Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO, ODPOWIETRZANIE HAMULCÓW.pdf

DACHY / CINQUECENTO - suplement książki napraw / WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO, ODPOWIETRZANIE HAMULCÓW.pdf
Download: WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO, ODPOWIETRZANIE HAMULCÓW.pdf

9,57 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Wg instrukcji płyn hamulcowy należy wymieniać co 2 lata ze względu na zwiększającą się zawartość wody, co, przy intensywnym i częstym hamowaniu, np. jeździe w górach lub tzw. jeździe sportowej, powoduje powstawanie w rozgrzanym płynie hamulcowym pęcherzyków pary wodnej i efektu zapowietrzenia hamulców. Skutki są łatwe do przewidzenia.
Zapowietrzenie powoduje także każde rozszczelnienie układu hamulcowego np. w wyniku zużycia uszczelek lub cylinderków, nieszczelności przewodów lub po wymianie elementów układu. Objawia się to gorszym lub nierównomiernym hamowaniem i niskim pedałem hamulca, rosnącym po kilkakrotnym szybkim naciśnięciu – nie zawsze zdążymy to zrobić.
Obie czynności są podobne i opisane zostały razem. Jak wszystko, co wiąże się z działaniem hamulców, wymagają staranności w wykonaniu.
Opracowanie: egie 28.06.2011 R

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Opracowany przez Radek wee man 21.06.2004, opublikowany w AutoKącik.PL: Manuale
Jeżeli nie możemy z rana uruchomić samochodu bo przez noc ciśnienie w układzie chłodzącym wpompowało nam trochę płynu chłodzącego do cylindra albo widać ślady oleju w zbiorniku wyrównawczym, albo rośnie poziom oleju silnikowego bez dolewania, możemy podejrzewać o dostarczenie tych kłopotów uszczelkę pod głowicą. Należy ją wymienić. Opracowanie: egie 09.06.2010r.
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo przekładni. Wymontowanie przekładni ułatwi użycie listwy do zawieszenia silnika. Można kupić zawiesie uniwersalne lub tanio wykonać uproszczone we własnym zakresie. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Konieczność wymiany lub sprawdzenia stanu sprzęgła, łożyska wyciskowego, uszczelniacza wału korbowego, szczelności zaślepki w wale korbowym, uszczelniacza wałka sprzęgłowego lub zużycia tego wałka, stanu mechanizmu wyłączania sprzęgła lub, co gorsza, rozbiórki i remontu skrzyni, wymaga wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Instrukcja opisuje to drugie. Samodzielne wyjęcie w warunkach garażowych jest możliwe, chociaż nieco pracochłonne. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Sączący się olej na połączeniu silnika i skrzyni biegów to zmora wszystkich użytkowników cc700. Czasem jest to efekt przeciekającego uszczelnienia wału głównego ale najczęściej zawodzi uszczelniacz wałka sprzęgłowego. Oba te przypadki wymagają wymontowania zespołu napędowego albo samej przekładni. Ja wolę to drugie, wydaje się mniej pracochłonne. Można się posłużyć opracowaniem pt.: „CC 700 – wyjmowanie skrzyni biegów”. Opracowanie: egie 28.08.2010 r.
Znajomość wartości ciśnienia oleju pozwala ocenić stan techniczny silnika. Kontrolka ciśnienia nie pozwala na taką ocenę, jej świecenie w czasie jazdy świadczy w najlepszym wypadku o konieczności uzupełnienia poziomu oleju, w gorszym – należy natychmiast wyłączyć silnik aby go nie zatrzeć. Okresowy pomiar rzeczywistej wartości ciśnienia pozwoli uprzedzić takie sytuacje. Opracowanie: egie 30.07.2010 r..edyt. 12.09.2010 r.
Pojawiające się doniesienia o kradzieżach paliwa z cinquecento po przebiciu rury wlewu skłaniają do zastanowienia się, jak temu przeciwdziałać. Na fachowca złodzieja, wyposażonego w narzędzia, nie widzę sposobu innego, jak wyszkolony, uwiązany do samochodu, duży pies. Podane opracowanie może zniechęcić jedynie przypadkowego włamywacza zaopatrzonego w śrubokręt. Jest za to proste, tanie i lepsze, niż żadne. Opracowanie: egie 01.10.2010 r.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności