Słomiana motywacja Rafał Kraśnicki.pdf
-
3gp -
bajki -
COŚ KSIĄŻKOWEGO;) -
COŚ RELIGIJNEGO -
CZYTELNIA -
do czytania -
Filmy -
Filmy i bajki -
filmy religijne -
gierki -
gify -
HIP-HOP I NIE ZMIENIA SIĘ NIC;P -
inne (2009-2011) -
komedie -
MIESZANKA PROGRAMÓW -
MIŁOSNE -
MUZA MP3 -
O. PIO -
obrazki -
RELIGIJNE -
RÓŻNE -
RÓŻNE;p -
starsze -
ŚWIĄTECZNE -
Święta Faustyna-poczytaj bo warto!!! -
TaPeTkOwY MiEsZaNiEc -
ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD;p
Sztuka zdobywania pieniędzy | |
---|---|
Zdobądź ponadczasową biblię zarabiania pieniędzy i poznaj sekret skuteczności jednego z pierwszych milionerów W kilka dni po przeczytaniu książki prawdopodobnie dostrzeżesz, że: -> potrafisz skutecznie oszczędzać i gromadzić pieniądze, -> masz więcej zapału i motywacji do pracy, -> złotówka po złotówce, dzień po dniu, stajesz się bogatszy. Pełna wersja TUTAJ |
Sztuka Przyciągania ludzi | |
---|---|
Jak spać krócej, zyskiwać 4 godziny dziennie i tryskać energią przez resztę dnia? -Jak zmniejszyć długość snu z 11 na 6 godzin dziennie i zyskać rocznie 60 dni życia? - Możesz zmienić swoje życie, robiąc jeden mały krok... TU JEST PEŁNA WERSJA |
Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? | |
---|---|
Po przeczytaniu książki: - dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta; - odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski, gdy postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpośredniej; - odkryjesz i dowiesz się, jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta. - poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzje; - stosując się do wskazówek autora, staniesz się mistrzem aktywnego słuchania, które pozwoli Ci sprzedawać jeszcze więcej; - zyskasz przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej. TU JEST PEŁNA WERSJA |
Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową? | |
---|---|
Czy Ty też musisz napisać pracę dyplomową i nie bardzo wiesz, od czego zacząć? - Na co zwrócić uwagę przed decyzją związaną z wyborem tematu pracy? - Jak zrobić dobry plan pracy (jak dobrze napisać wstęp oraz zakończenie)? - Jak robić notatki, żeby nie zostać ze stertą skserowanych stron, z których nie wiadomo które są ważne? - Jak tworzyć i wykorzystywać najpopularniejsze szablony, których zastosowanie pozwala na sprawne napisane kolejnych części pracy? - Jak poprawnie wykonać kwestionariusz ankiety i umiejętnie opracować wyniki badań oraz z jakich autorów skorzystać opracowując metodologię badań? - Jak poprawnie napisać spis treści, bibliografię oraz poradzić sobie z przypisami? - Jak posłużyć się programem MS Word, aby praca miała ładny, profesjonalny wygląd i żeby na pierwszy rzut oka było widać, że jest po prostu dobra? TU JEST PEŁNA WERSJA |
Władca Słowa J.D. Fuentes | |
---|---|
Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne? Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy: - Jak sprawić, by ludzie naprawdę koncentrowali się na tym, co mówisz. - Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję. - Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań. - Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania. - Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie. - Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby. - Jak “popychać i przyciągać” odpowiednio dla typu osobowości. - Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym. TU JEST PEŁNA WERSJA |
Dzwonisz, sprzedajesz Artur Affek | |
---|---|
Jak pozyskać najlepszych Klientów, sprawiać, aby kupowali, wracali i polecali Twoją firmę innym? Dla kogo tak naprawdę jest ta książka? - Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy. - Dla pracowników odpowiedzialnych w firmie za wyniki sprzedaży, aby zdobywać nowych klientów. - Dla osób pracujących bezpośrednio z klientem, aby finalizować więcej transakcji. - Dla osób szukających nowych kanałów sprzedaży, zdobywania klienta. - Dla osób chcących poprawić wyniki sprzedaży produktów sprzedawanych przez internet. TU JEST PEŁNA WERSJA |