Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

humansoft MiniCorax 3.38 PL.rar

leo2222 / Prowadzenie firmy / humansoft MiniCorax 3.38 PL.rar
Download: humansoft MiniCorax 3.38 PL.rar

424,93 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
MiniCorax to pakiet oprogramowania dla mikro i małych firm. Jest to funkcjonalny odpowiednik pakietu Corax tego samego producenta, oferowany w niższej cenie, ale z możliwością pracy w sieci ograniczoną do maksymalnie trzech stanowisk.W skład pakietu MiniCorax wchodzi szereg modułów, pozwalających na wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów sprzedaży (faktur, paragonów, faktur zaliczkowych, korekt), rozliczanie pracowników, prowadzenie rozrachunków z klientami i dostawcami, kontrolowanie terminów płatności, a także rozliczanie z Urzędem Skarbowym.

MiniCorax oferuje ponadto funkcje do prowadzenia gospodarki magazynowej. Z ich pomocą obsługiwać można dowolną liczbę magazynów, przeprowadzać inwentaryzację, kontrolować stan magazynowy, wykonywać proste analizy chodliwości towaru, obrotów z klientami i dostawcami oraz tworzyć historie sprzedaży/zakupów dowolnych towarów. Wbudowany system CRM ułatwia współpracę z kontrahentami, pozwalając przypisywać każdemu z nich dowolne warunki handlowe, tworzyć notatki i załączać pliki np. z umowami itp. W programie nie zabrakło także modułów finansowo-księgowych, do obsługi kadr i płac oraz zarządzania środkami trwałymi.

MiniCorax obsługuje większość dostępnych na rynku kas/drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, kolektorów danych i etykieciarek. Wspiera także ekrany dotykowe, umożliwiające prowadzenie szybkiej sprzedaży detalicznej. Modułowa budowa pakietu pozwala na łatwe i szybkie dobieranie składników programu do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Oprogramowanie bazuje na systemie do zarządzania bazą danych Microsoft SQL Server.

Moduły wchodzące w skład programu:
Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa)
Książka Przychodów i Rozchodów
Księga Handlowa
Środki trwałe
Kadry i Płace HR
Serwis i Usługi
Produkcja
Edytor widoków i wzorców
Uwaga!
Do poprawnej pracy programu wymagana jest wcześniejsza instalacja biblioteki .NET Framework 2.0 lub nowszej, którą można pobrać w dziale PROGRAMY -> Dodatki -> Biblioteki ->dodatki.
MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.========System operacyjny:
Windows XP / Vista / 2003 / 7

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
+FIRMA to kompleksowy pakiet do zarządzania firmą, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program zbudowany jest w oparciu o aplikację CRM plus.Faktury Magazyn, Analizy Modułu Faktury Magazyn, Moduł KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów), Moduł Rejestru VAT, Moduł CRM, Analizy CRM, PRODUKCJA, Kalkulator Odsetek, Możliwość zaczytania danych. 1. Moduł Faktury, Magazyn a. Paragony (wystawianie, wydruk fiskalny) b. Faktury sprzedaży (wystawianie wydruk) c. Faktury zakupu (rejestracja, nie drukuje) d. Rachunki (wystawianie, wydruk) e. Korekty (zakupu, sprzedaży) f. Przyjęcie zewnętrzne (wystawianie, wydruk) g. Wydanie zewnętrzne (wystawianie, wydruk) h. Zamówienie (wystawianie, wydruk) i. Faktura Pro Forma (wystawianie, wydruk) j. Dokument inwentaryzacji stan magazynowy (wydruk) k. Rejestr VAT sprzedaży, zakupów, korekt, środków trwałych (wydruk) l. Pismawezwania do zapłaty różne stopnie m. Dokumenty KP (kasa przyjmie) KW (kasa wyda) (wystawianie, wydruk) n. Wydruk polecenia przelewu dla faktur (drukarka igłowa) 2. Moduł Analizy (Faktury, Magazyn) a. Raport należności oraz zobowiązań w okresach b. Analiza wartościowa (sprzedaży, zakupów, zysku) w przedziale c. Analiza kosztów wartościowa w przedziale czasowym d. Analiza towarów stan magazynowe, raporty wykonywalności zamówienia (kontrola stanów magazynowych) e. Analiza dokumentów - Sprzedaż wg. Kontrahentów - Zakup wg. Kontrahentów - Wydania magazynowe wg. Kontrahentów - Firmy kupujące dany towar - Sprzedaż wg. Kontrahentów i towarów - Wydania mag. wg. Kontrahentów i towarów 3. Moduł KPIR a. Rejestracja zdarzenia księgowego (kupno, sprzedaż itp.) b. Wydruk Książki PiR c. Automatyczny import dokumentów z FM. 4. Moduł CRM a. Rejestrowanie danych klientów b. Określanie statusu klienta, na podstawie prowadzonej sprawy c. Możliwość rejestracji osób reprezentujących klienta w kontaktach d. Rozbudowane możliwości wyszukiwania klienta za pomocą filtrów: - nazwa pełna - nazwa skrócona - adres - NIP - telefon - osoba kontaktu - bank - WWW - adres Email - województwo - miasto - branża 5. Funkcjonalności dodatkowe: a. Zamiana dokumentu wydania na fakturę sprzedaży b. Zamiana dokumentu przyjęcia na fakturę zakupu c. Zamiana dokumentu zamówienia na fakturę sprzedaży d. Zamiana dokumentu Pro-Forma na fakturę sprzedaży e. Wystawienie faktury sprzedaży do paragonu f. Seryjny wydruk faktur sprzedaży (drukarka atramentowa) =====System:Windows XP/Vista/7/8
Anakonda to rozbudowany system klasy ERP wydany na licencji GNU/GPL. Wypełnia większość obszarów działania firmy, w tym między innymi takie jak: administracja, sprzedaż , magazyny, produkcja, księgowość, raporty, kadry i płace. Ze względu na wciąż zmieniające się uwarunkowania rynkowe, program bardzo często aktualizowany. Uwaga! Podczas pierwszego uruchomienia programu jako login należy wprowadzić 'test', a hasło: 'anakonda'. =======System:Windows XP/Vista/7
Asystent Biura Tłumaczeń jest to oprogramowanie wspomagające działanie firm zajmujących się profesjonalnym tłumaczeniem tekstów. Program administruje działaniem firmy przyjmując zlecenia przychodzące i wychodzące, oznaczając jednocześnie statusy realizacji zamówień, np.: niezrealizowane, w realizacji, przygotowane itd. Pozwala wybrać dogodny sposób rozliczania taki jak: Znaki ze spacjami, znaki, słowa lub strony. Ponadto istnieje moduł działający na zasadzie dziennika zadań wykonywanych w przyszłości, w tzw. zaplanowanych zadaniach umieścisz operacje, o których Asystent przypomni Ci w podanym przez Ciebie terminie, dzięki czemu nigdy nie zapomnisz o ważnych dla Twojej firmy działaniach. Możesz również integrować konto bankowe Twojej firmy i dzięki opcji „Wyciągi bankowe” dokonywać, np. co miesięcznej analizy wydatków oraz przychodów Twojej firmy. Asystent nie zawiedzie Cię również w kwestii rozliczeń, fakturowania. W każdej chwili możesz wystawić fakturę VAT swoim kontrahentom, a także wszelkiego rodzaju rachunki oraz paragony. Będąc w obszarze rozliczeniowo - kasowym nie należy zapominać o module Dokumenty kasowe, który pomoże Ci w co miesięcznych rozliczeniach kasowych, generując kompleksowe raporty. Warto wspomnieć o module pozwalającym na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy która jest poparta o firmową skrzynkę pocztową, którą również obsłużysz w Asystencie Biura Tłumaczeń 2013. Najważniejsze możliwości programu: funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi; zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami; moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.; moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień; elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji; narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk==========System:Windows XP/Vista/7/8
Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych. Niektóre cechy programu: data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy===========System:Windows XP/Vista/7/8
Druczek to oprogramowanie stworzone do obsługi biur, instytucji, urzędów jak i firm. Produkt pozwala tworzyć profesjonalnie wyglądające wydruki. Za jego pomocą wydrukujemy wiele rodzajów dokumentów jak druki pocztowe, kasowe, bankowe, kadrowe, obsługi zakupów, zamówień, sprzedaży czy magazynu. Obsługiwane są wszystkie ważne deklaracje podatkowe w tym VAT-7, VAT-7K, PIT-4R, PIT11, PIT-28, PIT-36, PIT-36L Posiada możliwość wystawiania faktur a nawet drukowania przelewów. Program charakteryzuje również daleko idąca integracja z siecią, co oznacza, że można prowadzić wymianę danych FTP, generowanie baz PHP, wysyłanie e-maili czy pobieranie danych z WWW. Istotnym ułatwieniem podczas pracy jest automatyczna weryfikacja i rozpoznawanie NIP, Regon, PESEL, numeru dowodu osobistego, numeru rejestracyjnego. W programie odnajdziemy również dodatkowe bazy danych zawierające taki dane jak kody pocztowe, urzędy skarbowe, banki, numery kierunkowe i wiele innych.=======System:Windows NT/2003/XP/Vista/7/8
Fama Pro to rozbudowany program do obsługi filii, wystawiania faktur, zarządzania magazynami i kartotekami różnych towarów i kontrahentów. Oprogramowanie dostępne jest w trzech różnych wersjach – Fama Start, Fama Standard i Fama Pro. Wersja profesjonalna jest najbardziej rozbudowana względem dwóch pozostałych edycji programu. Programy Fama Start/Standard i Pro, przeznaczone są dla małych, średnich i dużych firm. Posiada prosty i intuicyjny interfejs, a także jest bardzo prosta w obsłudze podczas wystawiania różnego rodzaju faktur (również proforma). Użytkownicy lub pracodawcy mogą wystawiać nie tylko faktury, ale również paragony, zwroty do paragonu, składać zamówienia od klienta i do dostawcy i tworzyć faktury korygujące sprzedaż/zakup. Kolejną zaletą programu jest możliwość prowadzenia kartotek kontrahentów, w których znajdziemy najważniejsze informacje o kliencie i historii kontaktów. Oprócz tego program pozwala też prowadzić do 35 magazynów, wystawiać dokumenty magazynowe WZ, RW, PW, MM, ZW, DD i PP, a nawet zarządzać kartotekami towarów, wyrobów i innych usług dla poszczególnych magazynów. Najważniejsze cechy programu: Praca w systemie Windows. Prosta instalacja. Prowadzenie kartotek towarów i kontrahentów. Współpraca z programami księgowymi. 35 magazynów. Faktury obcojęzyczne, wielowalutowość. Faktury seryjne. Faktury zaliczkowe. Obsługa filii. Obsługa produkcji - skład surowcowy wyrobów. Pełny nadzór nad udzielonym kredytem kupieckim; blokady; przypominanie; mail. Rozbudowany system obliczania prowizji dla uczestników transakcji. Samodzielna modyfikacja wielu parametrów /nowe stawki VAT, formatowanie dokumentów. Współpraca z kolektorami danych. Obsługa kas i drukarek fisklanych. Ostrzeżenie przed wykonaniem nieprawidłowej operacji. Uzyskiwanie własnych zestawień - zapytania SQL. Praca w sieci, wielostanowiskowa.=======System:Windows XP/Vista/7/8
Samozatrudnienie to intuicyjny program dla jednoosobowej firmy zarówno dla rozliczających się na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów lub ryczałtu. Przeznaczony zarówno dla płatników VAT i dla nie-vatowców. Wszechstronna i bardzo prosta obsługa programu, który pomaga nie tylko w prowadzeniu bieżącej działalności, lecz również umożliwia kontrolowanie wszystkiego, co dzieje się w Twojej firmie. Oprogramowanie zawiera m.in. fakturowanie, przelewy, rozliczenie auta, kontrolę zapłat, ZUS i wiele innych funkcji jakich wymaga prowadzenie własnego biznesu. Podatek dochodowy Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów lub rozliczanie się na podstawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. W programie możena wybrać okres wyliczenia podatku dochodowego (miesięczne lub kwartalne). Program pozwala także na rozliczanie się na podstawie podatku liniowego. Dla ryczałtowców ewidencja przychodów, deklaracja PIT-28/A/B. Podatek VAT Rejestry sprzedaży i zakupów VAT według aktualnych wzorów. Wybór metody rozliczania podatku VAT: miesięczna, kwartalna, kasowa. Szeroki wybór deklaracji VAT: VAT – 7, VAT – 7K, VAT – 7D, VAT – 8, VAT – 9M, VAT – 10, VAT – 11, VAT – 12, VAT – UE/A/B/C, - UEK. E-deklaracje Moduł programu umożliwiający wysyłanie deklaracji VAT-7 drogą elektroniczną z programu do Urzędu Skarbowego. Po przesłaniu zeznania generowane jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO) zawierające numer referencyjny złożonej e-deklaracji. ZUS Wyliczanie składek ubezpieczeniowych właściciela oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA i RSA). Deklaracje mogą być drukowane na oryginalnych formularzach lub przekazywane do programu Płatnik.=========System:Windows XP/Vista/7/8
Modus Free to darmowa wersja popularnego systemu wspomagającego proces produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach. W programie znajdziemy szereg różnych modułów umożliwiających zarządzanie m.in.: magazynem, produkcją, logistyką firmy, finansami, zamówieniami czy relacjami z klientami. Z pomocą programu możliwa staje się prosta optymalizacja zasobów produkcji, kontrola i poprawa produktywności, a także przegląd całej produkcji od momentu złożenia zamówienia do wydania gotowego produktu, planowanie jego transportu na wyznaczonych trasach oraz przydzielanie prac pracownikom/maszynom i rozliczanie ich z akordów na podstawie norm czasowych. Dodatkowo aplikacja umożliwia wystawianie rachunków, faktur, jak również tworzenie przydatnych analiz i raportów. Modus pracuje w oparciu o darmowy system bazodanowy Firebird. System Modus ERP posiada też inne przydatne moduły MRP (Planowanie zapotrzebowania materiałowego ) i EAM (utrzymanie ruchu), a także nowy terminal produkcyjny. Oprócz tego znajdziemy w nim też możliwość importowania wybranych kartek z pliku XLS, przeprowadzania wielowymiarowych analiz danych, przydzielania pracowników do grup akordowych oraz realizacji i rozliczania produkcji w ramach grupy. Uwaga: Program dostępny jest w darmowej wersji, ale posiada pewne ograniczenia. Umożliwia pracę na 1 stanowisku i nie oferuje modułu CMMS. Ponadto umożliwia tylko jedno połączenie do bazy, a także pozwala na zakładanie maksymalnie jednego konta użytkownika (ADMIN ze wszystkimi usprawnieniami).==============System:Windows XP/Vista/7/8=====Ocena:5
Niezbędnik Podatnika łączy w sobie wszystko, co niezbędne, aby prowadzić małą firmę. Program zawiera najważniejsze funkcje do obsługi małej, jednoosobowej firmy. Zawiera zestaw opcji absolutnie koniecznych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. To najtańszy tak kompleksowy program dostępny na rynku. Funkcje programu: - Przelewy ogólne, podatkowe i ZUS. - Kasa i raport kasowy. - Faktury VAT, faktury unijne, rachunki. Paragony fiskalne. - Rejestr sprzedaży. - Kompleksowa prezentacja danych na głównej stronie programu. - Kursy walut z aktualizacją on-line. - Książka przychodów i rozchodów z wydrukiem deklaracji PIT-5 i PIT-5L. - Ryczałt ewidencjowany. - Rejestr VAT z wydrukiem deklaracji VAT-7. - Rejestr składek ZUS.=======System:Windows NT/2003/XP/Vista/7/8
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności