Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

INFOR System Duże Biuro 112.05 r150224.rar

leo2222 / Prowadzenie firmy / INFOR System Duże Biuro 112.05 r150224.rar
Download: INFOR System Duże Biuro 112.05 r150224.rar

236,11 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
INFOR System Duże Biuro to wielopatformowy pakiet programów dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obliczanie płac, wystawianie dokumentów sprzedaży, obliczanie deklaracji VAT i PIT.Głównymi modułami wchodzącymi w skład pakietu INFOR System Duże Biuro są:

KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów) - moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów.
Księga Handlowa – przeznaczona jest do prowadzenia pełnej księgowości w firmach, biurach rachunkowych i innych organizacjach. Umożliwia realizację wszystkich operacji księgowych - bilans, księgowanie dokumentów, plan kont pełne rozrachunki i rozliczenia oraz deklaracje, zestawiania i raporty Kadry i Płace - moduł wspomagający zarządzanie płacami w firmie i biurze rachunkowym, usprawnia codzienne zadania pracowników odpowiedzialnych za rachubę płac. Narzędzie zapewnia pełną obsługę procesów płacowych, począwszy od ewidencjonowania danych z różnego rodzaju umów pracownika, na generowaniu deklaracji podatkowych i wymiany danych z programem Płatnik. Program wspiera rozliczenia z US i ZUS.
Fakturowanie - jeden z prostszych i bardziej przejrzystych programów do fakturowania na rynku. Posiada wiele opcji zaawansowanych, przydatnych w trakcie prowadzenia bezmagazynowej sprzedaży. Takich jak: obsługa sprzedaży poza granice kraju, wystawianie wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury: VAT, VAT marża, eksportowe, wewnątrzwspólnotowe), zestaw słowników, import danych z programu Magazyn Multi DOS i wiele więcej.
Delegacje - aplikacja niezbędna w każdej firmie, której pracownicy są delegowani do pracy w terenie. Pozwala szybko i łatwo obliczać należne diety, ryczałty oraz koszty podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Znacznie ułatwia pracę firmom zatrudniającym akwizytorów i przedstawicieli handlowych.
Ponadto pakiet zawiera moduły Amortyzacja - moduł umożliwiający prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych oraz Deklaracje - wspomagające wystawianie deklaracji podatkowych.
Pakiet (w wersji podstawowej) gwarantuje możliwość obsługi do 1000 baz danych (firm) na 3 niezależnych stanowiskach (równolegle).========System operacyjny:
Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / 7 / 8

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Asystent Biura Tłumaczeń jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działaniem firmy przyjmując zlecenia przychodzące i wychodzące, oznaczając jednocześnie statusy realizacji zamówień, np.: niezrealizowane, w realizacji, przygotowane itd. Pozwala wybrać dogodny sposób rozliczania taki jak: Znaki ze spacjami, znaki, słowa lub strony. Ponadto istnieje moduł działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Ci w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również integrować konto bankowe Twojej firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy. Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biura Tłumaczeń 2013. Najważniejsze możliwości programu: funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi; zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień; elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk==========System:Windows XP/Vista/7/8
Druczek to oprogramowanie stworzone do obsługi biur, instytucji, urzędów jak i firm. Produkt pozwala tworzyć profesjonalnie wyglądające wydruki. Za jego pomocą wydrukujemy wiele rodzajów dokumentów jak druki pocztowe, kasowe, bankowe, kadrowe, obsługi zakupów, zamówień, sprzedaży czy magazynu. Obsługiwane są wszystkie ważne deklaracje podatkowe w tym VAT-7, VAT-7K, PIT-4R, PIT11, PIT-28, PIT-36, PIT-36L Posiada możliwość wystawiania faktur a nawet drukowania przelewów. Program charakteryzuje również daleko idąca integracja z siecią, co oznacza, że można prowadzić wymianę danych FTP, generowanie baz PHP, wysyłanie e-maili czy pobieranie danych z WWW. Istotnym ułatwieniem podczas pracy jest automatyczna weryfikacja i rozpoznawanie NIP, Regon, PESEL, numeru dowodu osobistego, numeru rejestracyjnego. W programie odnajdziemy również dodatkowe bazy danych zawierające taki dane jak kody pocztowe, urzędy skarbowe, banki, numery kierunkowe i wiele innych.=======System:Windows NT/2003/XP/Vista/7/8
Fama Pro to rozbudowany program do obsługi filii, wystawiania faktur, zarządzania magazynami i kartotekami różnych towarów i kontrahentów. Oprogramowanie dostępne jest w trzech różnych wersjach – Fama Start, Fama Standard i Fama Pro. Wersja profesjonalna jest najbardziej rozbudowana względem dwóch pozostałych edycji programu. Programy Fama Start/Standard i Pro, przeznaczone są dla małych, średnich i dużych firm. Posiada prosty i intuicyjny interfejs, a także jest bardzo prosta w obsłudze podczas wystawiania różnego rodzaju faktur (również proforma). Użytkownicy lub pracodawcy mogą wystawiać nie tylko faktury, ale również paragony, zwroty do paragonu, składać zamówienia od klienta i do dostawcy i tworzyć faktury korygujące sprzedaż/zakup. Kolejną zaletą programu jest możliwość prowadzenia kartotek kontrahentów, w których znajdziemy najważniejsze informacje o kliencie i historii kontaktów. Oprócz tego program pozwala też prowadzić do 35 magazynów, wystawiać dokumenty magazynowe WZ, RW, PW, MM, ZW, DD i PP, a nawet zarządzać kartotekami towarów, wyrobów i innych usług dla poszczególnych magazynów. Najważniejsze cechy programu: Praca w systemie Windows. Prosta instalacja. Prowadzenie kartotek towarów i kontrahentów. Współpraca z programami księgowymi. 35 magazynów. Faktury obcojęzyczne, wielowalutowość. Faktury seryjne. Faktury zaliczkowe. Obsługa filii. Obsługa produkcji - skład surowcowy wyrobów. Pełny nadzór nad udzielonym kredytem kupieckim; blokady; przypominanie; mail. Rozbudowany system obliczania prowizji dla uczestników transakcji. Samodzielna modyfikacja wielu parametrów /nowe stawki VAT, formatowanie dokumentów. Współpraca z kolektorami danych. Obsługa kas i drukarek fisklanych. Ostrzeżenie przed wykonaniem nieprawidłowej operacji. Uzyskiwanie własnych zestawień - zapytania SQL. Praca w sieci, wielostanowiskowa.=======System:Windows XP/Vista/7/8
Samozatrudnienie to intuicyjny program dla jednoosobowej firmy zarówno dla rozliczających się na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów lub ryczałtu. Przeznaczony zarówno dla płatników VAT i dla nie-vatowców. Wszechstronna i bardzo prosta obsługa programu, który pomaga nie tylko w prowadzeniu bieżącej działalności, lecz również umożliwia kontrolowanie wszystkiego, co dzieje się w Twojej firmie. Oprogramowanie zawiera m.in. fakturowanie, przelewy, rozliczenie auta, kontrolę zapłat, ZUS i wiele innych funkcji jakich wymaga prowadzenie własnego biznesu. Podatek dochodowy Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów lub rozliczanie się na podstawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. W programie możena wybrać okres wyliczenia podatku dochodowego (miesięczne lub kwartalne). Program pozwala także na rozliczanie się na podstawie podatku liniowego. Dla ryczałtowców ewidencja przychodów, deklaracja PIT-28/A/B. Podatek VAT Rejestry sprzedaży i zakupów VAT według aktualnych wzorów. Wybór metody rozliczania podatku VAT: miesięczna, kwartalna, kasowa. Szeroki wybór deklaracji VAT: VAT – 7, VAT – 7K, VAT – 7D, VAT – 8, VAT – 9M, VAT – 10, VAT – 11, VAT – 12, VAT – UE/A/B/C, - UEK. E-deklaracje Moduł programu umożliwiający wysyłanie deklaracji VAT-7 drogą elektroniczną z programu do Urzędu Skarbowego. Po przesłaniu zeznania generowane jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO) zawierające numer referencyjny złożonej e-deklaracji. ZUS Wyliczanie składek ubezpieczeniowych właściciela oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA i RSA). Deklaracje mogą być drukowane na oryginalnych formularzach lub przekazywane do programu Płatnik.=========System:Windows XP/Vista/7/8
System umożliwia pełne zarządzanie produkcją, gospodarką magazynową, obiegiem prac. Modus usprawnia również zarządzanie zleceniami, przydzielanie prac pracownikom oraz maszynom. Pozwala również rozliczać pracowników z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo automatyzuje większość procesów przedsiębiorstwa. Jedyne na świecie rozwiązanie automatycznego generowania receptur produktów. Podstawowe moduły systemu: Zamówienia - Kluczowe rozwiązanie systemu opracowane przez firmę RHO Software. Polega na generowaniu receptur końcowych produktów na podstawie wstepnie zdefiniowanych "receptur wirtualnych" Wszystko odbywa się automatycznie podczas wprowadzania zamówienia. System wygeneruje produkt końcowy oraz zdefiniuje produkcję w harmonogramie oraz w module zapotrzebowania na surowce. Produkcja - Najbardziej zaawansowany moduł systemu pozwalający na śledzenie wszelkich procesów związanych z produkcją. Tutaj powstają plany i zlecenia produkcyjne. Do dyspozycji dostępne są również ewidencje pracowników, normy czasowe i akordowe, ewidencje maszyn i dyspozycje rozkładowe, automatyczne przydzielanie prac procownikom oraz szereg wydruków dostosowanych do wymogów użytkownika. System generuje i drukuje kody kreskowe, oraz pozwala na deklarację prac w terminalach produkcyjnych. Zapotrzebowanie - System oblicza i informuje o brakach w magazynie, potrafi również generować zamówienia do dostawców, które można wysłać mailem bezpośrednio z programu. Finanse - Moduł do obsługi kas i rozliczania się z kontrahentami. Obsługuje zarówno zapisy wynikające ze sprzedaży, jak i wprowadzone zobowiązania firm. CRM (Customer Relationship Management) - ewidencja kontrahentów, rejestracja zdarzeń z nimi związanych oraz przypomnienia i powiadomienia czasowe, poczta elektroniczna, a także oferty handlowe. Magazyn - Wszelkie funkcje związane z gospodarką magazynową, dostawy i wydania towarów, kartoteki produktów, cenniki.Automatyczne MM oraz bogate funkcje nadzoru tzw. niezgodności magazynowe. Sprzedaż - Modus umożliwia szybkie wystawianie dokumentów np. z zamówienia oraz drukowanie ich wg własnych szablonów wydruków. Logistyka - Moduł do zarządzania załadunkiem i obsługą transportu w firmie. Dodatkowo pozwala na ewidencję taboru samochodowego. Program wymaga rejestracji po której dostępna jest pełna 30-dniowa wersja testowa. Użytkownik ma do dyspozycji gotowe bazy danych z różnych firm.========System:Windows 2000/XP/2003/Vista/7
Modus Free to darmowa wersja popularnego systemu wspomagającego proces produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach. W programie znajdziemy szereg różnych modułów umożliwiających zarządzanie m.in.: magazynem, produkcją, logistyką firmy, finansami, zamówieniami czy relacjami z klientami. Z pomocą programu możliwa staje się prosta optymalizacja zasobów produkcji, kontrola i poprawa produktywności, a także przegląd całej produkcji od momentu złożenia zamówienia do wydania gotowego produktu, planowanie jego transportu na wyznaczonych trasach oraz przydzielanie prac pracownikom/maszynom i rozliczanie ich z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo aplikacja umożliwia wystawianie rachunków, faktur, jak również tworzenie przydatnych analiz i raportów. Modus pracuje w oparciu o darmowy system bazodanowy Firebird. System Modus ERP posiada też inne przydatne moduły MRP (Planowanie zapotrzebowania materiałowego ) i EAM (utrzymanie ruchu), a także nowy terminal produkcyjny. Oprócz tego znajdziemy w nim też możliwość importowania wybranych kartek z pliku XLS, przeprowadzania wielowymiarowych analiz danych, przydzielania pracowników do grup akordowych oraz realizacji i rozliczania produkcji w ramach grupy. Uwaga: Program dostępny jest w darmowej wersji, ale posiada pewne ograniczenia. Umożliwia pracę na 1 stanowisku i nie oferuje modułu CMMS. Ponadto umożliwia tylko jedno połączenie do bazy, a także pozwala na zakładanie maksymalnie jednego konta użytkownika (ADMIN ze wszystkimi usprawnieniami).==============System:Windows XP/Vista/7/8=====Ocena:5
Pakiet JZK to zestaw prawie 200 modułów niezbędnych do kompleksowej obsługi każdej firmy. Posiada również licencję na wszystkie standardowe aplikacje JZK. Licencja zawiera dostęp do wszystkich standardowych aplikacji biznesowych Pakietu JZK. Rozwiązanie jest korzystne, gdy klient ma zamiar skorzystać z więcej niż jednego produktu JZK===============System:Windows XP/Vista/7/8
Podatnik PRO start to pakiet programów, przeznaczony dla mikro i małych firm do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu, ewidencji VAT oraz do wystawiania wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży. Produkt automatycznie księguje dokumenty sprzedaży z modułu fakturowania, kontroluje rozrachunki z kontrahentami, wystawia i drukuje deklaracje PIT i VAT a także prowadzi ewidencję środków trwałych. Podatnik PRO start posiada bogaty zestaw raportów. Uwaga! Oprogramowanie dostępne jest w 60-dniowej wersji testowej.===========System:Windows XP/Vista/7/8
RAKSSQL dla Biur Rachunkowych to kompletne i profesjonalne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie każdej formy rozliczeń księgowych i podatkowych dla dowolnej liczby klientów. Specyfika pracy nowoczesnego biura rachunkowego polegająca na świadczeniu usług w zakresie księgowości, analiz finansowych, kadr i płac, wymaga w dobie rynkowej konkurencji i rosnących potrzeb Klientów, zastosowania elastycznego, funkcjonalnego i efektywnego kosztowo systemu informatycznego. Program wymiernie usprawnia pracę biura wprowadzając automatyzację procesów księgowych przy jednoczesnym wykorzystaniu instrumentów kontroli działań. Pozwala na skuteczne zarządzanie biurem dostarczając informacji o stanie finansów firmy oraz należnościach i zobowiązaniach klientów. Z programów RAKS korzysta obecnie około 700 biur rachunkowych, w tym m.in. Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. System oferuje pełną gamę zintegrowanych modułów, zapewniających wsparcie w podstawowej działalności biura w zakresie: - prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych i ryczałtu - ewidencji i amortyzacji środków trwałych - kadr i płac - deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych - analiz finansowych - kontroli i zarządzania pracą księgowych RAKSSQL zawiera również moduły usprawniające zarządzanie współpracą z klientami i obsługą biura rachunkowego m.in w zakresie: - zarządzania relacjami z klientem (CRM) - prowadzenia terminarzy i spotkań - rejestracji zadań i operacji - monitoringu pracy wykonanej dla każdego klienta - obsługi fakturowania wykonanych usług - kontroli należności i zobowiązań Monitoring pracy wykonanej dla klienta RAKSSQL rejestruje czas pracy, ilość i wartość wprowadzonych i zaksięgowanych dokumentów dla każdej obsługiwanej firmy. Te informacje pozwalają dokładnie określić nakład wykonanej pracy i cenę usługi dla klienta biura rachunkowego. Monitoring pracy księgowych RAKSSQL rejestruje czas pracy, ilość, wartość wprowadzonych i zaksięgowanych dokumentów dla każdego użytkownika (księgowego). Dzięki tym informacjom możemy dokładnie określić efektywność i rodzaj wykonywanej w danym okresie pracy przez każdego księgowego biura. Zintegrowany system RAKSSQL umożliwia płynne przejście pomiędzy ryczałtem, księgą podatkową i księgą handlową. Wszystkie wprowadzone kartoteki, ewidencje, dokumenty i deklaracje są dostępne w jednym zintegrowanym programie księgowym. Wymiana danych RAKSSQL pozwala na elektroniczny import danych, dokumentów handlowych, finansowych i magazynowych, przyspieszając i automatyzując proces księgowania oraz współpracę z klientami.=======System:Windows XP/Vista/7/8
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności