Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
omega_14
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

widziany: 29.04.2024 20:08

  • pliki muzyczne
    1
  • pliki wideo
    136
  • obrazy
    1337
  • dokumenty
    217

3212 plików
1169,19 GB

  • 429,6 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=142160736"Komputerowa Gratka" to wspaniałe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Kolorowa gazetka wraz z płytą CD przygotowane są tak, aby bawić i uczyć malucha kolejnych liter alfabetu, cyfr, kształtów figur geometrycznych i pojęć: większy-mniejszy, krótszy-dłuższy. Doskonali sprawność manualną, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a także uczy obsługi komputera. Zapraszamy do wspólnej zabawy z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki!

A co w numerze "Tęczowa pamięciówka"?

NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki Ć, Ś
* Ćwiczenie pamięci
* Instrumenty muzyczne
trąbka, gitara, pianino i wiele innych
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj piosenkę dobrą na pamięć
* Obsługa komputera
klawiatura i myszka

ZABAWY:
* Magiczna szafa
* Pamięciówka
znajdź pary: obrazek-obrazek, obrazek-litera, obrazek-liczba, obrazek-dźwięk
* Nauka gry na cymbałkach
* Układanki obrazkowe
* Zabawne wierszyki

Ćwicz swoją pamięć z mieszkańcami Tęczowej Polanki.
Zapraszamy do zabawy!

zachomikowany

  • 144,3 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=148801391Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańcow Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Bawi i uczy:
- Wyprawa w góry po ukryty skarb
- Poznawanie górskich roślin i zwierąt
- Wspólna przejażdżka podziemną kolejką
- Pokonywanie przeszkód
- Labirynty

zachomikowany

  • 146,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=148795352

zachomikowany

  • 238,8 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=148235221Komputerowa Gratka: Wodnik Moczarek. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Czytanie – analiza i synteza głoskowa wyrazów
- Przyroda – grzybień, pałka wodna, pijawka
- Konstruowanie – łączenie rur
- Cyfry i liczby – liczba jako wynik pomiaru objętości
- Muzyczne zabawy – wesoła piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zawodach: murarz, elektryk, dekarz itp
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Łatanie dachu
- Osuszanie piwnicy
- Maszyna parowa
- Żabi chór
- Łączenie rur
- Oczyszczanie moczarów
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 181,8 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=147281708NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 235,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=144611886Z Filipem policzycie lampiony. Barnabie pomożecie odszukać kieszonkowy zegarek. Ze mną dopasujecie stroje karnawałowe, a z Papatką przygotujecie listę zaproszonych gości. "Bal karnawałowy" to opowieść o przygotowaniach mieszkańców Tęczowej Polanki do balu. Papatka, Filip, Tosia i Barnaba odkrywają złe zamiary Gryziwąsa, który chce popsuć zabawę. Dziecko korzystając z programu pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć cztery magiczne elementy dzięki którym bal karnawałowy się odbędzie.
NAUKA NA WESOŁO:
- Czytanie - czytanie wyrazów ze zrozumieniem
- Czas - miesiące i pory roku
- Ludzie i zwyczaje - zapusty, karnawał, bal karnawałowy: propozycje zabaw i przepisy kucharskie
- Cyfry i liczby - zadania tekstowe na dodawanie i odejmowanie
- Muzyczne zabawy - karnawałowa piosenka
- Ciekawostki - wszystko o ogrzewaniu i kolekcjonerstwie
- Obsługa komputera - mysz i klawiatura

ZABAWY:
- Pogoń za duszkiem
- Loteryjka obrazkowa
- Wypożyczalnia kostiumów
- Szkoła tańca
- Odkrywanie pór roku
- Magiczne lampiony
- Układanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

zachomikowany

  • 63,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=141988023"Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

zachomikowany

  • 75,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=141924408"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

zachomikowany

  • 44,9 MB
  • 1 kwi 13 18:35
Image.aspx?id=141940021Komputerowa Gratka: Szkoła czarowania. Świetna zabawa, beztroska nauka!

Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

„Szkoła czarowania” to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.

zachomikowany

  • 205,9 MB
  • 1 kwi 13 18:35
ChomikImage.aspx?k=1299310&t=633827333561549438&id=5776446&vid=5776446
Nauka na wesoło:
- Czytanie – podział wyrazów na sylaby
- Przyroda – tundra, lemingi, piżmowół, renifer
- Cyfry i liczby – przeliczanie elementów
- Ludzie i środowisko – Eskimosi, igloo, lodowce
- Zjawiska atmosferyczne – zorza polarna
- Muzyczne zabawy – zimowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o zimowych dyscyplinach sportowych
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura

Zabawy:
- Rozmrażanie pingwina
- Skoki narciarskie
- Zjazd na sankach
- Zabawy na lodowisku
- Łapanie lemingów
- Kolorowanka
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki

z chomika zbuntowana30

  • 63,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
obrazek
"Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

z chomika zbuntowana30

  • 242,5 MB
  • 1 kwi 13 18:35
2faff543b2a11516m.jpg
NAUKA NA WESOŁO:
• Czytanie - rozpoznawanie liter, czytanie wyrazów
• Cyfry i liczby - tworzenie zbiorów, liczenie w zakresie 10
• Astronomia - znaki zodiaku, gwiazdozbiory
• Muzyka - piosenka "Złoty Lew"
• Kalendarz - pory roku
• Kolory - barwy podstawowe i pochodne
• Obsługa komputera - myszka

ZABAWY:
• Zodiakalne zagadki
• Porządki na strychu
• Napraw teleskop
• Kosmiczny bałagan
• Połącz gwiazdy
• Kalendarze
• Słoneczne wzory
• Mieszanie barw
• Tajemniczy labirynt
• Kolorowanki

z chomika zbuntowana30

  • 62,6 MB
  • 1 kwi 13 18:35
2007-3-cover.jpg
"Szkoła czarowania" to program z serii Komputerowa Gratka, który ma na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy oraz nauki poprzez zabawę.
Jest to utrzymana w bajkowej konwencji gra, w której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki zdobyć czarodziejskie czapeczki i dyplomy ukończenia szkoły czarowania.
W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową.
Do czasopisma i gry dołączona została zabawka – magiczna butelka oraz kolejne dwa fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

z chomika zbuntowana30

  • 192,1 MB
  • 1 kwi 13 18:35
20091ys0.jpg
Z Filipem zagrajcie w grę planszową. Barnabie pomóżcie przygotować karty do gry oraz japońskie kukiełki. Ze mną rozwiążcie krzyżówkę i rebus, a z Tosią przygotujcie obiad dla samurajów.
Zapraszamy do zabawy!
NAUKA NA WESOŁO:

* Przygotowanie do czytania i pisania - układanie podpisów do obrazków
* Technika - latawce
* Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 12
* Ciekawostki - wszystko o Japonii
* Przyroda - bonsai
* Sztuka - ikebana i origami
* Muzyczne zabawy - Piosenka o smutnej Księżniczce
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura
ZABAWY:

* Zawody sumo
* Składanie latawców
* Labirynt w ogrodzie
* Układanie ikebany
* Gra planszowa
* Układanka
* Japońska kaligrafia
* Parzenie herbaty
* Z pamiętnika dziadka Patr

z chomika zbuntowana30

  • 200,0 MB
  • 1 kwi 13 18:35
2007-6-cd.png
NAUKA NA WESOŁO:
Litery – układanie wyrazów według wzoru
Kolory i kształty – porządkowanie według cech
Liczby – dodawanie w zakresie 12
Pojęcia – niższy - wyższy, dłuższy - krótszy, mniejszy - średni - większy
Muzyka – wyczucie rytmu, odgrywanie prostych melodii, Smocza piosenka
Ćwiczenia pamięciowe
Obsługa komputera – myszka

ZABAWY:
Przebieranki
Smocze węzły
Tańce brzdąkańce
Turniej rycerski
Uporządkuj pionki
Oczkowe wyliczanki
Klejnoty i skarby
Owce na manowcach
Kolorowanki

augen051.gif

z chomika zbuntowana30

  • 263,2 MB
  • 1 kwi 13 18:35
2006-4-cover.jpg
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie wyrazów wielosylabowych
* Przyroda - ślimaki
* Zawody - zegarmistrz
* Technika - motocykl
* Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12
* Czas - rozpoznawanie pełnych godzin
* Muzyczne zabawy - gimnastyka z piosenką
* Ciekawostki - wszystko o olimpiadzie i sportowcach
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury

ZABAWY:
* Odnajdź różnice
* Zagraj w koszykówkę
* Ćwicz z Barnabą w siłowni (quiz sportowy)
* Skoki na skakance
* Sportowa przebieranka
* Pokonaj Gryziwąsa we florecie
* Ustaw budzik
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Układanki

z chomika zbuntowana30

  • 74,6 MB
  • 1 kwi 13 18:35
2007-1-cover.jpg
"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.

z chomika zbuntowana30

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

17 plików
2,8 GB




LeonxD6838

LeonxD6838 napisano 23.11.2020 02:18

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

marcinpmd napisano 4.03.2022 21:37

zgłoś do usunięcia
Witam i zapraszam również do mnie

obrazek

fateja2287

fateja2287 napisano 19.03.2022 02:33

zgłoś do usunięcia
Super chomik
meyepas293

meyepas293 napisano 3.12.2022 14:37

zgłoś do usunięcia
Super chomik
M.K-16

M.K-16 napisano 7.04.2023 17:22

zgłoś do usunięcia
Witam , pozdrawiam i zapraszam do siebie. 🔐UnicornVIP🔐
casavo8677

casavo8677 napisano 11.05.2023 18:10

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności