak historię zawsze piszą zwycięzcy, a Mussolini wybrał Hitlera i zginął po jego stronie. Pamięć o nim jest jednak wciąż żywa.

Na Duce jest we Włoszech zapotrzebowanie. Rocznie jego grób odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób, a naprzeciwko cmentarza, gdzie został pochowany, sprzedawane są faszystowskie pamiątki z jego wizerunkiem.

Czyta: Rafał Biskup
Czas trwania: 9 min 40 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 7,3 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Brian Tracy - Samodyscyplina

Samodyscyplina


Jak osiągnąć więcej w ciągu miesiąca, niż większość ludzi osiąga w ciągu roku?

Umiejętność robienia tego "co powinieneś robić, kiedy powinieneś to robić, bez względu na to czy masz na to ochotę, czy nie" jest jednym z najważniejszych elementów w budowaniu szacunku do siebie, poczucia własnej wartości i prowadzenia satysfakcjonującego życia.

W tym programie poznasz strategie samodyscypliny i osobistej kontroli w każdej dziedzinie swojego życia, nauczysz się jak budować motywację do działania i wytrwałości w swoich postanowieniach.

Będziesz umiał rozwijać w sobie nawyk odwagi w działaniu. Nauczysz się jak wykorzystywać strategie samodyscypliny w stawianiu celów, zarządzaniu czasem, budowaniu relacji, rozwijaniu biznesu, komunikacji i wielu innych obszarach życia.

Dowiedz się jak:
- Przejąć kontrolę nad swoim czasem i życiem
- Budować nawyk rozpoczynania i dyscypliny w działaniu
- Pokonać "odkładanie na później"
- Koncentrować się na najbardziej wartościowych działaniach
- Praktykować "opóźnione nagradzanie siebie" aby osiągnąć sukces
- Poprawić poczucie własnej wartości i samoocenę
- Rozwinąć odwagę i wytrwałość w każdej dziedzinie
- Pokonać "wewnętrzne ograniczenia" i uwolnić swój potencjał
- Koncentrować się na najważniejszych celach
- Zbudować pewność siebie i zaufanie do siebie

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 5 min 16 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 18,4 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Instytut Perswazji
Ekspert Perswazji


Ekspert perswazji


Manipulacja to stan permanentny. Chcemy czy nie, codziennie jesteśmy manipulowani i manipulujemy innymi. Codziennie wpływamy w sposób bardziej lub mniej świadomy na zachowania i samopoczucie innych osób, oraz na odwrót. Szkolenie to pozwala usystematyzować wiedzę z omawianego zakresu oraz świadomie zastosować ją w praktyce. Poznane zagadnienia pozwalają również rozpoznawać i chronić się przed wpływem perswazyjnym wywieranym na nas.

"Ekspert Perswazji, czyli techniki wpływu i manipulacji" to obszerny kurs uczący najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji, bazujących na takich dziedzinach wiedzy, jak: NLP (programowanie neurolingwistyczne), psychologia społeczna, marketing perswazyjny, hipnoza i psychologia osiągnięć.

"Ekspert Perswazji" to system efektywnie rozwijający praktyczne kompetencje:
- specjalistów w dziedzinie sprzedaży,
- specjalistów w dziedzinie zakupów,
- agencji reklamowych i marketerów,
- kierowników, dyrektorów, kadry zarządzającej,
- specjalistów w dziedzinie HR,
- polityków i negocjatorów,
- rodziców lub nauczycieli, chcących skutecznie wpływać na zachowanie swoich podopiecznych,
- osób interesujących się technikami perswazji, sprzedaży i negocjacji,
- osób, chcących poznać tajemnice programowania neurolingwistycznego.

Całość została wydana w 2006 roku na 10 płytach CD.


Czas trwania: 13 min 23 sek
Format: mp3, 192 kbps, stereo

z chomika papric

  • 15,0 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Instytut Perswazji
Wygraj Dyskusję


Wygraj dyskusję


„Wygraj dyskusję” to trening, który nauczy Cię jak przekonywać do swojej racji publiczność, przysłuchującą się dyskusji, w której Ty zabierasz głos. Szkolenie „Wygraj dyskusję” ukierunkowane jest bowiem na przekonanie publiczności a nie samego adwersarza, z którym dyskutujesz.

Czas trwania: 6 min 33 sek
Format: mp3, 320 kbps, stereo

z chomika papric

  • 2,6 MB
  • 6 sty 14 19:53
Audiobook - darmowy fragment

Harvard Business School - Wystąpienia Publiczne

HBS - Wystąpienia publiczne


Dale Carnegie i Frank Bettger poświęcają w swoich książkach wiele uwagi doskonaleniu umiejętności w dziedzinie wystąpień publicznych. Nic dziwnego, umiejętność przemawiania do małej lub dużej grupy ludzi jest w dzisiejszych czasach niezykle cennym towarem, przydatnym nie tylko na gruncie biznesowym. Na szczęście, podobnie jak ze wszystkim w naszym życiu, umiejętności tej można się nauczyć.

Czyta: Tomasz Kućma
Czas trwania: 3 min 12 sek
Format: mp3, 112 kbps, stereo

z chomika papric

« poprzednia stronanastępna strona »
  • Odtwórz folderOdtwórz folder
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    38

38 plików
324,26 MB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności