Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

CC 700 - LISTWA DO ZAWIESZENIA SILNIKA.pdf

DACHY / CINQUECENTO - suplement książki napraw / CC 700 - LISTWA DO ZAWIESZENIA SILNIKA.pdf
Download: CC 700 - LISTWA DO ZAWIESZENIA SILNIKA.pdf

1,63 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo przekładni. Wymontowanie przekładni ułatwi użycie listwy do zawieszenia silnika. Można kupić zawiesie uniwersalne lub tanio wykonać uproszczone we własnym zakresie.

Opracowanie: egie 28.08.2010 r.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
W formie obrazów JPEG
Jeżeli w otworze kontrolnym w dnie miski olejowej zauważymy wyciekający coraz mocniej olej lub ciecz chłodzącą, musimy wymienić uszczelniacze obu pomp. Opracowanie: egie 26,09,2012
Manual opracowany przez WOLF_89, zamieszczony na stronie: http://cinquecentotuning.freeiz.com/ Transformacja do formatu PDF: egie 09.06.2012 r,
Jest sprawą do dyskusji, czy warto zamienić zwykłą pompkę mechaniczną, stosowaną w gaźnikowcach od lat, na bardziej „nowoczesną”, elektryczną ale o niesprawdzonej w praktyce trwałości. Zmiana taka jest sensowna wtedy, gdy samochód napędzany jest gazem. Pozbywamy się kłopotów z uruchomieniem na benzynie zimnego silnika, jeżeli po jeździe na gazie zostawiliśmy pusty gaźnik lub potrzebujemy przełączyć na benzynę w trakcie jazdy. Znacznie łatwiejsze jest też uruchomienie silnika po kilkudniowym postoju, nawet zgaszonego na benzynie. Poza tym pompa pracuje na gazie krótko i jest nadzieja, że wystarczy na jakieś sto lat. Opracowanie: egie 17.12.2011 r., edyt. 26.04.2012r.
Obrotomierz to przyrząd bardzo przydatny w samochodzie, zarówno ten, który mamy na desce rozdzielczej i na który zwykle przestajemy zwracać uwagę w tydzień po zamontowaniu, jak również taki, który wykorzystamy w przedziale silnikowym, obserwując go podczas regulacji gaźnika albo instalacji gazowej, albo sprawdzając ciśnienie oleju. Przyrząd nie jest trudny do wykonania nawet dla niezbyt zaawansowanego hobbisty-elektronika. Opracowanie: egie 10.05.2011, edyt. 29.09.2011
Jest jednym z najsłabiej opisanych w książce napraw, zespołem samochodu. Nie jest skomplikowany ale i tak czasem sprawia kłopoty. Opracowanie ma przybliżyć budowę i działanie niektórych elementów układu. Opracowanie: egie 07.09.2011 r.
Wg instrukcji płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata ze względu na zwiększającą się zawartość wody, co, przy intensywnym i częstym hamowaniu, np. jeździe w górach lub tzw. jeździe sportowej, powoduje powstawanie w rozgrzanym płynie hamulcowym pęcherzyków pary wodnej i efektu zapowietrzenia hamulców. Skutki są łatwe do przewidzenia. Zapowietrzenie powoduje także każde rozszczelnienie układu hamulcowego np. w wyniku zużycia uszczelek lub cylinderków, nieszczelności przewodów lub po wymianie elementów układu. Objawia się to gorszym lub nierównomiernym hamowaniem i niskim pedałem hamulca, rosnącym po kilkakrotnym szybkim naciśnięciu – nie zawsze zdążymy to zrobić. Obie czynności są podobne i opisane zostały razem. Jak wszystko, co wiąże się z działaniem hamulców, wymagają staranności w wykonaniu. Opracowanie: egie 28.06.2011 R
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności