Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Batman & Superman 1998 komiksy.rar

NeitalMike / Komiksy / DC Comics / Batman & Superman / 1998 / Batman & Superman 1998 komiksy.rar
Download: Batman & Superman 1998 komiksy.rar

413,34 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Image and video hosting by TinyPic

1-1998 [4] Batman & Superman - Śniąca.pdf
2-1998 [5] Batman & Superman - Black Mask; Twarz Pająka.pdf p
3-1998 [6] Batman & Superman - Killer Croc; Fast train to wet dark. Swamp Things.pdf
4-1998 [7] Batman & Superman - Twarze cz. I , II.pdf
5-1998 [8] Batman & Superman - Twarze cz. III. Blades.pdf
6-1998 [9] Batman & Superman - Blades cz. II, III.pdf
7-1998 [10] Batman & Superman - Scarecrow; Dark Wings Fly Away in Fear.pdf
8-1998 [11] Batman & Superman - Frozen Assets. Constant whitewater.pdf
9-1998 [12] Batman & Superman - The Face Schism
10-1998 [13] Batman & Superman - Hot House.pdf
11-1998 [14] Batman & Superman - Hotel Terminus. Viewpoint.pdf
12-1998 [15] Batman & Superman - Przestępcy.pdf

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Matt Wagner Rysunki: Matt Wagner Historia z przeszłości Batmana. Harvey Dent, czyli Two Face, ucieka z Arkham. Tymczasem Bruce Wayne finalizuje ważną transakcję. Kupuje od znajomego milionera wyspę. Szybko jednak wokół transakcji zaczynają się dziać dziwne, rzeczy. Najwyraźniej ktoś chce wywrzeć wpływ na sprzedającego, żeby podkupić tą wyspę. Tymczasem Batman tropi Two Face'a, który morduje chirurgów plastycznych. Kilka dni później przyjaciel Bruca niespodziewanie wycofuje się z transakcji. Okazuje się, że jest szantażowany przez... Two Face'a, który w ten sposób za symbolicznego dolara kupił sobie wyspę. Batman odnajduje kryjówkę bandyty, jednak zostaje zaskoczony przez jego pomocników i traci przytomność. Gdy ją odzyskuje odkrywa, że jest przyczepiony do sterowca, który Two Face i jego zdeformowani pomocnicy chcą odlecieć na swoją wyspę... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Two Face ucieka z Arkham!! Postanawia zakończyć sprawy, których nie załatwił gdy był jeszcze prokuratorem. Wyciąga więc akta osób, winy których był wtedy pewien, jednak nie miał dość dowodów by ich skazać. Teraz jako Two Face nie potrzebuje dowodów by wymierzyć sprawiedliwość. Jego pierwsza ofiarą ma być dyrektor cyrku, który dawno temu zabił swojego kuzyna. Wtedy sąd nie udowodnił winy. Teraz Two Face przeprowadza swój "proces" rzucając monetą. Niestety - i tym razem wyrok jest dla niego niepomyślny. Moneta "mówi", że Two Face nie może zabić przestępcy. Wpada więc on na inny pomysł - porywa jednego z pracowników cyrku - Shisma. Są to bracia syjamscy, którzy dzielą jedno ciało. Two Face chce ich zmusić, żeby to oni zabili dyrektora. Na terenie cyrku pojawia się Batman, który badając stare akta Harvey'a Denta domyśla się, że to właśnie dyrektor cyrku będzie pierwszą ofiarą Two Face'a. Shism podejmuje decyzję, że nie zabije dyrektora. Zamiast tego obezwładnia Two Face'a i oddaje go w ręce Batmana. Tymczasem dyrektor cyrku zostaje oddany w ręce policji. Tym razem zostanie skazany, dzięki zeznaniom pracowników cyrku, którzy wreszcie uwolnili się spod jego tyranii... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Killer Croc ponownie ucieka z Arkham. Tym razem w swoim prostym umyśle ma tylko jedną myśl - dotrzeć do mokrego mroku. Choć Croc nie bardzo wie co to jest ten mokry mrok, ani gdzie dokładnie się znajduje, to podąża ciągle w tym samym kierunku, jakby prowadzony przez inną istotę. Oczywiście szlak jego podróży znaczą ślady zniszczeń jakich dokonuje. Tymczasem do rezydencji Bruce'a Wayne'a wraca... Alfred!! Bruce nie ma jednak czasu na długie powitania, bowiem otrzymuje wiadomość, że Croc jest na wolności. Oczywiście natychmiast wyrusza by schwytać stwora. W między czasie dowiadujemy się, że zdymisjonowany komisarz Gordon decyduje się zostać kandydatem w wyborach na burmistrza!! W pościgu za Killer Croc'em Batman dociera aż do Luizjany. Pociąg wykoleja się na tamtejszych bagnach. Croc natychmiast znika w tym terenie, jednak Bruce uparcie podąża jego śladem. Gdy go wreszcie odnajduje pojawia się Swamp Thing. Okazuje się, że to on sprowadził tu Killer Croca przy użyciu hipnotycznych roślin dostarczonych do Arkham. Swamp Thing chce, żeby Batman pozwolił zostać Crocowi tu, na bagnach, gdzie będzie mógł żyć w spokoju z innym, podobnymi istotami. Niechętnie, ale jednak Batman wyraża zgodę... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: James Robinson Rysunki: Tim Sale Umysł Batmana nadal całkowicie zaprząta sprawa pana Lime'a. Tymczasem w mieście pojawia się nowy złodziej, który okrada bogatych mieszkańców. Jego łupem pada najkosztowniejsza biżuteria. Ponieważ Batman ma na głowie ważniejsze sprawy sprawą tą obiecuje się zająć Cavalier. W międzyczasie Bruce'owi udaje się wreszcie odkryć tożsamość mordercy. Jest nim syn starszej pary, która padła ofiarą pana Lime'a. Batman odkrył to ponieważ tylko rodzice mordercy mieli poderżnięte gardła. Pozostali zginęli zabici z dużej odległość. Po prostu pan Lime musiał mieć pewność, że jego rodzice zginą, żeby mógł dostać spadek po nich. Wszystkie pozostałe ofiary a także cała "filozofia" pana Lime'a to tylko przykrywka mająca ukryć motyw zabicia własnych rodziców. Zabójca oczywiście trafia za kratki. Tymczasem super-złodziej popełnia błąd podczas jednego ze skoków. Wtedy na jaw wychodzi, że złodziejem jest... Cavalier!!! Gdy na miejscu pojawia się Batman, stacza z Cavalierem pojedynek jednak złodziej pozwala mu przeżyć. Okazuje się, że Cavalier został złodziejem, żeby spłacić dług dziewczyny, którą pokochał. Jest on szantażowana przez dawnego znajomego. Teraz Cavalier oddaje mu ostatni dług, gdy jednak okazuje się, że szantażysta nie zamierza zrezygnować z szantażu, Cavalier zabija go. Z przerażeniem odkrywa, że zabicie bandyty sprawiło mu przyjemność. Wyzywa więc Batmana na pojedynek, licząc, że bohater zabije go. Gdy jednak Cavalier niespodziewanie wygrywa pojedynek staje przed trudnym problemem. Nie może zabić Batmana ponieważ wtedy Gotham straciło by obrońcę. Popełnia więc samobójstwo. Jego ostatnie słowa skierowane do Batmana brzmią: "Pamiętaj, zło mieszka w każdym z nas. W każdym... nawet w tobie." Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Kolejny przestępca z Arkham jest na wolności. Tym razem jest to Mr. Freeze. Jednak on nie uciekł z Arkham. Został wypuszczony ponieważ lekarze uznali, że dobrze przeszedł leczenie psychiastryczne. Od razu po wyjściu Mr. Freeze zabiera się za interesy. Oferuje straszym bogaczom kriogenikę jako możliwość wiecznego życia. Oczywiście jego plan polega na tym, że po zamrożeniu milionerów uzyska prawa do dysponowania ich majątkiem. Gdy jednak wszyscy zainteresowani odrzucają jego propozycję, Mr. Freeze postanawia i tak ich zamrozić. Za darmo. Z tym, że już nigdy się nie obudzą z lodowego snu!! Wtedy do akcji wkracza Batman. Po kilku "lodowych" morderstwach udaje mu się odkryć, kto będzie następną ofiarą szaleńca i przybywa na miejsce, gdzie zastaje Freeza. Stacza z nim, krótką walkę, w której rozbija chełm Freeza. Pozbawiony zimna szaleniec szybko traci siły i staje się bezbronny. Teraz pozostaje już tylko wezwać policję... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Batman wpada na trop kolejnego seryjnego mordercy. Wszystkie ofiary mają wyrwane serca, jednak wszystko wskazuje, że dokonano tego dopiero po ich śmierci. Co gorsze - komisarz Gordon nie chce dłużej współpracować z Batmanem, bowiem stracił do niego zaufanie po wyczynach Jean Paula. Tymczasem dowiadujemy się, że morderczynią jest kobieta nazywająca siebie "Śniącą", która na skutek długotrwałego pozbawienia snu wpadła w obsesję na punkcie snu i sądzi, że "zasnąć znaczy umrzeć". Batmanowi udaje się odkryć kto może być następną ofiarą. Wkracza do akcji, gdy Śniąca jeszcze jest u ofiary. Niestety - trujący gaz śniącej już podziałał i ofiara nie żyje. Bruce usiłuje schwytać Śniącą, jednak zostaje potraktowany gazem. Nie na tyle, żeby umrzeć, jednak wystarczająco dużo, żeby stracić na chwilę kontakt z rzeczywistością. W tym czasie Śniąca ucieka. Następnego dnia Bruce zaprasza do siebie specjalistów w dziedzinie snów. Dowiaduje się od nich, że jakiś czas temu armia, bądź C.I.A. prowadziła badania nad trwałym pozbawieniem snu ludzi. Chciano w ten sposób otrzymać żołnierzy, których można bardzo łatwo kontrolować (długotrwałe pozbawienie snu zaburza procesy rozumowania i wywołuje psychozę). Bruce'owi natychmiast nasuwa się przypuszczenie, że Śniąca może być ofiarą takich eksperymentów. Nieco później okazuje się, że Batman miał rację. Śniąca jest zabójcą pewnej grupy ludzi, którzy tworząc "seryjnego" zabójcę chcieli wyeliminować specjalnie wybranych ludzi. Po głębszym zbadaniu sprawy okazuje się, że ofiary Śniącej to osoby, które mogły zagrozić tej organizacji poprzez ujawnienie szczegółów eksperymentów. Batman odnajduje Śniącą i jej "opiekuna", który kierował jej działaniami. Jednak eksperyment wymknął się spod kontroli, bowiem Śniąca zupełnie zatraciła się w swoich majakach i postanowiła zabić "opiekuna". Nie ma on innego wyjścia jak zabić ją. Nie udaje mu się to dzięki pojawieniu się Batmana. Jednak pokonanie "opiekuna" jest niezwykle trudne i Bruce'owi udaje się przeżyć dzięki "pracodawcom" Śniącej, którzy zabijają jej opiekuna i odchodzą. Śniąca w stanie śpiączki zostaje przewieziona do szpitala... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: John Francis Moore Rysunki: Craig Russel Batman jest świadkiem samobójczej śmierci uniwersyteckiego nauczyciela. Ponieważ przed śmiercią wspominał on o jakieś kobiecie, która była przyczyną jego kłopotów, zaś na miejscu Bruce dostrzegł Pamelę Isley (Trujący Bluszcz) podejrzewa, że ona może mieć z tym coś wspólnego. Dowiaduje się, że od jakiegoś czasu Pamela zajmuje się produkcją nowego narkotyku. Z rozmowy z nią wynika jednak, że jest szantażowana przez pewne osoby. Zmarły naukowiec był jedną z tych osób. Batman doprowadza do aresztowania szantażystów, jednak okazuje się, że Pamela nim manipulowała. Co prawda produkcję narkotyku rzeczywiście rozpoczęła będąc szantażowana, jednak teraz kontynuuje ją dla własnych korzyści. Na następne spotkanie Bruce udaje sie wysmarowany żelem, który ma zablokować uzależniające działanie skóry Pameli. Jednak podczas szamotaniny z jej ochroniarzem, żel trochę się ściera. Pamela uzyskuje kontrolę nad Batmanem. Ratunkiem jest system przeciwpożarowy. Uruchomione spryskiwacze pozwalają Bruce'owi zapanować nad sobą. Pokonuje Pamelę i odstawia ją do Arkham. Trujący Bluszcz jednak wykazuje objawy silnej obsesji na punkcie Batmana. Wydaje się jej, że Batman ją kocha. A może to się jej nie wydaje? Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Matt Wagner Rysunki: Matt Wagner Okazuje się, że przyjaciel Wayne'a był szantażowany tym, że w razie odmowy świat pozna jego tajemnicę, bowiem ten arystokrata okazuje się również być zdeformowany. Tymczasem Batman uwalnia się i utrudnia pasażerom Two Face'a dostanie się na pokład sterowca. Potem uwalnia uwięzionego milionera. W tym czasie sterowiec zdążył się już wzbić w powietrze. Batman dostaje się na jego pokład i usiłuje przemówić Two Face'owi do rozsądku. Podczas rozmowy okazuje się, że większość pasażerów sterowca wcale nie ma zbytniej ochoty spędzić resztę życia na wyspie. Gdy Two Face w szale zaczyna strzelać sterowiec się rozbija. Niedługo potem Bruce'owi udaje się schwytać Two Face'a... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Kolejny uciekinier z Arkham - Scarecrow zaczyna działać. Wkrótce zaczynają ginąć różni ludzie. Batman oczywiście natychmiast zabiera się do pracy, chcąc odkryć co łączy ofiary Scarecrowa. Dość szybko udaje mu się odkryć schemat. Okazuje się, że Scarecrow morduje swoich kolegów ze szkoły, którzy znęcali się nad nim. Znając schemat działania Scarecrowa Batmanowi udaje się dotrzeć do następnej ofiary. Przybywa jednak troszkę zbyt późno, bowiem Scarecrow już tam jest. Kolejny człowiek umiera, zaś zabójcy udaje się uciec. Batman udaje się do domu kolejnej potencjalnej ofiary. Okazuje się jednak, że i tu Scarecrow już był. Właściciel domu zniknął, zaś blaszany ptak pozostawiony przez szaleńca zaprasza Batmana na spotkanie w lunaparku, w domu strachów. Batman udaje się na miejsce. Aby dostać się Scarecrowa musi najpierw przejść przez zastawione na niego pułapki. Oczywiście udaje mu się to. Teraz pozostało już tylko unieszkodliwić Scarecrowa. Udaje się to dzięki pozbawieniu go maski, która chroniła szaleńca przed wpływem jego gazu strachu. Owładnięty strachem Scarecrow przestaje walczyć i zostaje przewieziony do Arkham... Źródło: www.batcave.com.pl
Image and video hosting by TinyPic Scenariusz: Doug Moench Rysunki: Kelley Jones Black Mask znów reaktywuje swój gang fałszywych twarzy. Wkrótce do jego szeregów zgłasza się kolejny przestępca. To Czarny Pająk, trzeciorzędny zabójca. Zanim jednak zostanie przyjęty musi wykonać pewne zadanie. Ma dostać się do domu Bruce'a Wayne'a podczas urządzanego tam balu maskowego i zabić jednego z gości. Ma to być wstęp do zemsty na milionerze, jaką przygotowuje Black Mask, który w młodości znał Bruce'a. Tymczasem sam Bruce już ma nie lada kłopoty, bo do dziś nie wiedział, że urządza jakiekolwiek przyjęcie. Po odejściu Alfreda Batman stracił zupełnie panowanie nad życiem Bruce'a Wayne'a. Podczas przyjęcia Czarny Pająk usiłuje zastrzelić któregoś z gości, jednak Bruce udaremnia zamach. Chwilę poźniej, już w stroju Batmana, ściga niedoszłego mordercę, któremu jednak udaje się uciec. Nieco później okazuje się, że tak naprawdę Czarny Pająk pracuje dla konkurencyjnego gangu, zaś w stowarzyszeniu fałszywych twarzy pojawił się tylko po to, by z czasem zdobyć szansę na zabicie Black Mask. Przez kolejne dni Batman usiłuje wyśledzić Czarnego Pająka i wreszcie mu się to udaje. Idąc jego tropem dociera do siedziby gangu Black Mask. Podczas zamieszania wywołanego pojawieniem się Batmana, szef gangu ucieka. Batman decyduje się złapać najpierw Czarnego Pająka, jednak później nie ma już szans na schwytanie Black Mask... Tymczasem burmistrz Krol, chcąc zdobyć popularność przed wyborami dymisjonuje Gordona ze stanowiska komisarza policji. Na jego miejsce zostaje powołany... Gordon. Tym razem Sarah Gordon - żona byłego komisarza... Źródło: www.batcave.com.pl
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności