BookAnimation_1.4test.elf
-
�� RISEN 3 WŁADCY TYTANÓW [PC-PL] -
▦ GTA V [PC] -
0.8.10 -
0.8.11 -
0.8.5 -
0.8.8 -
0.8.9 -
0.9.0 -
0.9.2 -
0.9.6.1 -
aqq -
Burnout Revenge -
canal+ box -
cheat -
e51 -
Etap1 - instalacja 6.0.4 -
Etap2 - instalacja GPS i dodatkow -
Etap3 - zainstaluj mapy i POI -
Filmy 3GP -
Filmy 3gp(1) -
filmy na telefon 3gp -
Ford -
Gothic 2 android -
GTA IV PC Razor1911 (hasło 123) -
-HARRY POTTER 3GP- -
Hexen2 -
kolo -
komunikatory -
MAP -
MEDI@PIK_12_2014 (siwyandy23) -
MediaNav -
MN Evolution 6.0.4 FREE -
NFS Underground 2 PL -
NOC KRUKA -
obrazki -
OS X Mavericks 10.9 Retail VMware Image -
POI -
psx -
Samochody -
samsung r60 plus -
screeny -
Speedcam -
teledyski -
test -
TMC -
traffic -
tu -
Windows 10 PL -
Wyścigi -
Zręcznościowe
autor: zylka
Elf ustawia animacje pojawiania się booków.
Ustawić można animacje domyślna dla wszystkich oraz dodatkowo 6 nazw bookуw i przypisać im oddzielną animacje.
do wyboru jest gotowych 10 animacji plus możliwość wpisania własnej.
Elf wymaga funkcji w libie: 3D5: void DispObject_ObjectAnimation( DISP_OBJ*, int style);
wersja 1.10
- ilość booków zwiększona do 10
- własne animacje dla ułatwienia wpisuje sie w trybie hex np: 0x60211001
wersja 1.11
- dodałem opcję losowej animacji
Tworzenie własnej aimacji:
======= rozkminka od diezel
// flags from Volume Control GUI Editor
// speed
#define ANI_FAST 0x40000000
#define ANI_MEDIUM 0x60000000
#define ANI_MEDIUM_SLOW 0x80000000
#define ANI_SLOW 0xA0000000
// fade
#define ANI_FADE_IN 0x1
#define ANI_FADE_OUT 0x2
// style
#define ANI_MAXIMIZE 0x100
#define ANI_MINIMIZE 0x200
#define ANI_ENTER 0x1000
#define ANI_EXIT 0x2000
// position
#define ANI_RIGHT 0x10
#define ANI_LEFT 0x20
#define ANI_BOTTOM 0x10000
#define ANI_TOP 0x20000
#define ANI_BOTTOM_RIGHT 0x100000
#define ANI_BOTTOM_LEFT 0x200000
#define ANI_TOP_LEFT 0x300000
#define ANI_TOP_RIGHT 0x400000
// unk
#define ANI_UNK_0 0x500000
#define ANI_UNK_1 0x800000
====================
ANI_MEDIUM + ANI_FADE_IN + ANI_ENTER + ANI_TOP
0x60000000+0x1+0x1000+0x20000 = 0x60021001
====================
1 cyfra - //flaga prędkości
0x40000000 szybko
0x60000000
0x80000000
0xA0000000 wolno
3 cyfra - //efekt wjazdu tła i tytułu
0 - pojawianie się bez efektu
1 - wjazd z prawego dolnego rogu
2 - wjazd z lewego dolnego rogu
3 - wjazd z lewego górnego rogu
4 - wjazd z prawego górnego rogu
5 -