Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Jak wykurzyc Smoga.rar

niesia / Gry i zabawy / Gry / Papatka / Jak wykurzyc Smoga.rar
Download: Jak wykurzyc Smoga.rar

158,8 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image.aspx?id=141906898Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania - literki J, P, W
- Technika - rower - Zwierzęta - ryby, czapla, bóbr
- Ekologia - segregacja śmieci
- Przyroda - grzyby jadalne, niejadalne i trujące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj dwie ekoPiosenki
- Kolejność - pierwszy z prawej, pierwszy z lewej
- Wielkość: najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy
- Cyfry i liczby - 0, 10

Zabawy:
- Łowienie puszek
- Skaczące bobry
- Magiczny wiatraczek
- Leśny labirynt
- Zrób domowe przetwory
- Składanie roweru
- Rowerowa przejażdżka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
ImagePreview.aspx?id=96787830Zapraszam Was na przygodę z Czarownicami. Z Filipem policzcie koraliki. Barnabie pomożecie zbudować samolot. Ze mną rozwiążcie rebusy, a z Tosią zróbcie porządki. Zapraszam do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: Przygotowanie do czytania i pisania - litery I, Y, K, L, R; czytanie sylab Technika - samoloty Figury geometryczne: trójkąt, koło, prostokąt, kwadrat Dobre obyczaje - zachowanie przy stole, zasady prawidłowego odżywiania Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 Muzyczne zabawy - Piosenka czarownicy Ciekawostki - wszystko o czarownicach i czarowaniu Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: Wyprawa do jaskini Składanie samolotu Skoki na linie Porządki w kuchni Liczydło Filipa Układanka Pamięciówka Z pamiętnika dziadka Patryka Rymowanki i wierszyki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy Komputer zgodny z IBM PC Procesor: klasy Pentium II 64 MB RAM CD-ROM x24 Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor) Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów) Program jest przystosowany do rozdzielczości 800x600 TrueColor. Przed uruchomieniem pojawi się pytanie, czy taką rozdzielczość ustawić (po wyjściu z programu są przywracane pierwotne ustawienia). Po zmianie rozdzielczości może być wymagana regulacja monitora, aby obraz w całości mieścił się na ekranie. Zainstalowanie QuickTime'a polepsza synchronizację dźwięku i animacji. Program można ściągnąć ze strony www.quicktime.com. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pliki po pobraniu należy wypakować TYLKO RAZ ponieważ po wypakowaniu obraz .iso może wygladać jak plik .rar.Obraz następnie można zamontować w wirtualnym napędzie lub wypalić na płycie(opcja "Nagraj plik z obrazu" lub podobnie,w zależności jakiego programu użyjecie). Gra wymaga obecności płyty w napędzie.
Image.aspx?id=141868903Image.aspx?id=141869007Image.aspx?id=141869222Image.aspx?id=141869301Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki Ż, RZ - Zwierzęta – żuraw, żuk, świetlik, kaczka, żaby i ropuchy - Cyferki – liczenie od 0 do 10 - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj złotą piosenkę - Przyroda – wszytko o pszczołach - Obsługa komputera – klawiatura i myszka Zabawy: - Zbieranie miodu - Złap świetliki - Złów złotą rybkę - Lis w kurniku - Wyścig z ropuchami - Układanki obrazkowe - Multimedialna bajka - Kolorowanki - Rymowanki
Image.aspx?id=141869865Image.aspx?id=141869976Image.aspx?id=141870074Image.aspx?id=141870160Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
Image.aspx?id=142460692Komputerowa Gratka: Kto uwolni Wiosnę. Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawia na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - utrwalanie znajomości liter - zwierzęta - dżdżownica, zaskroniec, salamandra, traszka, zając - Przyroda - wiosenne przebudzenie - Cyfry i liczby - dodawanie z w zakresie 11 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o Wiośnie - Dom - kwiaty domowe i prace w ogrodzie - Ciekawostki - wszystko o ptasich zwyczajach - Obsługa komputera - klawiatura myszka Zabawy: - Lot na miotle - Zagraj w kulki - Posklejaj garnki - Kacza rodzina - Zagraj w karty - Multimedialna bajka - Rymowanki - Krzyżówki - Układanki z figur geometrycznych
Image.aspx?id=144731481Komputerowa Gratka: Eliksir zamiany. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra- - Przyroda – zwierzęta nocne, zioła - Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par - Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz - Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi - Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany - Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie - Obsługa komputera – mysz i klawiatura Zabawy: - Literkowe porządki - Zapal lampy - Testuj elektroniczną maszynę - Wyprawa na moczary - Sklep wysyłkowy Pani Sowy - Przygotuj drewno dla Tosi - Kolorowanki - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=141870220Image.aspx?id=141870299Image.aspx?id=141870465Image.aspx?id=141870642Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie. NAUKA NA WESOŁO: - Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem - Czas - miesiące i pory roku - Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie - Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie - Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka - Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie - Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: - Pogoń za duszkiem - Loteryjka obrazkowa - Wypożyczalnia kostiumów - Szkoła tańca - Odkrywanie pór roku - Magiczne lampiony - Układanka - Multimedialna bajka - Rymowanki i wierszyki
Image.aspx?id=147297404Komputerowa Gratka: Gdzie są skrzypce Filipa. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - Utrwalanie znajomości liter - Rozpoznawanie pierwszej głoski - Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy - Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne - Zawody - lutnik - Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę - Ciekawostki - wszystko o owadach - Obsługa komputera - klawiatura i myszka Zabawy: - Magiczne domino - Upleć struny - Zbuduj wodne cymbałki - Maszyna dźwiękowa - Posprzątaj mrowisko - Zagraj na leśnym pianinie - Multimedialna bajka - Rymowanki - Kolorowanki
Image.aspx?id=144731602Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź - Czytanie - ukryte wyrazy - Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą - Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie - Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne - Czas - miesiące - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki - Obsługa komputera - klawiatura, myszka - Polskie tradycje świąteczne Zabawy: - Uwolnij Mikołaja - Ubierz choinkę - Złóż skuter śnieżny - Ulep bałwana - Zapakuj prezenty - Piernikowa fabryka - Gwiazdkowa pamięciówka - Wygraj bitwę z Gryziwąsem - Multimedialna bajka - Rymowanki - Układanki
Image.aspx?id=143769366NAUKA NA WESOŁO: * Utrwalanie znajomości liter * Czytanie wyrazów wielosylabowych * Przyroda - ślimaki * Zawody - zegarmistrz * Technika - motocykl * Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12 * Czas - rozpoznawanie pełnych godzin * Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką * Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach * Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury ZABAWY: * Odnajdź różnice * Zagraj w koszykówkę * Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy) * Skoki na skakance * Sportowa przebieranka * Pokonaj Gryziwąsa we florecie * Ustaw budzik * Multimedialna bajka * Rymowanki * Układanki
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności