Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CC 700 - WYMIANA ROZRZĄDU.pdf

DACHY / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CC 700 - WYMIANA ROZRZĄDU.pdf
Download: CC 700 - WYMIANA ROZRZĄDU.pdf

2,38 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Manual opracowany przez rapieer84 , zamieszczony na stronie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1527725.html .


Instrukcja jest autorstwa rapieer84 . Wszelkie prawa do tekstu i zdjęć zastrzeżone.
Zabrania się rozpowszechniania tej instrukcji osobom trzecim za opłatą.
Instrukcja powstała z myślą o osobach które posiadają Fiata Cinquecento 700.
Jest to wersja BEZPŁATNA.

Dopisek egie 24.03.2011 r.
Oryginalne opracowanie zawiera znak wodny na każdej stronie i inne ozdobniki, przez co jest bogatsze artystycznie ale spowalnia to otwieranie kolejnych stron. Pozwoliłem sobie przeredagować tekst i usunąć niektóre z tych gadżetów, przez co tekst stał się bardziej techniczny i łatwiejszy do wykorzystania. Mam nadzieję, że Autor opracowania zmiany te zaakceptuje.

Edyt. 28.02.2013 r. – na końcu opracowania dopisano tekst dotyczący sposobu zablokowania wału korbowego przy odkręcaniu śruby mocującej koło pasowe.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić. Opracowanie: egie 09.06.2010r.
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
.W języku czeskim, za to dokładniejsza
Wszystkie czynności naprawcze kolumny zawieszenia McPhersona, polegające na wymianie amortyzatora, sprężyny zawieszenia, podpory elastycznej czy kompletu łożyska oporowego wymagają wymontowania kolumny zawieszenia. Czynności te opisane zostały w manualu opracowanym przez Wolf_89 i opublikowanym na stronie: http://cinquecentotuning.freeiz.com/ pod tytułem: Wymiana poduszek McPhersona Transformacja do formatu PDF oraz drobny dopisek na końcu – egie 08.07.2012 r.
Jeżeli nie możemy włączyć zapłonu lub innych obwodów obsługiwanych przez stacyjkę i, po ich sprawdzeniu, uznaliśmy, że kostka stacyjki jest wadliwa, przystępujemy do jej wymiany. Czasem, jako czynność doraźną, możemy spróbować spryskać styki jakimś aerozolem do styków, np. Elektrosolem. Musimy w tym celu także kostkę wyjąć z obudowy ale dostęp do jej wnętrza i tak jest marny. Opracowanie: egie 30.10.2010 r., edyt. 15.06.2012 r.
Manual opracowany przez WOLF_89, zamieszczony na stronie: http://cinquecentotuning.freeiz.com/ Transformacja do formatu PDF: egie 09.06.2012 r,
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Znacznie łatwiejsze jest też uruchomienie silnika po kilkudniowym postoju, nawet zgaszonego na benzynie. Poza tym pompa pracuje na gazie krótko i jest nadzieja, że wystarczy na jakieś sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011 r., edyt. 26.04.2012r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności