PCSX2 0.9.6 + Bios + Plugins.rar
POLSKA PEŁNA WERSJA GRY ROK: 2011 PROCESOR: Core 2 Duo 2.9 GHz RAM: 4 GB GRAFIKA: 512 MB SYSTEM: Windows XP/Vista/7
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ F.3.A.R. to kolejna odsłona popularnego cyklu gier FPS. Podobnie jak poprzedniczki, stanowi ona połączenie elementów horroru (wyraźnie inspirowanych japońskimi filmami z tego gatunku) z czystą akcją. W przeciwieństwie do dwóch wcześniejszych tytułów z serii, za produkcję F.3.A.R. nie odpowiada Monolith Productions, ale Day 1 Studios - autorzy m.in. cyklu MechAssault oraz portu pierwszego F.E.A.R. na Xboksa i PlayStation 3. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ INSTALACJA 1. Pobierz ISO 2. Zamontuj w wirtualnym napędzie lub nagraj na płytę. 3. Zainstaluj. 4. Skopiuj zawartość katalogu 'SKIDROW' do . 5. Graj ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia. Jednak sytuacja ta dotyczy tylko powierzchni planety. Mieszkańcy planety przenieśli się z jej powierzchni do olbrzymich podziemnych kompleksów położonych blisko rdzenia planety, który dostarcza ciepła, tak potrzebnego do rozwoju życia. I właśnie w więziennej celi jednego z takich kompleksów bohater gry (gracz) zaczyna swoją przygodę. Co gorsza zaczyna ją nie pamiętając kim jest ani dlaczego się znalazł w tym miejscu. Zabrawszy kość z ciała jednego ze zmarłych już współwięźniów wyrusza na poszukiwanie informacji o sobie oraz o tym, co spowodowało jego pobyt w niewoli. Jego poszukiwania zaczynające się tak niewinnie sprawią, że stanie się on głównym herosem sił Dobra, w walce z tajemniczą sektą religijną pragnącą sprowadzić na Arx boga Chaosu zwanego Akbaa. Czeka nas więc wciągająca i tajemnicza historia oraz wiele walk z przeróżnymi potworami i fanatycznymi wyznawcami zła. Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał śmiercionośnych broni oraz ponad 50 różnorodnych czarów tworzących zaawansowany system magiczny. Akcja rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku oferującym wiele ciekawych efektów graficznych i widok z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada także intuicyjny i przyjazny interfejs z prostym sterowaniem postacią. W sumie otrzymujemy specyficzne połączenie cech znanych z Diablo z niepowtarzalną atmosferą i epicką fabułą charakterystyczną dla prawdziwych gier cRPG i nowel fantasy.
Reload: Target Down to symulator strzelnicy, w którym gracz może sprawdzić swoje umiejętności strzeleckie. Różnorodność miejsc, celów, 25 typów broni z całego świata, przeróżne akcesoria i autentyczne makiety treningowe sprawiają, że Reload: Target Down jest niesamowicie grywalny. Współzawodniczyć może do 4 graczy, a jeżeli jesteś wyborowym strzelcem możesz się zmierzyć z graczami na całym świecie uczestnicząc w Online Leaderboards. A co najważniejsze - Reload: Target Down to gra bezkrwawa, celami są tylko tarcze strzelnicze.
wymagania sprzętowe: Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
Bóg z Chaosu stworzył Ducha Światła i Księcia Ciemności. Drugi z nich zbuntowawszy się posiadł tajemny język stworzenia i sam próbował tworzyć żywe istoty. Jednak nie chciały one słuchać swego nowego pana biorąc część swojej esencji i powołując do życia przeraźliwe potwory i demony. Bóg i Duch Światła próbowali je powstrzymać rozpętując wielką bitwę. Gdy ostatnia ciemna istota została pokonana ich ojciec - Książę Ciemności, został wygnany w czeluście Wszechświata. Po wiekach od stworzenia Słońca, Księżyca i Ziemi zło budzi się na naszej planecie siejąc terror i spustoszenie. Potrzebny jest wybraniec, który poniesie święty miecz do zwycięstwa i ostatecznie pokona wroga. Gracz może przyjąć rolę jedną z czterech postaci, z których każda posiada inne cechy i umiejętności. Fabuła gry prowadzi przez 16 różnych środowisk: mroźne pustkowia, pustynie, arabskie pałace, hinduskie świątynie, wulkany, zaginione wyspy, kopalnie. Do dyspozycji jest ponad 100 różnorakiej broni i ponad 100 typów przedmiotów, które można: podnieść, złamać, rzucić oraz używać jako broni. Na drodze spotkać możemy ok. 25 ras wrogów i ponad 100, zagadek, pułapek i śmiercionośnych mechanizmów.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza
Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji. Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.
wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 1.4 GHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D
Moto GP 2 to kolejna część, znanych i niewątpliwie udanych wyścigów motocyklowych, pierwotnie wydanych na konsolę Sony Playstation 2. PeCetowa wersja tego tytułu odziedziczyła po swym konsolowym pierwowzorze zręcznościowy charakter rozgrywki, a co za tym idzie grywalność, dodając do tego ładniejszą grafikę (wyższa rozdzielczość, efekty dostępne w nowych kartach graficznych), a także kilka nowych cech. W poprzedniej części braliśmy udział w zawodach motocykli o pojemności 500cc w sezonie 2001, tym razem dano nam możliwość uczestniczenia w zawodach w sezonie 2002. Podobnie jak poprzednio, gra posiada status „oficjalnej gry wyścigów Moto GP”, dlatego też znajdziemy tu szesnaście oficjalnych tras na których toczą się wyścigi, wszystkie motocykle, zespoły i zawodników. Gracz może stać się jednym z owych kierowców lub też stworzyć swojego własnego zawodnika o indywidualnych parametrach i ścigać się z prędkościami sięgającymi 200km/h. Przed każdym wyścigiem można zapoznać się z trasą i przewidywaną pogodą, a następnie odpowiednio zmienić ustawienia podzespołów swej maszyny, wymienić opony, inaczej zestopniować skrzynię biegów, itp. Moto GP 2 oferuje aż osiem trybów rozgrywki, tj.: Stunt, Grand Prix, Time Trial, Training Challenges, Tag, Live, Single Race oraz Multiplayer, dzięki któremu w jednym wyścigu może brać udział do 16 osób równocześnie. * Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast. * Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji. * Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”. * Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze. * Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego. * Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp. * Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.2 GB HDD trategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych. Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii. Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.
wymagania sprzętowe:Procesor Pentium III 1.1 GHz, 128MB RAM, karta grafiki 32MB „Wings of War” to gra komputerowa studia Silver Wish Games, umożliwiająca wcielenie się w postać pilota z okresu I Wojny Światowej. W odróżnieniu od realistycznych symulatorów lotu, tutaj styl rozgrywki bardziej przypomina typową grę zręcznościową – co, zdaniem autorów, niezaprzeczalnie jest plusem, gdyż gracz całą swą uwagę skupia głównie na nieskomplikowanym pilotowaniu maszyny i spektakularnym atakowaniu wroga. Program pozwala zasiąść w kokpicie dwudziestu pięciu samolotów sił alianckich bądź niemieckich. Podniebne, wielkie, widowiskowe bitwy toczone są na terenie całej Europy. Rozbudowana kampania składająca się z szeregu misji powiązanych ze sobą logiczną i spójną warstwą fabularną, pozwala wcielić się w pilota bądź, co warte jest podkreślenia, operatora naziemnych działek przeciwlotniczych, umiejscowionych między innymi na dachach pociągów czy też na statku. Nie bez znaczenia jest także system nagród – za heroiczne czyny i zasługi wirtualni dowódcy potrafią wynagrodzić odpowiednim medalem czy też stopniem wojskowym. Dla osób lubujących się w ryzykanckim stylu życia przygotowane zostały dodatkowe, niebezpieczne pojedyncze misje, stanowiące doskonałą odskocznie od reszty, czyli trybu kampanii.
wymagania sprzętowe: Pentium 133MHz, 16MB RAM, karta graficzna 4MB, Windows 9x Absolutny killer. Tak w skrócie opisać można było najnowszą grę autorstwa Psygnosis. Tytuł zresztą, choć trudny do dosłownego przetłumaczenia na język polski, doskonale oddawał uczucia, jakie budziła gra (wipe out – wymiatać, zmiatać z powierzchni). WipeOut, bo o niej mowa, stała się hitem na miarę pierwszego Tekkena czy Ridge Racera i wraz z Destruction Derby (notabene również spod igły Psygnosis) godnie reprezentowała ówczesne umiejętności europejskich producentów gier. Gra przez długie miesiące szturmując wszystkie możliwe listy przebojów rządziła niepodzielnie. Rok później, zachęcona sukcesem pierwszej części, firma postanowiła wydać sequel, który otrzymał tytuł godny swej futurystycznej treści – WipeOut 2097.
wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 64MB RAM, 16 MB akcelerator 3D Tony Hawk’s Pro Skater 3 to kolejna gra z serii, w której możemy wykonywać niewyobrażalne wręcz triki na deskorolce. Do naszej dyspozycji oddano 8 różnorodnych obszarów, od fabryki, przez zaśnieżony parking gdzieś w Kanadzie, a skończywszy na Tokio. Wszystkie plansze są oryginalne, z wieloma ciekawymi miejscami do odkrycia.W części trzeciej pozostawiono poprzedni system trików, dając jednak możliwość robienia o wiele dłuższych i bardziej skomplikowanych combosów. Na każdej planszy mamy do wykonania kilka misji, od całkiem normalnych, jak popisanie się trikami przed obcymi skaterami, po bardzo śmieszne, jak uratowanie niezbyt rozgarniętego pana, któremu język przymarzł do metalowego słupa. Oczywiście, oprócz wypełniania zadań, zbieramy również punkty za wykonywanie trików.Graficznie jest bez żadnych rewelacji, ale i tak najważniejsze jest to, iż wszystko wygląda przejrzyście, a gra ani na chwile nie zwalnia. W przypadku wersji na PS2 dodano możliwość gry online do 4 osób i jest to pierwsza gra na konsole Sony, która na to pozwala.